lichtjes

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)

lichtjes

Bericht door bikervivi » 19 feb 2007, 07:43

Dirk (roadwarrior) is vrijdagnacht toen hij van zijn werk kwam tegen gehouden door de politie :? hij had zijn blauwe lichtjes aan :wink: rijd met een witte motor,de agent zei eigenlijk moet ik een pv opstellen,heeft hij niet gedaan misschien ok een motorrijder :?: deze lichten mogen erop staan maar alleen branden op priveterreinen en meetings, want ingeval er een andere bestuurder deze lichten ziet en in paniek tegen een boom knalt zijn alle kosten voor u, alleen de gehomologeerde lichten mogen branden,amaai dan voor mij ik heb er purper groen heel veel oranje 4 verstralers enne :oops: 6 flitsers erop :lol:
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 19 feb 2007, 12:32

Wel dan had ie nog veel geluk. Toen ik mijne Blue Angel kocht stonden er ook van die blauwe flitsers op, twee in de koplampen ipv de standlichtjes en twee in de msitlampen in het vooronder. Toen bevriend motoragent deze in werking zag fronste ie zijn wenkbrauwen en meldde mij dat deze zelf niet eens in werking moesten zijn, het feit dat ze erop stonden was volgens hem al voldoende voor inbeslagname van motor. En dat zei ie mij echt niet om me even te jennen! Heb ze dan maar braafjes uitgebouwd en alles in de originele staat hersteld.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten