caravan(sleephut)

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
billy

caravan(sleephut)

Bericht door billy » 05 nov 2006, 21:31

:lol: als ik goed opgelet heb zitten er nog wel wat wingers op het forum die een caravan hebben,(ik heb er al enkele van gesproken).misschien hier wat ideeen over uitwisselen nu de winter voor de deur staat:wij trekken volgende zomer 1 week naar oostenrijk en dan door voor 1 week naar italie.tijdens de einde jaarsfeesten gaan we naar hengelhoef(ja wintercamperen).bij pasen trekken we naar de beekse bergen,inderdaad in nederland :lol: :lol: ik weet het het heeft niet direct iets te maken met ons wingske maar toch moeten we over iets praten he. :lol: :lol: :idea:

GOLDWINGSIDECAR

Re: caravan(sleephut)

Bericht door GOLDWINGSIDECAR » 06 nov 2006, 23:07

billy schreef::lol: als ik goed opgelet heb zitten er nog wel wat wingers op het forum die een caravan hebben,(ik heb er al enkele van gesproken).misschien hier wat ideeen over uitwisselen nu de winter voor de deur staat:wij trekken volgende zomer 1 week naar oostenrijk en dan door voor 1 week naar italie.tijdens de einde jaarsfeesten gaan we naar hengelhoef(ja wintercamperen).bij pasen trekken we naar de beekse bergen,inderdaad in nederland :lol: :lol: ik weet het het heeft niet direct iets te maken met ons wingske maar toch moeten we over iets praten he. :lol: :lol: :idea:
8) 8) billy je ben niet allen hoor wij gaan er ook op uit met de sleurhut

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Re: caravan(sleephut)

Bericht door goldwingboy » 07 nov 2006, 07:28

billy schreef::lol: als ik goed opgelet heb zitten er nog wel wat wingers op het forum die een caravan hebben,(ik heb er al enkele van gesproken).misschien hier wat ideeen over uitwisselen nu de winter voor de deur staat:wij trekken volgende zomer 1 week naar oostenrijk en dan door voor 1 week naar italie.tijdens de einde jaarsfeesten gaan we naar hengelhoef(ja wintercamperen).bij pasen trekken we naar de beekse bergen,inderdaad in nederland :lol: :lol: ik weet het het heeft niet direct iets te maken met ons wingske maar toch moeten we over iets praten he. :lol: :lol: :idea:
Waarom niet? Hang die sleurhut gewoon aan de Wing :lol: :lol: :lol: !

Wij hebben ook een hut maar deze is net iets te groot om nog gesleurd te worden, 3m20x9m30 in ongeremde staat lijkt me te gevaarlijk, bijgevolg staat deze op een vaste standplaats te Midddelkerke.

Chrit

Wij ook

Bericht door Chrit » 07 nov 2006, 09:39

Ja wij zijn ook sleurhutters..Gaan in het voorjaar meestal een weekje met de hut en in de vakantie 3 weken. En dan nog wat treffens met de tent en het jaar is weer om...
De planning van 2007 hebben we nog niet...zal deze wel tzt op het forum zetten..en wie sleurhutten er Wingers mee.....

dutchmick

Bericht door dutchmick » 08 nov 2006, 09:04

Wij hebben twee sleurhutten...........nou ja sleur...........er valt niet veel meer te sleuren. Wij staan op een vaste plek op een kleine camping in het mooie Brabant (St. Antonis), vlak bij Boxmeer. De hutten zijn zo oud dat ze niet meer te verplaatsen zijn, maar voor een jaarplek nog uitstekend. We komen daar nu al 13 jaar. En vraag je af waarom twee......nou ja drie opgroeiende kids met lekker een eigen plek. De oudste ,bijna 18, zal wel niet meer meegaan maar dan nog. :D

Chrit

Bericht door Chrit » 26 nov 2006, 21:21

Heeft niet iemand een paar leuke campeer adressen?/te denken aan Frankrijk bretagne, vakantie met kinderen..??/

billy

Bericht door billy » 28 nov 2006, 21:49

sorry chrit,maar van frankrijk zijn we niet zo op de hoogte,wij hebben er nog maar 1 frakrijk vakantie opzitten,in ardeche,en die was zoooo hard tegen gevallen dat we nu eigenlijk een beetje "antie" frankrijk zijn.Misschien niet terecht want er zullen ook wel vele goedde campings zijn.Bon chance met de zoektocht. :wink: :lol: :lol:

Tucker06
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mar 2006, 16:31
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door Tucker06 » 11 jan 2007, 22:20

Hoi luitjes. Wij hebben ook een sleurhutje en gaan ieder jaar naar Frankrijk, de west kust wel te verstaan. Vorig jaar via Normandie (1 week) door gereden naar de Pays de Loire ( Bij Saint Nazaire, net iets onder Bretagne) Als bijna enigen in Europa afgelopen jaar in augustus alleen maar zon zee en strand gezien met 30 graden, en wat een mooie routes gezien onderweg. Vooral Normandie en Bretagne..... SCHITTEREND.
Ooit ga ik daar nog eens naar toe met de wing, heb ik ook nog ietsom over te dromen, haha
Live to ride.

Douwe

Bericht door Douwe » 12 jan 2007, 18:13

Ook wij hebben een sleurhut. De eerste 2 jaar heerlijk in dat mooie Belgie gestaan (kompas camping) te Nieuwpoort. Vorig seizoen voor langere periode op een camping in Nederland gezet. Is ook goed bevallen (heb je er wat meer en langer aan) Daarom dit jaar maar weer. Kan ik lekker de toertocht rijden en moeders met kids naar de camping als ze geen zin heeft om mee te gaan. We zetten hem dit jaar weer in Winterswijk op de "twee bruggen". Dus als je van de zomer of met pasen of pinksteren in de beurt ben. De koffie is dan bijna vers klaar.

Groetjes Douwe 8)

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Bericht door G.winger » 12 jan 2007, 19:31

wij hebben ongeveer 7 jaar eeen vouw sleurhut gehad en in nederland op vakantie geweest op RCN campings dit was de goed koopste voor ons omdat we een groot gezin hadden 2 volw en 5 kids vorig jaar voor het laatst in driebergen/doorn geweest en toen is de vouwhut in de contaner gegaan was helemaal op. en de wing ging mee natuurlijk vrouw met auto voor ik met de wing erachter.
maar dit jaar zit er geen vakantie in de maand februari verhuizen en dan nog een andere wing in de maanden erna. zal wel veel toeren worden ook weer iets om naar uit te kijken.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Willy

Bericht door Willy » 13 jan 2007, 14:13

Betreft adres camping Frankrijk
Een vriendin van ons heeft samen met haar partner een camping in de Loire streek tussen de Kastelen
http://www.tourainevacances.fr
zeker een aanrader wel niet goedkoop maar alles erop en eraan

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Bericht door Pieter Aarts » 13 jan 2007, 15:14

Willy schreef: http://www.tourainevacances.fr
zeker een aanrader wel niet goedkoop maar alles erop en eraan
Misschien iets om bij de categorie "Adressen voor overnachtingen" te zetten ???

Pieter

Willy

Bericht door Willy » 13 jan 2007, 17:57

Zoals je wil Pieter

Willy

Plaats reactie