Km stand....hoe belangrijk?


Technische vragen, tips, trucs, enz.

Re: Km stand....hoe belangrijk?

Berichtdoor Troll » 21 Jul 2016, 22:06

OK, da's een geruststelling.
Een km teller o.i.d. met andere draad kan ik wel mee leven.
Breukinbus... duh daar heb je dus geen gereedschap voor nodig :lol:
Troll
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 23 Jun 2016, 00:27

Re: Km stand....hoe belangrijk?

Berichtdoor Foetske » 04 Jan 2018, 09:36

Och, kilometerstand: mijn eerste wing (gl1200se-i, 1986) had uiteindelijk aardig wat kilometers. Gekocht met 4 jaar, 6.000 km. Bij 72.000 was de compressie bij alle vier cilinders pas gelijk én op fabrieksopgave. Bij 189.000 werd de dynamo vervangen. En omdat t blok toch open lag, de koppeling ook maar. Die was nog 40%, maar ja, vervangen was niet duur, dus doen. Bij 248.000 kilometer hebben we de injectoren schoongemaakt. Compressie was nog altijd fabrieksopgave, nauwelijks stootranden in cilinders, originele zuigers nog. Bij 286.000 heb ik ‘m verkocht, ik heb ‘m dus 5 jaar gehad. Helaas heeft de nieuwe eigenaar er weinig plezier aan beleeft: hij kreeg er een ongeluk mee en daarna was de Se-i in de uitvoering van een k-1: naked dus. Ondertussen kan ik het kenteken op de rdw niet meer vinden, dus vermoedelijk gesloopt of export.
Eigenlijk had ik ‘m nooit moeten verkopen, maar ja. Kilometers?
Foetske
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 Jan 2018, 09:22
Type Goldwing: GL1200

Vorige

Terug naar GL1200

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast