Uitvallen verlichting en div

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Goldwing

Uitvallen verlichting en div

Bericht door Goldwing » 21 apr 2007, 16:26

Hoi wingers,

Ikheb een gl 1500 uit 1988 en heb het volgende probleem, bij mij is uitgevallen de benzine meter, verlichting, temp meter, neutraal lampje, toerenteller, en remlichten
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd, deze zijn oke, verborgen zekering is ook oke.
Hij start gewoon, verder niks mis mee, maar ik weet niet meer waar ik eventueel zou moeten zoeken.
Is er misschien iemend die mij kan vertellen wat het probleem zou kunnen zijn of wat ik nog moet controleren.

Bedankt Goldwing

Winger11
Berichten: 63
Lid geworden op: 20 mei 2006, 19:55
Locatie: (NL)

Bericht door Winger11 » 21 apr 2007, 23:22

Beste Goldwing,

Je geeft aan dat de verborgen zekering ook goed is, er zitten echter diverse verborgen zekeringen op een GL1500 (zekeringen die "ergens" los, dus buiten de zekeringkast op de motor aanwezig zijn). Bij zo een probleem zou het verstandig zijn om de electrische schema's eens goed door te nemen en je komt zeker tot een oplossing. Het enige "echte" boek is de Owners manual van Honda, kost wat maar dan heb je ook wat. Alle andere boeken bvb. Clymer (en er zijn er meer) zijn niet volledig en kosten toch ook geld. Toevallig dit heeft echt niets met jou probleem te maken en daar wil ik dan ook niet van profiteren) heb ik er nog een origineel van Honda liggen van 1989. Heeft al eens eerder gestaan bij de rubriek "Te koop". Voor info kun je me natuurlijk altijd benaderen. Als ik tijd kan vrijmaken probeer ik eens in die schema's te duiken mbt. jouw probleem.

Met groet, Winger11

Goldwing

uitval verlichting en div

Bericht door Goldwing » 22 apr 2007, 11:25

hallo Winger11

Bedankt voor je reactie, dat is goed nieuws dat er nog zekerings mogelijkheden zijn.
En wat betreft het boek , deze wil ik wel van je overnemen, voor de verdere afhandeling hiervan geef ik je mijn e-mailadres : hobbyist@freeler.nl

MvGr Goldwing

Plaats reactie