Overlijden Marga Boekestijn van Rij

Plaats hier berichten die betrekking hebben op activiteiten van de Gold Wing Club Holland.
koltd
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 366
Lid geworden op: 16 jul 2008, 23:00
Type Goldwing: GL1000
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Overlijden Marga Boekestijn van Rij

Bericht door koltd » 29 jul 2013, 19:47

Helaas vandaag ... is ons Marge Boekestijn van Rij

Aan haar laatste toer begonnen

Overleden 29-07-2013

Gr. Classic wingers
K0
K1
K2
K3/Z
LTD
Plain Jane 1100
Plain Jane 1200
http://www.classicwingsonwheels.nl

george bolk

Re: Ons Marga

Bericht door george bolk » 29 jul 2013, 19:54

Gecondoleerd met dit verlies, veel sterkte.


Groet george uit capelle aan den ijssel

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: Ons Marga

Bericht door Cor » 29 jul 2013, 19:57

Hierbij Condoleer ik Familie , Vrienden en Kennissen .
groeten Cor

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Ons Marga

Bericht door RonalT » 29 jul 2013, 20:45

Voor eenieder die Marga gekend hebben, sterkte met dit verlies.

Voor diegene die Marga niet gekend hebben, Marga heeft gedurende lange tijd voor het secretariaat van de GoldwingClub gezorgd..... tot het niet meer kon.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Ons Marga

Bericht door De Motormuis » 29 jul 2013, 21:20

Familie, vrienden en kennissen,
van harte gecondoleerd met dit verlies.
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

koltd
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 366
Lid geworden op: 16 jul 2008, 23:00
Type Goldwing: GL1000
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Ons Marga

Bericht door koltd » 29 jul 2013, 21:31

From: Goldwing club holland
Sent: Monday, July 29, 2013 8:43 PM
To: 'Redactie GWCH'
Subject: Urgente mededeling: Overlijden Marga Boekestein van Rij !!!!!!!!!! GRAAG DOORSTUREN NAAR LEDEN GWCH !!!!!!!!!

Voorzitter,

Met verslagenheid hebben we van Frank het bericht gekregen dat Marga Boekestijn van Rij op maandag 29 juli 2013 om 18.05 uur thuis is overleden

Het spreekt voor zich dat Frank, Leon en familie verslagen zijn en vragen om de komende dagen terughoudend te zijn met het contact leggen. Uiteraard is een kaart met een persoonlijke noot altijd welkom. Alle correspondentie aangaande de uitvaart zal op verzoek van Marga en Frank via het voorzitter mail adres verlopen. Voor vragen ben ik ook telefonische te bereiken op nummer 06-xxxxxxxx.

In onderstaande mail de tekst welke is opgesteld door Marga Boekestein van Rij.


Persoonlijk bericht Marga Boekestijn van Rij



Lieve GoldWing vrienden,

Middels deze mail die Ron op mijn verzoek zal versturen is het voor iedereen duidelijk dat mijn strijd is gestreden. Het is wellicht wat vreemd om na mijn overlijden nog een mail namens mij te ontvangen.
Doordat het bijna onmogelijk is om iedereen persoonlijk een rouwkaart te sturen heb ik mij tot de mail gericht. Samen hebben Frank en ik jaren samen met vele van jullie mogen genieten van mooie motor weekenden, ritten en Classic tours door geheel Europa. Het was fijn om dit met jullie te kunnen delen. Mijn dank daarvoor. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik ook met de GoldWing weggebracht wil worden. Daarom wil ik langs deze weg aangeven dat Frank ,Leon familie en vrienden het enorm zouden waarderen als jullie samen met hun, mij tijdens deze laatste rit naar het crematorium zouden willen begeleiden.

Mocht je hiervoor in de gelegenheid zijn wil je dan aanwezig zijn op ....( datum volgt) .... om 12.00 uur bij het Uitvaartcentrum Spindermolen 42a
3371 RN Hardinxveld Giessendam.

Daar vandaan zal er om 13.00 uur vertrokken worden naar het Crematorium Rotterdam zuid Maeterlinckweg 101
3084 KD Rotterdam

Marga Boekestijn - van Rij
Frank van Rij
K0
K1
K2
K3/Z
LTD
Plain Jane 1100
Plain Jane 1200
http://www.classicwingsonwheels.nl

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: Ons Marga

Bericht door Henkie de ledman » 29 jul 2013, 22:08

ik probeer erbij te zijn voor een laatste rit met wing..

Henk
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
Wingnut
Berichten: 713
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
Type Goldwing: GL1800

Re: Ons Marga

Bericht door Wingnut » 29 jul 2013, 23:44

Ook ik zal ook proberen bij dit afscheid te zijn. Vanuit de GWCH en internationale evenementen ken ik Marga al jaren en de laatste keer dat ik haar zag en sprak was tijdens de GoldWing Classic Toer dit jaar eind juni. Deelname aan deze GoldWing Classic toer was een van haar laatste wensen. Ondanks haar ziekte heeft Marga hiervan genoten vanuit het speciaal hiervoor door haar GoldWing vrienden gemaakte zijspan die bestuurd werd door haar partner Frank.

Ik heb van Ron Ijtsma (voorzitter GWCH) begrepen dat de crematie waarschijnlijk aanstaande maandag 5 augustus is.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

overlijden Marga van Rij

Bericht door harmdeboer » 30 jul 2013, 01:44

Mar, we zullen je missen.

Wij zijn erg trots en vereerd dat we 1 van je wensen nog met je hebben mogen meemaken en dat ik enkele jaren met je heb mogen samenwerken binnen het bestuur van de GWCH, we zullen je missen. Frenk, familie en vrienden ontzettend veel sterkte bij dit enorme verlies.

 Voorzitter,Met verslagenheid hebben we van Frank het bericht gekregen dat Marga Boekestijn van Rij op maandag 29 juli 2013 om 18.05 uur thuis is overledenHet spreekt voor zich dat Frank, Leon en familie verslagen zijn en vragen om de komende dagen terughoudend te zijn met het contact leggen.

Uiteraard is een kaart met een persoonlijke noot altijd welkom. Alle correspondentie aangaande de uitvaart zal op verzoek van Marga en Frank via het voorzitter mail adres verlopen. Voor vragen ben ik ook telefonische te bereiken op nummer (nummer staat op gwch site /facebook)

In onderstaande mail de tekst welke is opgesteld door Marga Boekestein van Rij.

Persoonlijk bericht Marga Boekestijn van Rij

Lieve GoldWing vrienden,Middels deze mail die Ron op mijn verzoek zal versturen is het voor iedereen duidelijk dat mijn strijd is gestreden. Het is wellicht wat vreemd om na mijn overlijden nog een mail namens mij te ontvangen. Doordat het bijna onmogelijk is om iedereen persoonlijk een rouwkaart te sturen heb ik mij tot de mail gericht. Samen hebben Frank en ik jaren samen met vele van jullie mogen genieten van mooie motor weekenden, ritten en Classic tours door geheel Europa. Het was fijn om dit met jullie te kunnen delen. Mijn dank daarvoor. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik ook met de GoldWing weggebracht wil worden.

Daarom wil ik langs deze weg aangeven dat Frank ,Leon familie en vrienden het enorm zouden waarderen als jullie samen met hun, mij tijdens deze laatste rit naar het crematorium zouden willen begeleiden.Mocht je hiervoor in de gelegenheid zijn wil je dan aanwezig zijn op ....( datum volgt) .... om 12.00 uur bij het Uitvaartcentrum Spindermolen 42a3371 RN Hardinxveld Giessendam.Daar vandaan zal er om 13.00 uur vertrokken worden naar het Crematorium Rotterdam zuid Maeterlinckweg 101 3084 KD Rotterdam Marga Boekestijn - van Rij Frank van Rij
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Ons Marga

Bericht door Devoraz » 30 jul 2013, 07:52

Ik rijd relatief nog maar kort op de Goldwing, ben net 1 jaar lid van de GWCH en ken Marga verder niet, maar wil toch mijn oprechte condoleance uitspreken richting familie, vrienden en bekenden van Marga. Heel veel sterkte in de komende periode.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
wilcom2005
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: overlijden marga van de rij

Bericht door wilcom2005 » 30 jul 2013, 10:08

Ook ik kende haar niet maar heb door de reacties wel begrepen dat ze een bijzonder mens is geweest.
mij rest dan ook haar echtgenoot en alle familie en vrienden te condoleren.

Wilco(m2005)
GL 1200 "Collector's Edition "

GWCH bestuur
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2013, 07:45

UPDATE uitvaart Marga Boekestijn van Rij vrijdag 2 Augustus

Bericht door GWCH bestuur » 30 jul 2013, 10:11

Lieve GoldWing vrienden,

Middels deze mail die Ron (voorzitter) op mijn verzoek zal versturen is het voor iedereen duidelijk dat mijn strijd is gestreden. Het is wellicht wat vreemd om na mijn overlijden nog een mail namens mij te ontvangen.
Doordat het bijna onmogelijk is om iedereen persoonlijk een rouwkaart te sturen heb ik mij tot de mail gericht. Samen hebben Frank en ik jaren samen met vele van jullie mogen genieten van mooie motor weekenden, ritten en Classic tours door geheel Europa. Het was fijn om dit met jullie te kunnen delen. Mijn dank daarvoor. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik ook met de GoldWing weggebracht wil worden. Daarom wil ik langs deze weg aangeven dat Frank ,Leon familie en vrienden het enorm zouden waarderen als jullie samen met hun, mij tijdens deze laatste rit naar het crematorium zouden willen begeleiden.

Mocht je hiervoor in de gelegenheid zijn wil je dan vrijdag 2 Augustus aanwezig zijn om 14.30 uur bij het Uitvaartcentrum Spindermolen 42a
3371 RN Hardinxveld Giessendam.


Vanwege organisatorische omstandigheden vragen we jullie om je komst middels mail aan ons door te geven. voorzitter@goldwingclubholland.nl

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: overlijden marga van de rij

Bericht door Chrit » 30 jul 2013, 12:29

Sterker dan de dood zijn de herinneringen die altijd zullen blijven bestaan.

Rust in vrede lieve vriendin.

Franks en Leon veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Karin en Chrit.
Groetjes
Chrit Gunther

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Re: Overlijden Marga Boekestijn van Rij

Bericht door sylviacbr » 30 jul 2013, 15:39

De datum en tijd voor de crematie van Marga is bekend:

Mocht je hiervoor in de gelegenheid zijn wil je dan vrijdag 2 Augustus aanwezig zijn om 14.30 uur bij het Uitvaartcentrum Spindermolen 42a
3371 RN Hardinxveld Giessendam.
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

Gebruikersavatar
Wingnut
Berichten: 713
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
Type Goldwing: GL1800

Re: Overlijden Marga Boekestijn van Rij

Bericht door Wingnut » 30 jul 2013, 18:09

Nu de crematie van Marga op vrijdag is (en niet op maandag zoals eerder gedacht) kan ik er helaas niet bij zijn. Aanstaande weekeinde van vrijdag 2 t/m zondag 4 augustus is ook de 3 daagse GWCH buitenland toer naar het Sauerland (Winterberg). Ik organiseer mede deze toer en in overleg met GWCH voorzitter Ron Ijtsma is besloten de buitenland toer ondanks de crematie van Marga gewoon door te laten gaan.

De redenen:
1 Volgens Ron zou Marga zelf niet willen dat een GWCH evenement vanwege haar crematie afgelast zou worden.
2 Een groot gedeelte van de 60 aangemelde deelnemers zal de Buitenland Toer evengoed willen rijden, terwijl andere aangemelde deelnemers zich zullen afmelden om bij de crematie van Marga op vrijdag te kunnen zijn.
3 Als GWCH zijn we met de Camping en Hotel in Winterberg verplichtingen aangegaan die financiele negatieve gevolgen hebben voor de GWCH bij een eventuele afgelasting omdat er kampeerplekken en hotelkamers gereserveerd zijn.

Ik hoop en verwacht een grote opkomst van GoldWing rijders bij de crematie van Marga waar ik dus zelf helaas niet bij kan zijn.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering

Plaats reactie