De eerste kennismaking

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gebruikersavatar
GlimWas
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Op de NT1100DCT

Re: De eerste kennismaking

Bericht door GlimWas » 14 mar 2015, 11:27

Ik weet dat er hier op deze mooie site ook veel howto's staan Ronalt.
Wat mij ook opviel is dat ze zoals je zegt vertaald zijn. Aangezien mijn technisch Engels prima is gebruik ik liever het origineel. Dat is geen verwijt ,maar een voorkeur mijnerzijds. Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt dat ik de site noem waarvan heel wat artikelen op deze site in het Nederlands staan.
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: De eerste kennismaking

Bericht door RonalT » 14 mar 2015, 11:33

Helemaal niet, Willem. Maar ik wijs er regelmatig naar omdat er nog steeds mensen zijn die ze niet gevonden hebben en dat is jammer als ze de Engelse taal niet zo goed beheersen.

Maar je bent van harte uitgenodigd om eventueel je bijdrage te leveren en eens een artikel voor ons zou willen vertalen. Mocht je daartoe bereid zijn stuur me dan even een PB-tje (geldt overigens ook voor alle andere forumlezers).
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
GlimWas
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Op de NT1100DCT

Re: De eerste kennismaking

Bericht door GlimWas » 14 mar 2015, 19:57

Dat is goed Ronalt, ik ben best bereid om eens een artikel te vertalen zodat de mensen die Engels niet goed genoeg beheersen te helpen......
Misschien wel twee ook :wink:
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat

Plaats reactie