Werkplaatshandboek

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
BigBen

Werkplaatshandboek

Bericht door BigBen » 03 mar 2007, 14:59

Beste Wingrijders,

Ik ben een nieuw forumlid dat aankomende week zijn eerste Wing gaat berijden. Ik heb een GL 1500 uit 1988 gekocht.
Omdat ik "denk" te beschikken over twee rechterhanden, heb ik besloten een groot deel van het onderhoud zelf te doen. Nu ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek van deze machine. Kan iemand mij vertellen hoe ik hier aan kan komen. Natuurlijk wil ik er ook voor betalen.
Graag hoor ik iets van jullie.
nauurlijk zijn ook alle tips weolkom die betrekking hebben op het eerste noodzakelijke onderhoud. Ik heb de indruk dat de motor al enige tijd geen aandacht meer heeft gehad.

Groet Ben

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 03 mar 2007, 17:13

wordt lid van de http://hrca.honda.com, voor $ 7.95 per jaar kan je je service manual online gebruiken.

hier een pagina eruit: Afbeelding

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

welkom

Bericht door bertzwanen » 03 mar 2007, 19:51

Hoi Ben welkom bij het forum .
bij Bikers Best kun je ook de nederlandse versie bestellen.
klik hier naast op links en dan bij onderhoud.
groetjes uit Breda en tot ziens.

Bert en Diana
er is geen mooiere wing dan een goldwing

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 03 mar 2007, 20:44

op volgende link al eens gekeken: http://scott.soylentgeek.com/

Winger11
Berichten: 63
Lid geworden op: 20 mei 2006, 19:55
Locatie: (NL)

Bericht door Winger11 » 03 mar 2007, 20:53

Zoals zo vaak ..... en ook bij werkplaatshandboeken, kwaliteit herken je meteen. De zgn. "namaakwerkplaatshandboeken" zijn absoluut niet volledig in vergelijking met het originele "Owners manual" van Honda. Heb er nog een liggen en dit is ook nog een USA uitvoering met daarin de electrische schema's van de USA modellen GL1500's (natuurlijk ook alles voor de EU modellen). Verkeert in nieuwstaat en ik durf te stellen dat geen enkel ander werkplaatshandboek hieraan kan tippen, is misschien daarom ook iets duurder. Heb je belangstelling dan mail me maar voor verdere details: buyornot@planet.nl

Natuurlijk kun je de meeste informatie ook op je PC inzien maar dit is niet erg praktisch. Niets gemakkelijker dan een goed boek naast je motor in de werkplaats op het moment dat je aan het sleutelen bent.

Met groet, Winger11

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Werkplaatshandboek

Bericht door Black Wing » 04 mar 2007, 20:19

Big Ben, wat is je E-mail adres?
Dan kan ik een PDF bestand sturen

Plaats reactie