Waar te koop intercomset DIN

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Baleno
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 sep 2016, 00:06
Type Goldwing: GL1500
Locatie: BELGENLAND !

Waar te koop intercomset DIN

Bericht door Baleno » 11 sep 2016, 00:04

Heb wat gezocht hier op forum en een paar link adressen gevonden maar zijn al verouderd en website niet meer actief. Daarom deze vraag : waar of via welke webshop kan je een intercomset bestellen dat past op het originele DIN stekker op de goldwing 1500 SE van 1996.
Zou ik moeten kunnen plaatsen in onze bestaande helmen.ik las ergens hier dat merk J&m dit heeft.
Ideaal zou Belgische webwinkel zijn maar stuur gerust Nederlandse ook door. De meeste zullen wel in Belgie leveren hoop ik.
Dikke 'mercieee' !
GL1800 2003 red 8)
en....
ASP1500 1991 black WITH SIDE-CAR :shock:
en....
Kawasaki Z1000 2015
:twisted:

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Waar te koop intercomset DIN

Bericht door GL-1800 » 11 sep 2016, 10:03

J&M schijnen idd de betere te hebben. Bikers Best heeft ze bijvoorbeeld liggen maar ook anderen. Typ maar s in op Dr Google en dr is zat te vinden. En ja, ook voor din....Suc6
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Waar te koop intercomset DIN

Bericht door pieter » 11 sep 2016, 10:38

http://www.motohandelwauters.be

Afbeelding

Afbeelding

Omdat onze oude headsets na 23 jaar wat gebreken begon te vertonen hebben we besloten om twee sets nieuwe te kopen, de bovenstaande serie is eigenlijk in alle type helmen te gebruiken, tja en over de kwaliteit valt verder niets te zeggen, anders hadden we ...................gekozen.
Als je op de site van Wauters bent moet je onder de noemer ( goldwing onderdelen ) kijken en daar kom je de intercomsystemen van J&m tegen.

Ps. De prijs ( op de site ) die bij het door ons gekozen type staat klopt niet helemaal, want hij heeft ze in de aanbieding staan, zie kassabon.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Plaats reactie