inhouden

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
peterb
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2023, 08:23
Type Goldwing: GL1500

inhouden

Bericht door peterb » 26 aug 2023, 21:18

na de grote beurt, rijd ie stukken beter, waren 2 vacuumslangentjes/bochtjes lek, maar vind hem nog niet helemaal lekker lopen, tot de 2000 toeren stottert ie nog een beetje pakt ie niet lekker op, dus niet fijn met optrekken vanuit stilstand, ook als je ineens vol gas geeft tijdens het rijden, (ook als je al 100 rijd bv) houd ie even in en dan gaat ie, ook tijdens constant toerental, (maakt niet uit hoe hoog) voel en hoor je hem beetje inhouden en weer gas geven, doet ie ook bij de cruise control, ben benieuwd of het ook kan liggen of de carburateurs niet synchroon lopen, ben benieuwd of hier iemand het zelfde heeft gehad of weet wat er aan de hand is, en wat er aan gedaan moet worden, en dan zoeken naar een goede monteur die er echt veel vanaf weet en op lost.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2648
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: inhouden

Bericht door pieter » 26 aug 2023, 22:57

Ik zou de carburateurs eens door iemand die er verstand van heeft op de juiste manier synchroon af laten stellen, en het luchtfilter controleren, volgens mij kan het dan weleens de goede richting opgaan.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

peterb
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2023, 08:23
Type Goldwing: GL1500

Re: inhouden

Bericht door peterb » 26 aug 2023, 23:41

Bedankt, zal dat zeker doen, luchtfilter heb ik gister bekeken, die is nieuw, die heeft ie dus wel vervangen, er miste wel een een bochtje van de hotair, maar weet niet of dat veel invloed heeft, kan ook nergens op internet een te koop vinden.
Groetjes, peter


Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten