2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Online
Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door orie » 26 mei 2013, 20:55

Ook ik ben weer veilig terug in de betuwe. Alleen de laatste 10 a 15 km een beetje gemiezert.
Allen geweldig bedankt voor alles. (ronalt voor de mooie route naar Friesland-door nederland, bruine reetjes enz)
Willie bedankt voor de " speciale " drankjes.

Verder natuurlijk maya, Daniel en natuurlijk ook Dirk , voor jullie geweldige goede zorgen. :P

Volgend jaar weer?, dan probeer ik er weer bij te zijn.

Geweldig geregeld, de buitjes besteld net als we binnen waren. Dus niet nat geworden behalve dan degene die de motor zonodig in een garage wilde zetten :lol:

Jammer voor Martin die wat pech had, maar toch nog rijdend naar huis kon dankzij een zekere p...........r???
Tot een volgende keer.

Rob
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door Devoraz » 26 mei 2013, 21:32

Ik ben vanmiddag zo druk geweest met van alles en nog wat, dat het niet eens even bij me op kwam om te melden dat ik ook weer thuis ben. Ik ging vlak na Johan weg (rond 11:00 uur) en moet zeggen dat het een behoorlijk winderige terugtocht was. Regen heb ik gelukkig niet gehad, waarmee het gehele weekend op de motor droog is verlopen (afgezien van de 2 minuten hagel in Lelystad tijdens ons vertrek op vrijdag).

Iedereen enorm bedankt voor het gezellige weekend en Daniël en Maya in het bijzonder voor de organisatie en de tocht. Als er niets belangrijkers tussen komt, ben ik volgend jaar zeker weer van de partij. Ik heb nu een aardige indicatie wat ik eventueel nog mis voor het (aangenamer) kamperen. :wink: Luxe probleem, maar toch... :lol:

Oh ja... even een linkje naar mijn gemaakte foto's. Ze staan op Facebook.
Laatst gewijzigd door Devoraz op 26 mei 2013, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

aislin

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door aislin » 26 mei 2013, 21:50

Ook wij zijn al even thuis.
Terwijl ik de zooi heb uitgepakt, weggezet,opgeruimd en de wasmachine aangezet, was Daniël even een uurtje te bed om nog iets proberen bij te slapen.
Ondertussen nog wat foto's op het smoelenboek gezet, en ook Picasa is aan het loaden.
Wij kijken terug op een heel enorm fijn weekend.
Geweldig ook nieuwe gezichten te mogen verwelkomen in de gezellige boerderie van Roely en wiebren.
Maar de topper van het weekend was toch wel onze nieuwe mascotte Ringo.
Ik durf wel te stellen dat hij ieders hartje heeft weten te beroeren.
Leuk ook nog even de bikkel (beagle) van Pjotr te hebben gezien, die samen met baasje kwam kennis maken.
De groep was klein maar de sfeer geweldig groot.
Wij willen jullie allen bedanken voor weer een fantastisch weekend.
Zonder jullie was er simpelweg geen weekend.
Roely is min of meer aan ingelicht voor volgend jaar..................dus...........animo??..........wij horen het graag.
Linkje volgt zodra de Picasa klaar is.

Liefs Daniël en Maya

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door RonalT » 26 mei 2013, 22:51

Devoraz schreef:Oh ja... even een linkje naar mijn gemaakte foto's. Ze staan op Facebook.
Jammer, maar...
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

aislin

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door aislin » 26 mei 2013, 22:59

Jullie moeten even vriendjes worden, dan zie je ze wel :mrgreen:

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door Devoraz » 26 mei 2013, 23:34

Oops. Ik heb het album ook even Public gemaakt. Was ik vergeten... :oops: :lol:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door Karin Troost » 26 mei 2013, 23:45

Tjonge wat weer een super weekend gehad, de heenreis is heel soepel verlopen ondanks alle voorspelling ( alleen Bart en Froukje hadden er last van).
Heerlijk gegeten bij die zaak met die beruchte naam, de stroopstok, al heeft hij al vele namen ondertussen gekregen we weten wel waar het ligt, bij het station waar elke moment de spoorbomen van dicht waren. Al konden wij bij vertrek wel goed de weg oversteken toen de spoorbomen dicht waren.
Met 4 motoren toen de route vervolgd naar het Friese land waar al meer gasten waren aangekomen.
Ondanks de kleine groep was het 's avonds weer lachen geblazen, jawel tranen met tuiten, en waarom???? :lol: :lol: :lol:
Er is dit weekend dan ook van alles aan bod geweest, gereedschap, motoren, krukassen, boutjes en moeren, kamperen of was het toch krimperen??, hertjes, honden en katten, poetsdoeken voor de motor en je hebt dan een bus waaruit je er maar 2 nodig hebt om je hele motor te kunnen kuisen.
De onderwerpen gingen van de hak op de tak en soms eigenlijk nergens over, jammer voor degene die er niet bij waren er zijn vele namen over de tong gegaan.Ook de sluizen van Peter zijn tot grote hilariteit nog opgehaald, dit wordt nooit meer vergeten vrees ik.
Zaterdag moest ik achterop opdat ik aan kon geven waar de wegwijzers kon gaan staan en ik moet zeggen dat valt best wel tegen. Miena roept dan over 200 meter rechtsaf slaan en ik braaf mijn arm in de lucht en blijkt het gewoon een bocht te zijn, zal die navigatiesystemen nooit leren begrijpen. Ook moesten we soms afslaan maar was de andere weg een doodlopende weg en daar je natuurlijk niet in en dus zat ik weer te zwaaien voor jan met de korte achternaam.
Het was een leuke ervaring om dit te mogen doen en wil dit best nog wel eens doen, kreeg ook meestal goede adviezen van mijn chauffeur :wink: die het beter kon zien dan ik.Onderweg hadden we een stop bij Norg en wat bleek tot grote vreugde van ons dames, er was braderie al mochten we daar maar kort van genieten :evil: en dus volgende keer toch maar zelf rijden dan kan in ieder geval 1 persoon samen met mij de braderie gewoon verder vervolgen en zien wij zelf wel thuis te komen. :mrgreen: :mrgreen:
Geweldig was ook om te zien hoe lief huisdieren kunnen zijn en hoe goed de hond naar de baas luistert en ook omgekeerd dit het geval kon zijn, ogen kunnen dwingen hebben we gisteravond mee kunnen maken, geweldig wat een kanjer die Ringo, zo zijn er echt geen 2 :) . ook Troy kan hier nog iets van leren al zit dat natuurlijk niet in het karakter van een Beagle, maar ook hij kwam er gezellig bij om ons gezelschap te houden en leerden wij ook Kitty kennen.
Na weer een beregezellige kletspraatavond was het vanmorgen weer tijd om huiswaarts te gaan en hadden we niet de wind in de rug maar soms stevig van opzij.
Ondanks alle slechte weervoorspellingen hebben we het heel goed getroffen en merkten we zeer zeker wanneer de zon beetje doorbrak, scheelde echt 2 graden en goed voelbaar. Thuis gekomen gelijk de verwarming aangezet en de wasmachine aan het werk gezet en inderdaad even bij de beruchte brand wezen kijken. Dankzij het vele Chinese eten wat overbleef hebben we vanavond nog even lichtjes kunnen nagenieten van fantastisch weekend Friesland.
Maya, Daniel en natuurlijk onze Dirk, super van jullie dat het weer voor elkaar is gekomen en op naar 2014, ook dank aan alle anderen want anders zou het nog stiller geweest zijn en volgend jaar neem ik een laken mee om mijn lachtranen te drogen want een sjaal is niet toereikend genoeg.
Dank aan dus iedereen die erbij waren en voor jullie die niet konden of wilden jullie hebben weer heel wat gemist.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

peter

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door peter » 27 mei 2013, 08:29

Valt me op dat als jullie thuis komen allemaal de wasmaschiene aanzetten :? What the h€ll hebben jullie daar gedaan :?: zo veel vuiligheid in enkele dagen dat jullie niks meer in de kast hebben liggen :? Volgens mij posten jullie niet alles en zijn er afspraken gemaakt :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door RonalT » 27 mei 2013, 09:37

Mijn vrouw heeft niets anders om aan te trekken. (die smoes hoor je toch ook regelmatig als M. iets nieuws wil gaan kopen)
Verder heeft ze het over een koeienlucht..... :lol:

Ze zegt "alles geschreven te hebben" wat ze zich nog kan herinneren. :?
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door peter » 27 mei 2013, 10:06

Jij bent lekker complimenteus met je opmerking over koeienlucht :!: :lol: Maar het klopt wat je schrijft over niks om aan te trekken en je hebt mazzel dat ze dan gaat wassen anders moest ze kopen :lol:

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door Chrit » 27 mei 2013, 11:16

Verder heeft ze het over een koeienlucht..... :lol:




Zal haar eens verrassen met een flesje Dolce & Gabbana the One...... :)
Groetjes
Chrit Gunther

peter

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door peter » 27 mei 2013, 12:09

Chrit schreef:Zal haar eens verrassen met een flesje Dolce & Gabbana the One...... :)
Voor iemand die niet werkt durf je wel wat weg te geven :lol: :lol:


youtu.be/FeiDbyVvfhU

aislin

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door aislin » 27 mei 2013, 12:39

Het linkje naar het Goldwing Forum Weekend Boarnshiem, Easterboarn, Aldeboarn 2013 album :P


https://plus.google.com/photos/10963775 ... yJX289KPew

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door RonalT » 27 mei 2013, 12:51

Leuk, maar die antennes van Daniel hadden het wel moeilijk.......
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Online
Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: 2013 Friesland (24 t/m 26 mei 2013)

Bericht door orie » 27 mei 2013, 12:54

leuke en lekker veel foto's. Bedankt!
Komt nu al weer "het" gevoel naar boven van het leuke weekeind.
(misschien toch alzheimer light?????) :twisted:

gr

Rob
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Plaats reactie