high-way steps

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BB
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 sep 2006, 23:14
Locatie: Klazienaveen

high-way steps

Bericht door BB » 24 okt 2006, 20:58

Ik heb een paar high-way steps die ik opnieuw wil laten stralen en verchromen.
Ze zijn nu te lelijk om aan te zien.
Ik heb al een paar bedrijven geemaild en tot nu toe heeft alleen een bedrijf uit Reuver ( Limburg ) geantwoord, maar ja vanuit Klazienaveen ( Drenthe ) is dit niet zomaar even een afstand om even langs te rijden en een offerte laten maken.
Nieuw kost een setje =/- 275 euro, dus het opnieuw verchromen moet wel in verhouding staan.

Wie weet een geschikt adresje hiervoor?

alvast bedankt
Bert

Gebruikersavatar
Badmuts
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 263
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:54

Bericht door Badmuts » 25 okt 2006, 08:15

Hoi Bert,

Ik heb toevallig deze week de hele onderkant van mijn gl 1500 laten verchromen.Ik bedoel het metalen plaatwerk langs het blok en de uitlaten.Ik ben er zeer over tevreden erg mooi geworden.Ik heb dat laten doen in Tilburg.De Firma van Dun-Bierens aan de Lederboerstraat nr 15.Het zijn vijf delen die eerst ontlakt en daarna gepolijst moesten worden en daarna verchroomt.Ik was totaal 225 euro kwijt.
Tilburg is ook niet naast de deur maar ze zijn een stuk goedkoper dan in Limburg.Ik had op dat adres prijs op gevraagd en die was 155 euro duurder.

Ik wens je veel succes.
groeten van de Badmuts
Houd de blinkende kant boven.

http://www.debeddenkoning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gouden-Vleugel

Bericht door Gouden-Vleugel » 25 okt 2006, 09:24

Heb geen idee of ze het willen doen en wat het kost, maar er zit (zat?) een firma Werwi in Winschoten.

Chrit

WWW.adresjes

Bericht door Chrit » 25 okt 2006, 10:11

Hallo Bert,
Hier wat sites die je kunt bezoeken met adressen.
En succes ermee.
WWW.Galviron.nl
www.hlmtrade.nl
www.chroomtechnologie.nl

Appiewing

Bericht door Appiewing » 25 okt 2006, 11:04

Badmuts
bedankt voor het adres. Ik ga daar ook contact mee opnemen. Het is wel een eindje uit de buurt maar als ik de prijs zie is dat de moeite waard.
Bij mij in de buurt ( Uitgeest ) zit er ook een maar die beduidend duurder.

Alleen jammer dat je weer meer chrome er op heb dan ik . Je weet als het aan mij ligt wordt me Wing helemaal chrome.


groeten Appiewing.

Gebruikersavatar
Badmuts
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 263
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:54

Bericht door Badmuts » 26 okt 2006, 16:47

Als ik in de gelegenheid ben zal ik even een foto maken van de wing.Die verchroomde onderkant is echt schitterend geworden.
Ik heb ooit van Gerard van het voormalige Motor Druten gehoord dat die onderkant in het chroom +/- 1200 guldens kost.Ja toen hadden we nog guldens.

En Appie,ooit komt jou droom nog wel uit. :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

Wim
groeten van de Badmuts
Houd de blinkende kant boven.

http://www.debeddenkoning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

goldyfan

Bericht door goldyfan » 28 okt 2006, 13:24

Hallo BB,

Volgens mij zit er ook een zaakin de Wilp bij Marum die ook verchroomd.
zal zoeken waar het is.

EN GEVONDEN.


kijk maar eens op http://www.veenhuizenverchromen.net/

Was nog even vergeten iets te zeggen, wees voorzichtig met het voorbewerken (stralen) als ik jou was zou ik eerst eens bellen of dit wel de goede methode is om het e.e.a. voor te bewerken. Ik kan me voorstellen dat het oppervlak dan niet met glad is en dat dit problemen gaat geven. T`is maar even een tip.

Jan.

Plaats reactie