treeplanken voor de passagier
treeplanken voor de passagier
Goedendag alle.
Ik denk niet dat wij de enige zijn met dit probleem.
Maar bij het opstappen van mijn vrouw komt ze been lengte te kort, dat wil zeggen ze redt het net niet om haar been makkelijk over het zadel te krijgen.
Er zijn verstelbare treeplanken te koop dat weet ik maar ik vind dat nogal aan de prijs voor die paar centimeters.
Zijn er andere van ons die dit probleem al hebben opgelost?
En zo ja hoe?
Simpel weg een plank er op schroeven vind ik geen optie.
Ik denk niet dat wij de enige zijn met dit probleem.
Maar bij het opstappen van mijn vrouw komt ze been lengte te kort, dat wil zeggen ze redt het net niet om haar been makkelijk over het zadel te krijgen.
Er zijn verstelbare treeplanken te koop dat weet ik maar ik vind dat nogal aan de prijs voor die paar centimeters.
Zijn er andere van ons die dit probleem al hebben opgelost?
En zo ja hoe?
Simpel weg een plank er op schroeven vind ik geen optie.
Re: treeplanken voor de passagier
Ik heb toevallig een setje verhogers klaar liggen om in de verkoop te zetten, ik heb er nog geen foto's van gemaakt maar mogen voor 50 Euro weg. Ze passen op de gl1500 en gl1800 (2001-2017). De verhogers zijn verchroomd en verplaatst als het waren de punten waarop je de tray planken aanschroeft.
Re: treeplanken voor de passagier
Hoi Mauss,
Ik heb deze verhogers eventueel nog voor je liggen, hiermee kan je de originele treeplanken mee verhogen en naar voor of achter plaatsen.
Alle bevestigingsmaterialen zitten erbij, je mag deze van mij hebben tegen verzendkosten of afhalen in Rucphen (bij Roosendaal in de buurt)

Groet Pieter.
Ik heb deze verhogers eventueel nog voor je liggen, hiermee kan je de originele treeplanken mee verhogen en naar voor of achter plaatsen.
Alle bevestigingsmaterialen zitten erbij, je mag deze van mij hebben tegen verzendkosten of afhalen in Rucphen (bij Roosendaal in de buurt)

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations
Re: treeplanken voor de passagier
hoi Pieter .
dat is misschien wel iets om te proberen.
ik stuur je even een PB
dat is misschien wel iets om te proberen.
ik stuur je even een PB
Re: treeplanken voor de passagier
Ik heb de set van Pieter binnen. We gaan binnenkort kijken om ze te monteren en of het werkt.
Pieter nogmaals bedankt.
Pieter nogmaals bedankt.
- Hans van der Lugt
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 15 jul 2023, 22:08
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Ede
Re: treeplanken voor de passagier
Kan je de voetsteunen hiermee ook lager plaatsen?
Voor passagiers met lange benen?
Mijn vrouw is 1,89m. Vandaar.
Voor passagiers met lange benen?
Mijn vrouw is 1,89m. Vandaar.
Groeten, Hans.
2004 Goldwing 1800, blauw.
Just so you know,
Cool people ride slow
2004 Goldwing 1800, blauw.
Just so you know,
Cool people ride slow

Re: treeplanken voor de passagier
ik denk het wel, maar ik heb er nog even niets mee gedaan.
want over 3 dagen vertrekken we met de motor richting Italië.
misschien dat iemand het antwoord weet.
want over 3 dagen vertrekken we met de motor richting Italië.
misschien dat iemand het antwoord weet.
Re: treeplanken voor de passagier
Lager zal niet lukken, je komt dan snel uit op de uitlaten.
- Hans van der Lugt
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 15 jul 2023, 22:08
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Ede
Re: treeplanken voor de passagier
Ah, jammer. Bedankt voor je antwoord.
Groeten, Hans.
2004 Goldwing 1800, blauw.
Just so you know,
Cool people ride slow
2004 Goldwing 1800, blauw.
Just so you know,
Cool people ride slow

-
Boulliebeest
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 26 mei 2025, 14:43
- Type Goldwing: GL1800
Re: treeplanken voor de passagier
Mocht er nog iemand zo'n setje hebben hou ik me graag aanbevolen. Mijn zoontje van 6 wil graag meerijden met de motor, en hem op de buddyseat zetten is het probleem niet, maar hij geraakt niet met z'n voeten aan de treeplanken, wat wel een probleem kan vormen 
Re: treeplanken voor de passagier
Het opstappen ging wel beter, maar nu kreeg ze last van haar benen door de zit houding. Dus dit is een mooi systeem maar niet voor ons probleem. We gaan rustig verder zoeken naar een oplossing.
-
Boulliebeest
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 26 mei 2025, 14:43
- Type Goldwing: GL1800
Re: treeplanken voor de passagier
Ondertussen is het setje van pieter via en korte pitstop bij mauss tot bij mij in Stabroek geraakt.
Morgen gaan ze erop en doe ik een testritje met het zoontje. Hopelijk bij ons meer succes
Morgen gaan ze erop en doe ik een testritje met het zoontje. Hopelijk bij ons meer succes
Re: treeplanken voor de passagier
Ik denk dat de gemakkelijkste oplossing is , dat uw vrouw opstapt als éérste op de bestuurder plaats en dan "opschuift v" naar achter.
ik heb dat al dikwijls zien doen
ik heb dat al dikwijls zien doen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten




