GW Audio naar BT

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
JamesB
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2018, 16:22
Type Goldwing: GL1800

GW Audio naar BT

Bericht door JamesB » 17 nov 2018, 12:56

Hallo allemaal,
jammer genoeg nog maar eens een topic over Bluetooth en de Goldwing. Na talloze artikels te hebben gelezen, weet ik eigenlijk nog steeds niet hoe en vooral: met wat, ik mijn probleem kan/wil oplossen.
Het is eigenlijk heel simpel: ik wil de audio van de GW die nu door de speakers klinkt, naar een BT headset sturen als ik dat wil, zodat de rest van het verkeer rond mij niet hoeft mee te luisteren, maar desgewenst toch nog naar de speakers. Tegelijk wil ik ook mijn telefoon/tablet via BT kunnen aansluiten, zodat ik mijn Spotify lijsten kan spelen, en wil ik tenslotte ook met de grote baas achterop kunnen praten (of niet...:) door de GW intercom.
Wat heb ik nodig?
Graag jullie deskundige adviezen.
James

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: GW Audio naar BT

Bericht door GL-1800 » 17 nov 2018, 15:29

Wij hebben Sena SM 10. Kijk maar s op google. Is n GW kabel bij te verkrijgen, werkt t best met de Sena setsclijkt mij...Zie maar even!!!
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13425
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: GW Audio naar BT

Bericht door RonalT » 18 nov 2018, 02:23

Dit hoort eigenlijk niet in een van de technische topics van een type, maar bij 'algemeen' omdat dit voor alle typen GoldWings hetzelfde is (volgens mij).

Zoals je het nu beschrijft gaat het overigens niet werken. Muziek ed via een BT-headset en met passagier via de GoldWing headset willen praten.
Wat jij wil is een BT-headset waarmee je naar de GoldWing radio kan luisteren en verder wil je alles via die headset laten lopen.
Een van de gemakkelijkste oplossingen is die hierboven genoemd is....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie