Waar gaan we in 2009 weer heen met de Goldwing?

Plaats hier je mooie reisverhalen
Gebruikersavatar
sytzecat
Berichten: 169
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:55
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Garyp

Waar gaan we in 2009 weer heen met de Goldwing?

Bericht door sytzecat » 21 dec 2008, 18:00

Ja beste Wingers,
Wij hebben onze vakantie voor 2009 weer gepland, Tsjechië is de bestemming, we hebben daar een huis gehuurd en verblijven daar 7 dagen, maar wij rijden zo veel mogelijk over de binnen wegen, 3a4 dagen en de terugreis maken we er ook een feetsje van, probeer leuke routes te maken met leuke hotelletjes of bed and breakfast, en dan maar kijken waar we weer uit komen.
Vr. groeten,
Sytzecat
Fryslân

jan de sloper

Bericht door jan de sloper » 21 dec 2008, 18:22

hoi sytzecat
wij gaan ook die richtibg heen wij vertrekken 13 juni[vutter he!! :D ]ik weet niet of je hier http://www.pensionvraz.cz/holand.htm wat aan hebt schijnt een heel goed adres te zijn wij gaan er de eerste 6 dagen logeren de eigenaar spreekt van alles wat ook nederlands daarna verder naar de hoge tatra we logeren hier http://www.penzionbarborka.sk/ voor een paar dagen
groeten enne hou hem recht op
Jan

Gebruikersavatar
pepewing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 316
Lid geworden op: 29 jan 2007, 15:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Hoboken/Belgie
Contacteer:

Bericht door pepewing » 21 dec 2008, 23:02

Jawel wij ook, 8)
rijden naar t oosten, t deauville treffen van 22 juni tot 26 juni of zo

Tsechie here we come.... :oops:
groetjes

wardoc
Berichten: 171
Lid geworden op: 24 okt 2008, 10:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Bericht door wardoc » 18 jan 2009, 16:00

Hallo,

Ik kom al jaren in Karinthië en afgelopen jaar 2008 ben ik 5 weken met de motor geweest. Fantastisch.
De camping is gezellig en je moet het zoals gewoonlijk zelf maken.
Dus geen pretcamping met disco enz, maar wel heel gezellig.
Van hieruit kan je mooie ritten maken met de motor.

De site is : www.alpenfreude.at

2008 ben ik met de motor door Duitsland naar Tirol gereden en vanuit Tirol door Italië (brennerpas, Dolomieten, Lienz, r Villach) naar Wertschach gereden waar ik dus 5 weken verbleef.
Dit jaar 2009 ga ik half juli via België, Frankrijk (route National, dus geen tolweg) naar de cote d'azur naar Italie en zo naar villach. Wordt leuk
Ik heb een caravan staan op de camping alpenfreude en nu hebben ze motorreizen.


grt Wardoc
Sambal bij.....Rode GL 1500 Aspencade..Gids motorrijders in de Alpen

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 14 mar 2009, 18:58

Hoi vorig jaar september met Stephan naar Frankrijk - grand massif- Jura etc, heel die kant van Frankrijk geweest. Allemaal binnendoor en terug over de route Napoleon en stukje Zwitserland en zo weer Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Belgie en weer naar Zeeland. 11 dagen gereden. Schitterend, dit jaar weer richting zuid-Frankrijk met aanhanger en tent en vriendin. Maar dat zal half augustus zijn. Ik reserveer niets, altijd wel plek voor een klein tentje.

peter

Bericht door peter » 14 mar 2009, 19:39

Grote buitelandtoer met de GWCH :D en Falaen natuurlijk van 10 tot 13 Juli :lol: :lol: en wanroij dat is hier om de hoek(als ik thuis ben) :D

Gouden-Vleugel

Bericht door Gouden-Vleugel » 31 mar 2009, 14:42

Voor ons wordt het het Belgisch Treffen, het Nederlands Treffen, het Noorse Treffen, een weekje met de auto en het Luxemburgse Treffen. Verder nog maar ff zien wat er voorbij komt.

Nu alleen nog ff kijken waar ik al die vrije dagen vandaan tover :? :D

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 31 mar 2009, 17:48

Dit jaar geen Spanje en/of zuid Frankrijk ( pyreneeen ) en Andorra .
Maar voorlopig het Weekend Faelen met de Wing .
En dan dit jaar zijn wij 25 jaar getrouwd dus hebben wij besloten om geen heel groot feest te geven .
Maar we gaan met de 4 kinderen en hun partners en ons eerste kleinkind wat deze week geboren wordt oja en schoonmoeder op vakantie in september waar ??? maar het wordt een vlieg vakantie .
Als de kleine geboren is boeken we vast nog wel een weekend of week naar Duitsland ?

Groetjes

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 31 mar 2009, 20:17

Het Belgische - Franse - Nederlandse - Hongaarse - Tsjechische en het Poolse internationaal treffen .

Nooit geen Luxenburgs treffen meer voor mij :wink:

Grts G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

Gebruikersavatar
ferre
Berichten: 295
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:45
Locatie: Berlaar (BE)

Bericht door ferre » 01 apr 2009, 08:25

de plannig was Portugal-Spanje en Zwitserland in één rit te doen , maar was even vergeten dat er verkiezingen zijn :x dus Portugal zal er af vallen.
grtz
ferre
een zilveren GW 1800 A9 + Garmin Zumo 660
blauwe CBF 600 A6 voor t'vrouwke.

Gebruikersavatar
hennyw
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 sep 2007, 14:39
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Bericht door hennyw » 01 apr 2009, 13:42

bertzwanen schreef:.......En dan dit jaar zijn wij 25 jaar getrouwd..........
Alvast van Harte Gefeliciteerd Bert en Diana :wink:
Leeftijd is een papieren getal.
Yesterday's the past, tomorrow's the future, but today is a gift. That's why it's called the present......

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 01 apr 2009, 23:27

Bedankt Henny

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
ferre
Berichten: 295
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:45
Locatie: Berlaar (BE)

Bericht door ferre » 09 apr 2009, 08:39

misschien toch naar Portugal :D :D
door een wetswijziging is het nu toch mogelijk om de verkiezingen in te ruilen voor een vakantie in Portugal :D
De belangrijkste wijziging gaat over het stemmen per volmacht. Vandaag moeten er officiële bewijsstukken worden voorgelegd die aantonen dat een kiezer zich werkelijk in het buitenland bevindt. De aanvraag daarvoor moet minsten twee weken voor de verkiezingen worden ingediend. De regeling wordt nu vervangen door een eenvoudige verklaring op eer, uit te reiken door de gemeente. Kiezers kunnen die tot een dag voor de verkiezingen aanvragen.
Bron :een krant
greetz
ferre
een zilveren GW 1800 A9 + Garmin Zumo 660
blauwe CBF 600 A6 voor t'vrouwke.

Gebruikersavatar
bigm
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 118
Lid geworden op: 22 apr 2009, 19:49
Locatie: Kerk-Avezaath
Contacteer:

Bericht door bigm » 23 apr 2009, 00:02

In de planning staat een weekje Bodensee (Lindau) met uitstapjes naar de Alpen en het Schwarzwald maar dan moet mijn Wing wel iets beter haar best gaan doen......................... (zie elders op dit forum)

Ben je nog op zoek naar een Top-hotel in zuiden van Tjechië, net over de grens bij Diegendorf? Ik was er 2 jaar geleden en heb nog nooit voor zo weinig geld zo goed gegeten, gedronken en geslapen. Laat het me weten en ik zoek de folder ff voor jullie op.
Het Koldermodel:
Alles wat je niet aanstaat melden........... en dan verwachten dat een ander het oplost

LAMBR270

Vakantie 2009

Bericht door LAMBR270 » 23 apr 2009, 10:39

Ik en Vivianne gaan dit jaar naar het Zwitzertreffen toe, we willen er wel een dag of 3 er over doen om daar te komen. dus lekker binnen door rijden. Dus als iemand is die mee wilt, dan houden wij ons aanbevolen.
Bert en diana nog geluk gewenst met jullie klein kind

Jan en Vivianne :D

Plaats reactie