officiele goldwingclub.

Plaats hier berichten die betrekking hebben op activiteiten van de Gold Wing Club Holland.
GOLDWINGSIDECAR

Bericht door GOLDWINGSIDECAR » 27 sep 2006, 00:04

BEN WEL LID PUUR VOOR DE VERZ............

Blauw/Geel

Bericht door Blauw/Geel » 30 dec 2006, 22:43

Ben al aardig tijdje lid van GWCH, veel gezellige treffens in binnen en buitenland gedaan en Univé verz. via GWCH scheelt GIGA veel :D

Goldwingnederland

Bericht door Goldwingnederland » 30 mar 2007, 06:34

mijn ouders zijn ook lid van de goldwingclub, wij rijden wel toerritten mee en gaan naar enkele treffens. We zijn van plan om de volgende toerrit van 1 april (Gelderland) ook mee te doen.


groetjes kelvin
Laatst gewijzigd door Goldwingnederland op 30 mar 2007, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Antoon Aarts
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1490
Lid geworden op: 22 mar 2006, 19:50
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hilvarenbeek
Contacteer:

Bericht door Antoon Aarts » 30 mar 2007, 12:03

Goldwingnederland schreef:We zijn van plan om de volgende toerrit van 2 april (Gelderland) ook mee te doen.


groetjes kelvin
Kelvin
Zondag 1 April !!

Antoon
Voor onderhoud / reparatie / banden / schadeherstel : http://www.wingservice.nl

1975 Ducati Monza (69)
1975 Yamaha 250 ( 71)
1976 Honda CB500F nw.
1978 Honda CB750F2 nw.
1979 Honda CB750KZ nw.
1981 Honda GL1100 nw.
1986 Kawa GTR1000 nw.
1989 GL1200 EML GT3 ( 86/90)
1995 GL1500 EML GT2000 (89/96)
2002 GL1500 Asp.(92)
2007 GL1500 SE (2001)
2011 GL1800 (2004)
2018 GL1800 (2012 )
2020 GL1800 (2012)
2022 GL1800 (2020 ) heden.
2022 GL1500 EML GT2000 (89/96) heden.

Goldwingnederland

Bericht door Goldwingnederland » 30 mar 2007, 16:32

ja die bedoel ik :P

groetjes kelvin

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 31 mar 2007, 00:34

Antoon laat je niet mee slepen in de droom van een puber :wink:
Als je al die verhalen moet geloven zijn PA en MA zeer rijken mensen???
Allebei een 1800 met alles erop en er aan .
DRoom lekker verder ventje (goldwingnederland) laat het maar eens zien op de eerst volgende forum rit.
Of kom je met pa en ma naar Bikers best tweede paas dag ??
Dan hebben jullie toch niets meer nodig :idea:

Blijf toch lekker op je eigen site (goldwingnederland)

groetjes Bert Zwanen uit Breda
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
summermade
Berichten: 206
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:27
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Elim

Bericht door summermade » 31 mar 2007, 10:02

Oei, oei, oei, een beetje jaloers ? :mrgreen:

Goldwingnederland

Bericht door Goldwingnederland » 01 apr 2007, 20:22

met goed weer zijn we zeker bij Biker's Best 2e paasdag,

en hoezo een droom en rijk?

En ik blijf zeker niet alleen op me eigen site

groetjes kelvin

Eagle

Bericht door Eagle » 05 apr 2007, 18:36

Ik ben sinds februari of maart 2006 lid en sinds 1 april 2007 over gestapt naar Unive. Scheelt zeker wel in de verzekering. Ik ben nu op 1 treffen geweest (luttenberg vorig jaar)
Afbeelding
Ik vond het eigenlijk wel erg gaaf. Veel mooie fietsen en veel info door verschillende mensen bij elkaar. Ieder zo zijn eigen ervaring.

Ik ben niet van de toerritten. Mijn max is eigenlijk een stuk of 3 rijders, want je moet goed op elkaar letten en de 1 is een hard rijder en de ander meer toeren. Dan moet er weer iemand p***** enzo je kent het wel...
Als die 1500 doorgaat (waar ik het in een ander deel over heb,) dan kan mijn mening wel eens wijzigen. Dan heb ik een CB erin, dat scheelt wel denk ik zo...

Ik hoop dat ik met de pinksteren weer kan (moet ik wel een fiets hebben)

Groetjes Edi

Harm
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 mar 2007, 08:15
Locatie: Deurne

Bericht door Harm » 06 sep 2007, 23:52

Ik ben hardstikke lid van de GWCH. Mijn vrouw en ik gaan jaarlijks zo'n 5 internationale treffens af, en zoveel mogelijk nationale toerritten en weekends. Met de club kamperen heeft ons al heel wat goede vrienden en bekenden opgeleverd en het is altijd bere-gezellig! :D
Natuurlijk zijn er, zoals bij elke grote groep, mensen die het vertier in de alcohol zoeken en avond na avond teveel drinken, maar gelukkig is dat maar een klein percentage van de totale opkomst. Zelf drink ik niet, ik moet altijd nog rijden! :P
Ook helpen we altijd mee op het internationaal treffen. Het geeft toch een goede band als je samen met een grote groep alles in orde staat te maken voor de ontvangst en het vertier van zo'n 2000 mensen!

Altijd de kar mee met de tent, slaapzakken en de luchtbedden en genieten maar! :D

Groet,
Harm
Harm

I'm not useless. I can always be used as a bad example!

GL1500 uit 1988, 90.000+ miles, blauw gespoten met Hamoba trailer, nog fabriekswit

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 07 sep 2007, 20:47

bikervivi schreef:wij van de GWMCB
ikke ook :P

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re:

Bericht door Honda GL Castlebiker » 24 dec 2012, 22:10

Harm schreef:Ik ben hardstikke lid van de GWCH. Mijn vrouw en ik gaan jaarlijks zo'n 5 internationale treffens af, en zoveel mogelijk nationale toerritten en weekends. Met de club kamperen heeft ons al heel wat goede vrienden en bekenden opgeleverd en het is altijd bere-gezellig! :D
Natuurlijk zijn er, zoals bij elke grote groep, mensen die het vertier in de alcohol zoeken en avond na avond teveel drinken, maar gelukkig is dat maar een klein percentage van de totale opkomst. Zelf drink ik niet, ik moet altijd nog rijden! :P
Ook helpen we altijd mee op het internationaal treffen. Het geeft toch een goede band als je samen met een grote groep alles in orde staat te maken voor de ontvangst en het vertier van zo'n 2000 mensen!

Altijd de kar mee met de tent, slaapzakken en de luchtbedden en genieten maar! :D

Groet,
Harm
Zoals Harm uit Deurne hierboven schrijft, zoiets had ik het me ook voorgesteld, maar heb in de andere postings eigenlijk weinig gelezen wat erop lijkt, alleen hoofdzakelijk dat de mensen lid zijn van GWCH voor de korting bij Univé. Er is verder ook al een hele tijd niet meer gepost in dit topic.

Hoe is de stand van zaken nu? Wat ik net al ergens schreef, kom Henkie de Ledman vaak tegen in naam op de GWCH site, maar zijn er nog meerdere forumleden hier actief binnen de GWCH?

Voor internationale treffens te bezoeken met je lid zijn van GWCH zoals ik het begrijp. Was er tot nu toe nog geen lid van, maar zal er vanaf 2013 dan toch lid van worden (voor mij niet voor de verzekering, die ouwe 1.200 van me is alleen WA verzekerd. Maar zag wel dat Peter er een 1.200 casco verzekerd heeft. Kan misschien interessant zijn, afhankelijk wat de premie is natuurlijk).

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Wup » 24 dec 2012, 22:45

Wup wil volgend jaar ook treffens bezoeken om eens lekker even uit de sleur van alledag te zijn. Het lijkt mij leuk om gelijkgestemden te ontmoeten en het is een goed excuus om weer eens op de GoldWing te stappen! :lol:
De premiekorting die je via het lidmaatschap van GWCH kan bekomen is natuurlijk niet geheel onbelangrijk en mooi meegenomen!
Van het verschil kan Wup lekker weer wat extra kilometertjes maken! :wink:

Gtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Winger11
Berichten: 63
Lid geworden op: 20 mei 2006, 19:55
Locatie: (NL)

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Winger11 » 25 dec 2012, 18:52

Je hoeft GÉÉN LID te zijn van de Gold Wing Club Holland om internationale treffens te bezoeken, ook niet voor het Hollandse internationale treffen dat altijd met Pinksteren word georganiseerd! Alleen is het zo dat als je wél lid bent, van één van de bij Gold Wing European Federation aangesloten GW clubs, je korting krijgt op de toegangsprijs bij 'n internationaal treffen. Wingers die van geen enkele erkende GW club lid zijn en dús geen GWEF pasje hebben betalen meer voor de toegang tot een internationaal treffen. Verder is het eigenlijk jammer dat mensen er voor kiezen lid te worden van de GWCH énkel voor het voordeel van de verzekering omdat onze club zovéél meer heeft te bieden voor elke liefhebber. Er circuleren veel misverstanden over van alles en nog wat omtrent de GWCH en eerlijk gezegd word je er een beetje moe van om dat steeds weer steeds uit te leggen. Neem bvb. de toertochten, die worden niét met alle deelnemers samen achter elkaar gereden maar ieder doet dat voor zich of in zijn/haar eigen groepje. Je ziet de andere deelnemers alleen ergens onderweg of op het eindpunt, ieder geniet op zijn/haar eigen manier. Laat je niet misleiden door meningen die niet op feiten berusten maar probeer het gewoon eens een seizoen. Bezoek de evenementen en als die niet voldoen aan jouw verwachtingen ............. trek je eigen plan! Het allerbelangrijkste binnen onze club is dat iedereen kan genieten op zijn/haar eigen manier en mensen die menen dat ze anderen moeten veroordelen omdat die er een andere manier van genieten op na houden moeten vooral GEEN LID worden!

Groet, Winger11

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Wup » 25 dec 2012, 22:19

Winger11 schreef:
Laat je niet misleiden door meningen die niet op feiten berusten maar probeer het gewoon eens een seizoen
Het allerbelangrijkste binnen onze club is dat iedereen kan genieten op zijn/haar eigen manier
Couldn't agree more! :) :)

Grtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Plaats reactie