2de kerstdag GL parts and bikes!

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
Marcel k
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 aug 2011, 18:01
Type Goldwing: GL1100
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door Marcel k » 24 dec 2011, 18:24

joeggen schreef:Oei Marcel, .... toch niet met je wing gevallen he?!?!?!

Nee :? gelukkig niet maar met een andere hobby :oops: voetbal :oops:
Goldwing 1100 '81

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door WingMan84 » 26 dec 2011, 15:08

Zo ff bij Ger geweest, was heel gezellig, en weer kunnen genieten van die mooie blauwe 1500 SE.... 8) 8) Alleen het thuis komen was minder prettig, kom ik in Landgraaf bij het stoplicht, om rechts af
te slaan, was het daar nogal glibberig vanwege het tankstation en de regen, schuift hij me net in de bocht onderuit!!!! Balen hoor :shock: :shock: Is me al jaren niet meer gebeurt !! :cry: :cry:
SCHADE: Spiegel flinke krassen en bevestiging beugel een stuk af. Krassen op de kuip. Krassen op de valbeugel voor en achter, en achter een paar lampen kapjes kapot van de sierbeugel.....
Een paar blauwe plekken op mijn been, verder blij dat ik de motorjas en de handschoenen aan had, en de regenbroek, die houden echt veel tegen, zijn alleen wat geschramd!! :? :?
Voor ik verder reed, eerst ff enkele minuten staan te vloeken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :oops: :oops:

Gebruikersavatar
joeggen
Berichten: 613
Lid geworden op: 09 aug 2011, 16:53
Type Goldwing: GL1200
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door joeggen » 26 dec 2011, 16:18

Potvolblomme kerel, dat is niet echt leuk.....
Ma tja SHIT HAPPENS..... sterkte ermee, en als ik je ergens mee behulpzaam kan zijn heb je mijn adres he..

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door WingMan84 » 26 dec 2011, 16:52

joeggen schreef:Potvolblomme kerel, dat is niet echt leuk.....
Ma tja SHIT HAPPENS..... sterkte ermee, en als ik je ergens mee behulpzaam kan zijn heb je mijn adres he..
Precies, shit happens!! Gelukkig is het enige dat ik nieuw moet hebben, een rechter spiegel plus beugel, waar de spiegel op zit, en 4 lampen kapjes....
De rest is gelukkig alleen wat krassen en een bevestiging beugel moet ik recht maken. De kuip is gelukkig alleen wat bekrast en niet scheef. Maar!! het blijft shit :oops: :oops:
Bedankt voor het aanbod. Gr, Wil

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door De Motormuis » 26 dec 2011, 17:19

Wil, JadKenJay.

Dat is goed balen ja. Heb je motor denk ik nog buiten zien staan bij Ger. Jij hebt op je voorspatbord toch zo'n
hondje staan, en wat knuffels op je topkoffer ??
Ben ook bij Ger geweest gedurende een paar uurtjes. Samen met het vrouwtje en Henkyboy en zijn vrouw.
Het was er inderdaad gezellig en goed verzorgt. Wel wat staan buurten links en rechts maar heb je niet
zelf gezien of gesproken. Wel jammer. Maar wij waren deze keer met de auto.
Ik wens je in ieder geval veel succes met het weer in orde brengen van je bike.
Misschien dat we elkaar bij een volgend evenement wel tegenkomen, en samen wat kunnen buurten.

Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door WingMan84 » 26 dec 2011, 18:24

De Motormuis schreef:Wil, JadKenJay.

Dat is goed balen ja. Heb je motor denk ik nog buiten zien staan bij Ger. Jij hebt op je voorspatbord toch zo'n
hondje staan, en wat knuffels op je topkoffer ??
Ben ook bij Ger geweest gedurende een paar uurtjes. Samen met het vrouwtje en Henkyboy en zijn vrouw.
Het was er inderdaad gezellig en goed verzorgt. Wel wat staan buurten links en rechts maar heb je niet
zelf gezien of gesproken. Wel jammer. Maar wij waren deze keer met de auto.
Ik wens je in ieder geval veel succes met het weer in orde brengen van je bike.
Misschien dat we elkaar bij een volgend evenement wel tegenkomen, en samen wat kunnen buurten.

Groeten,

Wil
De Motormuis.

Waarschijnlijk heb ik jullie wel gezien, ben ongeveer om half een weer weg gegaan, toen Harm en Erik zijn gekomen, met hun heb ik wel ff buiten gesproken.
Helaas maak ik niet zo gemakkelijk contact met andere mensen wanneer ik hun nog niet ken. Eerst dacht ik dat jij wel met de motor was, kwam iemand met net zo'n groene als jij hebt, had voor bij de sier grill boutjes met een skull op. Waarschijnlijk waren er meer mensen van het forum, helaas kende ik hun niet, komt wel wanneer ik wat vaker met een rit ben mee geweest..... En de bike dat komt wel weer, ga morgen om te beginnen de beugels weer in orde maken, en de krassen zo goed mogelijk weg werken. De spiegel heb ik al zo goed mogelijk weer gefatsoeneerd, gelukkig was het glas niet kapot, dus voorlopig kan hij nog mee.... :? :? :cry: :cry:

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door De Motormuis » 26 dec 2011, 19:18

Hallo Wil.

Nee, wij waren vandaag met de auto. Ik heb Harm en Erik niet, of misschien wel , gezien maar kende ze niet persoonlijk.Dat is eigenlijk best jammer.
Want op de avatars op dit forum zie je wel de motoren meestal staan, maar geen foto van de berijder.En bij Ger liep er best veel volk rond en dan ga je niet
aan iedereen vragen of hij of zij ook lid is van het GoldwingForum en wie het dan is. En we lopen ook niet met naamplaatjes op rond.Misschien dat er
bij een volgend treffen georganiseerd door het forum misschien wel wat meer persoonlijk contact is. En dat er dan wat meer mensen elkaar leert kennen.
Maar het is goed om te lezen dat je morgen weer aan de slag gaat om je Wing ( grijsje ?? ) in orde te maken. En dat je er zelf gelukkig geen gekke dingen aan over
gehouden hebt aan je "slippertje ". En ik weet niet of je toevallig bij Ger in zijn magazijn had gekeken, daar liggen nog valbeugels genoeg. :D :D :D
Maar nogmaals veel succes bij de wederopbouw van je Wing.

Groeten,

Wil
De Motormuis.

( Op weg naar zijn 100 ste berichtje. )
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Chrit

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door Chrit » 26 dec 2011, 19:57

De Motormuis schreef:Hallo Wil.

Nee, wij waren vandaag met de auto. Ik heb Harm en Erik niet, of misschien wel , gezien maar kende ze niet persoonlijk.Dat is eigenlijk best jammer.
Want op de avatars op dit forum zie je wel de motoren meestal staan, maar geen foto van de berijder.En bij Ger liep er best veel volk rond en dan ga je niet
aan iedereen vragen of hij of zij ook lid is van het GoldwingForum en wie het dan is. En we lopen ook niet met naamplaatjes op rond.Misschien dat er
bij een volgend treffen georganiseerd door het forum misschien wel wat meer persoonlijk contact is. En dat er dan wat meer mensen elkaar leert kennen.
Maar het is goed om te lezen dat je morgen weer aan de slag gaat om je Wing ( grijsje ?? ) in orde te maken. En dat je er zelf gelukkig geen gekke dingen aan over
gehouden hebt aan je "slippertje ". En ik weet niet of je toevallig bij Ger in zijn magazijn had gekeken, daar liggen nog valbeugels genoeg. :D :D :D
Maar nogmaals veel succes bij de wederopbouw van je Wing.

Groeten,

Wil
De Motormuis.

( Op weg naar zijn 100 ste berichtje. )

Wil, en GoldwingForum Petje kopen bij Erik, de Directeur met je naam erop!. :)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door De Motormuis » 26 dec 2011, 20:05

Hoi Chrit.

Heb jij dan ook GEEN zeker. :lol: :lol: :lol: Of je was er vandaag niet, want ik heb niemand gezien
met een petje op. Heb wel gezien dat ze te koop zijn, maar heb nooit geen petje op.
Zag ook dat er emblemen van GWforum te koop zijn, is misschien ook wel een idee om die te kopen.
Dan die op je jas maken en dan ziet men in ieder geval dat je lid van het forum bent. En dan kunnen ze natuurlijk
nog altijd zelf beslissen of ze je wel of niet willen aanspreken. Eens vragen wat mijn vrouwtje van dit idee vind.
Mag zij de emblemen op de jassen naaien. :D :D :D

Groeten,

Wil
De Motormuis.

( nog maar 3 berichtjes )
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door WingMan84 » 26 dec 2011, 20:28

De Motormuis schreef:Hoi Chrit.

Heb jij dan ook GEEN zeker. :lol: :lol: :lol: Of je was er vandaag niet, want ik heb niemand gezien
met een petje op. Heb wel gezien dat ze te koop zijn, maar heb nooit geen petje op.
Zag ook dat er emblemen van GWforum te koop zijn, is misschien ook wel een idee om die te kopen.
Dan die op je jas maken en dan ziet men in ieder geval dat je lid van het forum bent. En dan kunnen ze natuurlijk
nog altijd zelf beslissen of ze je wel of niet willen aanspreken. Eens vragen wat mijn vrouwtje van dit idee vind.
Mag zij de emblemen op de jassen naaien. :D :D :D

Groeten,

Wil
De Motormuis.

( nog maar 3 berichtjes )
Ik heb het petje wel, maar, had het niet bij me. Chrit was er niet, want die ken ik wel al :lol: :lol:

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door De Motormuis » 26 dec 2011, 20:35

Hoi Wil.

Jammer dat je dat petje niet bij je had en op had. Dat had waarschijnlijk wel geholpen om
meer contact te leggen met andere GWforum leden. Ik denk dat ik , of Henkyboy , waarschijnlijk
wel hadden gereageerd op je petje. Maar goed, misschien een volgende keer.

Groeten,

Wil
De Motormuis.


( nog maar 2 berichtjes )
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door WingMan84 » 26 dec 2011, 20:36

De Motormuis schreef:Hallo Wil.

Nee, wij waren vandaag met de auto. Ik heb Harm en Erik niet, of misschien wel , gezien maar kende ze niet persoonlijk.Dat is eigenlijk best jammer.
Want op de avatars op dit forum zie je wel de motoren meestal staan, maar geen foto van de berijder.En bij Ger liep er best veel volk rond en dan ga je niet
aan iedereen vragen of hij of zij ook lid is van het GoldwingForum en wie het dan is. En we lopen ook niet met naamplaatjes op rond.Misschien dat er
bij een volgend treffen georganiseerd door het forum misschien wel wat meer persoonlijk contact is. En dat er dan wat meer mensen elkaar leert kennen.
Maar het is goed om te lezen dat je morgen weer aan de slag gaat om je Wing ( grijsje ?? ) in orde te maken. En dat je er zelf gelukkig geen gekke dingen aan over
gehouden hebt aan je "slippertje ". En ik weet niet of je toevallig bij Ger in zijn magazijn had gekeken, daar liggen nog valbeugels genoeg. :D :D :D
Maar nogmaals veel succes bij de wederopbouw van je Wing.

Groeten,

Wil
De Motormuis.

( Op weg naar zijn 100 ste berichtje. )
Nope, Grijsje was de GL 1100 Aspencade, deze heb ik nog niet echt een naam voor, komt nog wel. "Bling Bling" misschien?? :lol: :lol: 8)

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door WingMan84 » 26 dec 2011, 20:38

Grijsje was deze:


Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door De Motormuis » 26 dec 2011, 20:40

Oke.

Weet het weer, Grijsje was die motor waar je zoveel aan hebt moeten vervangen. Die van Moto.........
Dus dit is weer de opvolger daarvan dan.

Groeten,

Wil
De Motormuis.

( nog 1 berichtje )
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2de kerstdag GL parts and bikes!

Bericht door RonalT » 27 dec 2011, 00:46

De Motormuis schreef:Misschien dat er bij een volgend treffen georganiseerd door het forum misschien wel wat meer persoonlijk contact is. En dat er dan wat meer mensen elkaar leert kennen.
Als je forumleden wilt leren kennen zullen er het komende jaar weer momenten genoeg zijn. Te beginnen bij de nieuwjaarsparty in Renswoude (klik op de link voor info), of een ritje naar Maasbree.
Tijdens dit soort evenementen zijn er altijd volop momenten om forumleden te leren kennen. En denk niet, ik-ken-niemand-dus-ik-heb-daar-niets-te-zoeken, iedereen is welkom.

Hou de rubriek Evenementen GoldwingForum.nl in de gaten.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie