peter schreef:Het aan/uit effect kan verkleind zijn geworden door een korte vertraging voor de stappenmotor of injectie te programmeren. zoals ik al schreef is dit alleen op een testbank uit te proberen.
Dat de 1800 wat vlot reageert klopt inderdaad wel want de eerste keer rustig wegrijden veranderde bij mij ongewild in een snelle sprint en bijna had ik hem al de eerste 100mtr verloren onder mij.

Ik ben er reeds volledig vertrouwt mee geworden en ondervindt het niet als hinderlijk.
We zijn met de gl 1800 op dit forum nu met 3 personen die ZEER tevreden zijn over de fpr en direkt komt weer de uitspraak dat het bewezen moet worden op een testbank
nee , dat moet getest worden door motorrijders en geen machine's , wanneer je rijd en je voelt een merkbaar verschil is dat dik in orde
denk je dat de panrijders honderden fpr's geplaatst hebben omdat ze teveel geld hebben ??? nee omdat het werkt !!!
dit is mijn laatste posting over de FPR , want wat je ook verteld ! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,