Overstap naar een WING

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing

Welke leeftijd om over te stappen naar een WING.

30 jaar
10
4%
30 jaar
10
4%
30 jaar
10
4%
30 jaar
10
4%
40 jaar
11
4%
40 jaar
11
4%
40 jaar
11
4%
40 jaar
11
4%
Vanaf 50 jaar
5
2%
Vanaf 50 jaar
5
2%
Vanaf 50 jaar
5
2%
Vanaf 50 jaar
5
2%
Maakt niet uit
40
15%
Maakt niet uit
40
15%
Maakt niet uit
40
15%
Maakt niet uit
40
15%
 
Totaal aantal stemmen: 264

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Bericht door G.winger » 22 aug 2008, 11:13

ben ook pas op latere leeftijd (op 45 jarige leeftijd) gaan rijden op de wing
dat had ook te maken met de aanschaf prijs en budget natuurlijk.
en dan zijn er nog die dingen die je moet aanschaffen die voor gaan op een motor hier teminste.
doordat m`n budget niet zo hoog was en is heb ik altijd op goedkope motoren gereden.
maar kreeg vorig jaar de kans om een wing aan teschaffen en die heb ik gepakt met 2 handen
het is wel een 1200 maar je moet toch ergens beginnen.
en het aanscaffen van een wing ligt toch bij iedereen anders de 1 schaft hem/haar
vroeg aan en de andere later en kan aan verschillende factoren liggen.
en we hebben allemaal plezier aan onze wing of je nou jong of oud bent.
en voor de gene die het durft ik heb m`n geboorte datum vermeld in profiel onder het
kopje interesses kan je ook zien wat de gemiddelde leeftijd is van een wing rijder.
Laatst gewijzigd door G.winger op 24 sep 2008, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel

Bericht door Anjer » 22 sep 2008, 21:58

Ik ben pas gaan rijden op latere (43 jr) leeftijd! En ja, direct op een GL 1200. Goldwinky was van mening dat ik beter direct kon wennen aan een Goldwing aangezien wij van plan waren die te gaan rijden. Dus stond mijn brommertje al een maand voordien helemaal nagekeken door de garage voor mij klaar..
Ik heb er nog geen spijt van, ik hoef geen rugpijn (heb ik al genoeg), geen pijn in mijn polsen en schouders en vind het heerlijk dat ik van alles mee kan nemen op onze toertjes (wikkelrokje voor langs de beach en laatst zelf mijn stretcher toen ik een dagje naar het strand ging met de 1200)...

Hoop dat ie voor zaterdag een nieuwe koppakking heeft, dan komen we gezellig met 2 Wings naar de BBQ
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 22 sep 2008, 23:12

Leeftijd en geld

Ja het zal beide een rol spelen natuurlijk .
Ik was 19 toen ik indertijd een gl1000 uit 1976 kocht .
Toen al 30 jaar geleden hadden Diana en ik de zelfde wensen .
Comfort,betrouwbaarheid en toeren in plaats van super sportief rijden.
Dus leeftijd en wanneer je een GoldWing koopt licht eraan wat je wensen zijn binnen het motor rijden .
Finaceel gezien oke maar als het even kan zie het als een inversteering die zich zelf terug betaald ( waarde ) na zoveel jaren .
Dit is geen advies maar wat wij zelf wilden .

Groetjes

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
sytzecat
Berichten: 169
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:55
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Garyp

Bericht door sytzecat » 23 sep 2008, 00:18

Ik heb in 1975 een gloed nieuwe Goldwing GL 1000 gekocht, toen nog vrijgezel, lekker touren op die machine, in 1982 Verkocht, getrouwd, kindje, vrouw weer zwanger geen ruimte meer, je weet het wel!!!
de Wing verkocht :cry: in 2001 een Honda CB 750 Supersport weer gekocht voor een leuk prijsje, opgeknapt en tot december 2007 de Wing te zijn tegen gekomen waar ik dan ook graag mee verder wil, proefrit en verkocht aan die machine, de wing laten klaarmaken en sinds eind December weer in het bezit van een Wing, een 1200 Interstate van 1987
toen ik hem kocht goed 42.000 mijl op de teller en mij naar de zin, ook de lady is er zeer te vreden mee, een droom is dan toch weer werkelijkheid geworden, eens een wing altijd een Wing!!!

Groetjes van een Winger,
Sytzecat
Vr. groeten,
Sytzecat
Fryslân

peter

Bericht door peter » 23 sep 2008, 14:57

Ik ben reeds toe aan mijn 5e wing, ik heb ze allemaal gehad behalve de 1800 maar ook die komt nog. De 1000 k1 die ik heb gehad was de eerste die ik kocht en meteen viel me toen op hoe soepel dat dat reed. Het was een ex politie motor geweest met Glaserkuip (zo'n badkuip) daarna een 1100, een 1000k3, 1200 aspencade en nu een 1500. Ben nu pas 45 lentes jong en de 1000k1 kocht ik 23jr geleden na een suzuki gt380 gereden te hebben. Een echte leeftijd voor de wing is er volgens mij niet, de combinatie leeftijd/geld/karakter speelt volgens mij de hoofdrol.
Op latere leeftijd heb je meestal wat meer geld en een wat rustiger karakter, dus al snel een wat duurdere wing, ben je nog wat jonger heb je wat minder te besteden en koop je een wat oudere goedkopere wing. Het is maar net waar je prioriteiten liggen voor je motor.

Gebruikersavatar
frederic
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 mar 2008, 18:54
Type Goldwing: GL1800
Locatie: belgie

Bericht door frederic » 23 sep 2008, 18:15

ik heb in 2005 toen was ik 22 jaar mijn eerste wing gekocht een 1200intersate ondertussen heb ik een 1500 SE en ben nu van plan om een 1800 te kopen ik ben al sinds mijn kinderjaren verslingerd op de goldwing mischien heeft het er wel mee te maken dat ikbij de wing ben opgegroeid mijn beide ouders rijden nl ook met een wing een 1500en een 1200 dus mijn conclusie is je bent nooit te jong of te oud voor een wing
if you don ' t have WINGS you ' l never FLY

Lunatic

Bericht door Lunatic » 23 sep 2008, 23:58

Na een tijdlang illegaal te hebben rondgereden op een Vespa Granturismo GT, toch maar uiteindelijk het noodakelijke papiertje gehaald.
Binnen no time, want kilometers had ik genoeg 'onder de kont' :wink:

Vervolgens gelijk de overstap gemaakt na een Goldwing 1200 GS Aspencade.
Dat heeft mij de nodige moeite gekost want mijn ega vond hem... oerlelijk.

Sinds enkele maanden rijd ik 1500 Aspencade.
En daar kom ik alleen nog maar van af om een 'nieuwe 'te kopen, mocht ik hem al ooit versleten krijgen.
Wat een heerlijke motor! Wat? Motor? Noem het maar een belevenis.

En wie is er niet meer van de buddyseat af te krijgen? Juist!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten