GL1500 - 2017 edition, ronde 1. Stemmen maar!

De "Show your Wing" fotocompetitie.

Moderator: Devoraz

Plaats reactie

Wat is de mooiste "GL1500 - 2017 Edition"?

Peiling eindigde op 07 mei 2017, 23:30

Deelnemer 1
18
35%
Deelnemer 2
2
4%
Deelnemer 3
4
8%
Deelnemer 4
11
22%
Deelnemer 5
2
4%
Deelnemer 6
6
12%
Deelnemer 7
8
16%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

GL1500 - 2017 edition, ronde 1. Stemmen maar!

Bericht door Devoraz » 30 apr 2017, 23:30

We hebben een inzending van 21 fotos ontvangen, hier gaan we als volgt mee stemmen:
- vanaf maandag 1 mei kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de eerste 7 van de 21 inzenders.
- De peiling loopt 7 dagen. Dit omdat er nog 2 rondes komen, dus stem op tijd.
- De 2 winnaars van deze ronde gaan door naar de finale ronde van "GL1500 - 2017 edition"

Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.

Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.

Deelnemer 1: - RonalT - Deze foto is gemaakt tijdens een weekje in Duitsland en België. Tijdens een rit in de buurt van Hasselt was er een plaats waar water over de weg stroomde. Ik ben er eerst doorgelopen, maar het bleek niet zo diep te zijn. We zijn er door gereden en daarna ben ik voor de foto nog eens terug en weer heen gereden. De foto is gemaakt op 9 aug 2014, vlak bij Sint-Joris-Winge.
Afbeelding

Deelnemer 2: - Pieter - Inmiddels beland in 1995, ik was in Druten voor een onderhoudsbeurt, de motor afgeleverd bij Ronald, en daarna maar eens naar boven gewandeld om Gerard te begroeten en om een beetje te kwijlen natuurlijk. Maar ja mijn hoofd was nog maar net boven het trappengat uit, en het was net of ik aan de stroom pakte, er ging een rilling door mijn lijf van de in een woord prachtige SE die ik daar zag staan. Het was een Canadese uitvoering met alles erop en eraan van het bouwjaar 94 , ik dacht nog maar aan een ding, het vrouwtje moet hier zo snel mogelijk mee naartoe, want voor ik het weet .....is hij verkocht.Terug thuis gekomen gelijk al mijn kwaliteiten in de strijd gegooid, en dat de gehele week volgehouden, maar het vrouwtje was duidelijk niet te vermurwen, dan de pruillip maar eens geprobeerd, maar ook dat hielp niet, ik had mijn verlies haast al genomen, totdat ze zei ik heb eigenlijk een paar nieuwe handschoenen nodig, voelde ik gelijk mijn kansen weer toenemen. Dus op koopavond met gepaste spoed naar Druten gereden en in een streep naar boven gesjeesd om aldaar te constateren dat die mooie SE er niet meer stond, ik kijk achterom en zeg een klein beetje betoeterd, hij staat er niet meer. Het duurde even voor ik mij vermand had, en ik aan Beppie kon vragen waar of iedereen was, ooowww die zijn in de werkplaats, loop er maar even heen, beneden aangekomen zag ik de SE op de brug staan met een label aan het stuur VERKOCHT, het was wel even slikken, maar toen toch maar gevraagd aan wie en of dat ik hem kende, waarop Gerard antwoorde, weet ik niet moet je maar even op het kaartje kijken, enfin hij had de zelfde naam als ik, maar had het nog niet eens in de gaten, dus dat was lachen geblazen. Wat een vrouwtje hé.
Afbeelding

Deelnemer 3: - Ijsbeer - Na het aanbrengen van blue LED's (is nog niet helemaal klaar)
Afbeelding

Deelnemer 4: - RB1500 - Mijn eigen Wing, na jaren van sparen en zoeken een 1500, precies zoals ik hem graag hebben wilde. Nu rij ik ongeveer 9000 km per jaar met een grote grijs op mijn gezicht, zonder noemenswaardige problemen. Blij dat het weer voorjaar is !
Afbeelding

Deelnemer 5: - George Bolk - Deze foto is genomen bij de sporthal in Ermelo voorafgaand om de fog rit te gaan rijden helaas begonnen zonder koffie????????????????
Afbeelding

Deelnemer 6: - De Motormuis - Hier een foto van mijn Goldwing GL 1500 met wat lampjes aan. Kun je hem toch niet zo snel over het hoofd zien lijkt mij.
Afbeelding

Deelnemer 7: - Korneel - Dat was mijn vorige Wing bouwjaar 1989 met dilligence span
Afbeelding

Iedereen veel succes!
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
rbw99
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2013, 09:01
Type Goldwing: GL1500

Re: GL1500 - 2017 edition, ronde 1. Stemmen maar!

Bericht door rbw99 » 05 mei 2017, 14:14

Afbeelding

peter

Re: GL1500 - 2017 edition, ronde 1. Stemmen maar!

Bericht door peter » 06 mei 2017, 15:17

:? Hmmmm foto nr 1 is wel verdacht, zoveel stemmen............

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: GL1500 - 2017 edition, ronde 1. Stemmen maar!

Bericht door pieter » 07 mei 2017, 11:03

IDD. Peter, dan ben jij nog diplomatiek, maarrrr uchhh dit "riekt" duidelijk wel een beetje naar uchhhh.............ugghhh, tja wat zal ik zeggen uchhhh........handen op een buik :lol: :lol:

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: GL1500 - 2017 edition, ronde 1. Stemmen maar!

Bericht door Devoraz » 08 mei 2017, 00:07

Deelnemers 1 en 4 gaan door naar de finale ronde. Gefeliciteerd.

De namen worden nog niet bekend gemaakt. Na de finale zetten we overal de namen bij.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Plaats reactie