Dank je, dat zal ik zeker doen.De Motormuis schreef:En tot ziens op een van de forum ritten wellicht.
De GL1500SE en ik.
- Wehoo
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 10 mei 2012, 09:31
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Baarlo (Baolder)
Re: De GL1500SE en ik.
Groet,
Werner.
Werner.
- mothergoose
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 15 sep 2011, 10:16
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Re: De GL1500SE en ik.
Wat een plaatje. Heel veel veilige, maar vooral leuke km's gewenst!
Gr. Jurgen
Gr. Jurgen
Don't be afraid your life will end...
Be afraid it will never begin!!!
http://www.rouwhorst.net (mijn Goldwing blog)
Be afraid it will never begin!!!
http://www.rouwhorst.net (mijn Goldwing blog)
- beinhart
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 649
- Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
- Type Goldwing: overig
- Locatie: hoogerheide-city
- Contacteer:
Re: De GL1500SE en ik.
hallo werner,
welkom hier, ik heet ook werner en had ''iets speciaals" met die dienstplicht; zat bij de laatste die werden opgeroepen hihi
tot ziens op 1 van de ritten/weekendjes...
groetjes werner (wel veel lol gehad op de limos)
welkom hier, ik heet ook werner en had ''iets speciaals" met die dienstplicht; zat bij de laatste die werden opgeroepen hihi
tot ziens op 1 van de ritten/weekendjes...
groetjes werner (wel veel lol gehad op de limos)
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)
- Devoraz
- Berichten: 2524
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Swifterbant, Flevoland
- Contacteer:
Re: De GL1500SE en ik.
De lichting waar ik in zat was dusdanig groot dat ik niet op hoefde te komen.beinhart schreef:had ''iets speciaals" met die dienstplicht; zat bij de laatste die werden opgeroepen
Overigens wel gekeurd (en goedgekeurd) maar ik was 1 van de velen die uitgeloot waren voor vrijstelling.
Groeten,
Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
- Wehoo
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 10 mei 2012, 09:31
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Baarlo (Baolder)
Re: De GL1500SE en ik.
Dank jullie,
Werner (Beinhart), naamgenoot, ik las (dacht ik) dat je ook al ontdekt had dat we hoofdfiguur zijn in een stripverhaal van onze oosterburen.
Limos?
De lichtingen die niet werden opgeroepen en niets vernamen, waren 1959 en 1962 of 1963.
Zoals het er nu uitziet, ga ik morgen de Wing ophalen. 4 uurtjes met het openbaar vervoer vanuit het zuiden naar het noord-oosten. Dan toertocht terug van 150 km (3 uur) over binnenwegen. De route staat al klaar in de Garmin (Zumo 660).
Werner (Beinhart), naamgenoot, ik las (dacht ik) dat je ook al ontdekt had dat we hoofdfiguur zijn in een stripverhaal van onze oosterburen.
Limos?
De lichtingen die niet werden opgeroepen en niets vernamen, waren 1959 en 1962 of 1963.
Zoals het er nu uitziet, ga ik morgen de Wing ophalen. 4 uurtjes met het openbaar vervoer vanuit het zuiden naar het noord-oosten. Dan toertocht terug van 150 km (3 uur) over binnenwegen. De route staat al klaar in de Garmin (Zumo 660).
Groet,
Werner.
Werner.
- beinhart
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 649
- Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
- Type Goldwing: overig
- Locatie: hoogerheide-city
- Contacteer:
Re: De GL1500SE en ik.
Limos was van de luchtmacht in Nijmegen 93/94 waren wij de laatste
ja werner beinhart is bekend, daarom mijn forum naam.
Heb vanalles van hem, films T-shirt's badge en zelfs nog een flesje bier.
Veel plezier morgen, is gelijk een leuke testrit
Groetjes werner
ja werner beinhart is bekend, daarom mijn forum naam.
Heb vanalles van hem, films T-shirt's badge en zelfs nog een flesje bier.
Veel plezier morgen, is gelijk een leuke testrit
Groetjes werner
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)
-
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 21 apr 2014, 22:57
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: bergen op zoom
Re: De GL1500SE en ik.
Hallo werner
Proficiat met je aanwinst
vele veilige km's toegewenst
en wat is dat toch met die dienstplicht
allemaal zo blij dat ze niet mee hoefde te doen
ik geloof dat ze het maar es heel rap weer in moeten voeren
om dat tuig van tegenwoordig een beetje disipline bij te brengen
(Groetjes een vrijwillige veteraan)
Proficiat met je aanwinst
vele veilige km's toegewenst
en wat is dat toch met die dienstplicht
allemaal zo blij dat ze niet mee hoefde te doen
ik geloof dat ze het maar es heel rap weer in moeten voeren
om dat tuig van tegenwoordig een beetje disipline bij te brengen
(Groetjes een vrijwillige veteraan)
Niet storen aub, ben al gestoord genoeg
- Wehoo
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 10 mei 2012, 09:31
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Baarlo (Baolder)
Re: De GL1500SE en ik.
Ik wilde best meedoen met de dienstclub. Alleen nooit een oproep, noch afwijzing gehad. Had ik daar mijn rijbewijzen gehaald.
Was toen ook wel handig om de studie voort te zetten.
Vandaag nog een ART4 slot gehaald. Toen ik vertrok bij Motorcenter Venlo, kwam er nog een Wingrijder; misschien iemand van hier?
Was toen ook wel handig om de studie voort te zetten.
Vandaag nog een ART4 slot gehaald. Toen ik vertrok bij Motorcenter Venlo, kwam er nog een Wingrijder; misschien iemand van hier?
Groet,
Werner.
Werner.
- Tourer
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 11 jul 2013, 17:43
- Type Goldwing: GL1800
Re: De GL1500SE en ik.
Welkom,
Mooie Wing, veel plezier met en op de Wing.
Wat de diensttijd betreft, ik was van 71-3 bij de infanterie en heb echt een gouden tijd gehad. Veel op oefening geweest, maar ik ben blij dat ik het heb meegemaakt, zou voor velen inderdaad niet verkeerd zijn om de dienstplicht weer in te voeren.
Groeten Ties
Mooie Wing, veel plezier met en op de Wing.
Wat de diensttijd betreft, ik was van 71-3 bij de infanterie en heb echt een gouden tijd gehad. Veel op oefening geweest, maar ik ben blij dat ik het heb meegemaakt, zou voor velen inderdaad niet verkeerd zijn om de dienstplicht weer in te voeren.
Groeten Ties
Vorige motoren: Intruder 750, 2x Intruder 1400, Intruder LC 1500, BMW K1200LT, GL1800.
Huidige: GL 1800 Goldwing Tour DCT.
Huidige: GL 1800 Goldwing Tour DCT.
- Wehoo
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 10 mei 2012, 09:31
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Baarlo (Baolder)
Re: De GL1500SE en ik.
Wing opgehaald.
Om 6.45 uur al vertrokken met het OV naar het Twentse land. Geweldig toch dit OV: traject bepaald met 9292 app en alles komt precies uit. Geen vertragingen en exact op de geplande tijd aanwezig op mijn bestemming. Misschien wel toeval, ik hoor ook weleens andere geluiden. De Wing stond al gepoetst klaar.
De terugtocht was minder prettig. Niet vanwege de Wing, die heeft zijn reputatie meer dan waar gemaakt. Het probleem was vooral het weer. Vertrokken met een beetje regen. Dit werd gedurende de tocht alleen maar meer. Toen ook nog bleek dat op mijn geplande toerrit verschillende wegwerkzaamheden en omleidingen waren, was de pret compleet. Acrobatische kunsten om niet om te kukelen kunnen uithalen, toen bleek dat ik een doodlopende weg werd ingestuurd. Niet door de Garmin, maar vooral door mijn eigenwijsheid om van de route af te wijken. 400 kg in evenwicht kunnen houden op een met grind bestrooid wegdek.
Eenmaal in Limburg, binnendoortje vanuit Nijmegen, klaarde het op en werd het droog. Lekker rijden, vizier open achter de grote ruit en nergens last van.
Oh ja. Ik bemerkte dat de voorruit vrij ondoorzichtig werd door het grote aantal regendruppels, waardoor mijn zicht flink beperkt werd. Misschien de ruit op een zodanige hoogte zetten dat ik er net overheen kijk? Een ruitenwisser plaatsen heeft niet mijn voorkeur. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ondanks het slechte weer toch genoten van het rijden met de Wing.
Om 6.45 uur al vertrokken met het OV naar het Twentse land. Geweldig toch dit OV: traject bepaald met 9292 app en alles komt precies uit. Geen vertragingen en exact op de geplande tijd aanwezig op mijn bestemming. Misschien wel toeval, ik hoor ook weleens andere geluiden. De Wing stond al gepoetst klaar.
De terugtocht was minder prettig. Niet vanwege de Wing, die heeft zijn reputatie meer dan waar gemaakt. Het probleem was vooral het weer. Vertrokken met een beetje regen. Dit werd gedurende de tocht alleen maar meer. Toen ook nog bleek dat op mijn geplande toerrit verschillende wegwerkzaamheden en omleidingen waren, was de pret compleet. Acrobatische kunsten om niet om te kukelen kunnen uithalen, toen bleek dat ik een doodlopende weg werd ingestuurd. Niet door de Garmin, maar vooral door mijn eigenwijsheid om van de route af te wijken. 400 kg in evenwicht kunnen houden op een met grind bestrooid wegdek.
Eenmaal in Limburg, binnendoortje vanuit Nijmegen, klaarde het op en werd het droog. Lekker rijden, vizier open achter de grote ruit en nergens last van.
Oh ja. Ik bemerkte dat de voorruit vrij ondoorzichtig werd door het grote aantal regendruppels, waardoor mijn zicht flink beperkt werd. Misschien de ruit op een zodanige hoogte zetten dat ik er net overheen kijk? Een ruitenwisser plaatsen heeft niet mijn voorkeur. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ondanks het slechte weer toch genoten van het rijden met de Wing.
Laatst gewijzigd door Wehoo op 30 aug 2014, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Werner.
Werner.
-
- Berichten: 1884
- Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
- Type Goldwing: GL1800
Re: De GL1500SE en ik.
Beste Wehoo , veel plezier met de wing gewenst van uit Belgie . Had vroeger juist de zelfde en heb er veel kilometers meegereden . Groeten Peter n.d.
- Wehoo
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 10 mei 2012, 09:31
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Baarlo (Baolder)
Re: De GL1500SE en ik.
Vandaag de Wing weer opgehaald na een zeer uitgebreide grote beurt bij Hens Motoren in Maasbree. Kabel gelegd zodat er in de koplamp nu 2 dimlichten branden en bij grootlicht, twee maal grootlicht brandt. Goede en vriendelijke service. Uitermate tevreden.
Groet,
Werner.
Werner.
- cooper
- Berichten: 2071
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: De GL1500SE en ik.
Bekabeling ligt normaal gezien reeds klaar hoor!Wehoo schreef: Kabel gelegd zodat er in de koplamp nu 2 dimlichten branden en bij grootlicht, twee maal grootlicht brandt.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
- Wehoo
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 10 mei 2012, 09:31
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Baarlo (Baolder)
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 27 aug 2014, 12:51
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: tegelen
- Contacteer:
Re: De GL1500SE en ik.
Hoi Werner
ziet er goed uit je wing
Gr paul
ziet er goed uit je wing
Gr paul