stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Red Baron
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2017, 18:15
Type Goldwing: GL1500

stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Bericht door Red Baron » 27 apr 2017, 07:57

Is het bij de GL1500 ook mogelijk om de voedingskabel van de navigatie aan te sluiten a.h.v.een accessoire aansluiting net als bij de GL1800 ergens bij de zekeringen??
Laatst gewijzigd door Red Baron op 27 apr 2017, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg. Jan.

peter

Re: stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Bericht door peter » 27 apr 2017, 08:06

Je bent wel een makkelijke he :?: KIJK eerst eens bij je ze zekeringen kastje, staat wat op het dekseltje geprint in de trant van acc met 2 schroefjes ernaast waar een + en - naast zit.

Red Baron
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2017, 18:15
Type Goldwing: GL1500

Re: stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Bericht door Red Baron » 27 apr 2017, 09:51

Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan is mij altijd geleerd :D , maar ik was nog niet zo ver gekomen om hier zelf al even te kijken. Dus mijn excuus als ik je heb gekwetst door het eerst te vragen ipv zelf eerst te kijken 8)
Mvg. Jan.

bomihe
Berichten: 191
Lid geworden op: 23 mar 2006, 20:37
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Torre de Coelheiros, Portugal.

Re: stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Bericht door bomihe » 27 apr 2017, 10:06

Hallo Jan.

Dat is mogelijk. Er is een accessoire aansluiting die gezekerd is met 5 Amp.
Deze kan je gebruiken, even een kabeltje maken naar voren zodat de TT daarop kan worden aangesloten.

Groeten Henk.
Member of Goldwing Club Holland 0021
Member of Goldwing Clube Portugal 0202

Online
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Bericht door RonalT » 27 apr 2017, 10:20

Red Baron schreef:.... ik was nog niet zo ver gekomen om hier zelf al even te kijken....
Het wordt ten zeerste op prijs gesteld om eerst zelf te kijken om iets op te lossen en als je het echt niet weet of niet kunt vinden mag je het altijd vragen.
Houdt er rekening mee dat er hier een groepje mensen is wat heel veel vragen beantwoord en die vinden het niet altijd leuk om steeds weer dezelfde vragen te beantwoorden.
Dus eerst zelf naar je motor kijken en daarna de zoekfunctie van het forum gebruiken...... en daarna vragen.

Puntje twee: de vraag gaat over het aansluiten van iets, een TT rider 40, aan je motor, een 1500, dus deze vraag hoort eigenlijk meer thuis in het 1500 topic ( GoldWing 1500 topic ) want wat je aan wil sluiten is niet zo spannend. Dat kan een zoeklicht zijn of een koffiezetter.... de aansluiting blijft in alle gevallen hetzelfde een paar draden aan die (door bomihe) bovengenoemde schroefjes.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Red Baron
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2017, 18:15
Type Goldwing: GL1500

Re: stroomvoorziening via contactslot voor TTrider40

Bericht door Red Baron » 27 apr 2017, 10:21

Ok, Henk dankjewel voor je positieve reactie, Ik ga er eens naar kijken en het aansluiten.
Mvg. Jan.

Plaats reactie