Wennen aan het remmen met een Goldwing?

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Olafson

Bericht door Olafson » 25 mei 2007, 08:20

goldwingboy schreef:Hé Olafson, zie dat je van Geldrop bent, ken daar nog iemand in Geldrop, in de wijk Rapenland. Ver van jou?

Leuk dat je remmen nu goed werken, en nu maar gassen hé :wink: !
Ik woon net in Geldrop dus ik ken niet echt de buurt nog. Maar Geldrop is niet zo groot dus ik denk dat het niet ver van mij vandaan zal zijn. Ik woon in de wijk " de zes gehuchten" (vlakbij het grote saunacomplex van Geldrop)

Ja, het rijden is echt genieten op de Wing. Zoals ik al had verwacht heb ik een hoop commentaar gekregen van vrienden en kennissen die ook motor rijden. Ik ben zelf 33 jaar en heb altijd op sport motoren gereden en nu opeens dit.
Ik probeer ze uit te leggen dat je met de wing nog steeds erg sprtief de bochten door kunt en dat ik nauwelijks onderdoe voor snelheid tegenover mijn MT-01.
Maar dan kijken ze me een beetje ongeloofwaardig aan, ik denk ook dat ik het maar moet opgeven om dat proberen uit te leggen!.
Ik weet hoe het rijd, en toen ik er nog nooit op had gereden had ik ook die mening over een Wing. Maar echt het tegendeel is waar. (vind ik). Sommige "kennissen" nemen niet eens de moeite om naar mijn GW te kijken. En die hebben ook het meeste commentaar, maar misschien is het ook gewoon een k*t excuus van ze omdat ze het geld er gewoon niet voor "over' hebben!

Ik ben er helemaal weg van, en kan niet wachten om weer een rondje te kachelen!

Gr.

Olaf

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 25 mei 2007, 09:13

Ik ken t, veel éénkennigen op de wereld, eigen mening is best leuk, maar mag best wel onderbouwd zijn (niet met vooroordelen dan).

Persoonlijk vind ik alles met 2 wielen wel de moeite om gereden te hebben, op de ene fiets is een proefrit van een uur genoeg, en de ander duurt t wat langer (ik proef al 5 maanden van mn Wing ;-)

Perfect is ie niet, maar hij zit r aardig tegenaan (met wat aanpassingen moet dat toch gaan lukken ;-)

Plaats reactie