cruise control

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
ruijtje

Re: cruise control

Bericht door ruijtje » 24 sep 2006, 22:32

check je kabel van je snelheidsmeter. Als er een flinke kreukel inzit (keertje weggereden met slot in je voorwiel) dan heeft dit direct effect op de werking van je cruise control.

Gebruikersavatar
pepewing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 316
Lid geworden op: 29 jan 2007, 15:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Hoboken/Belgie
Contacteer:

Re: cruise control

Bericht door pepewing » 30 jan 2007, 16:04

BB schreef:hoi, ik heb me net aangemeld op dit forum omdat ik een vraag heb mbt de cruisecontrol.
ik heb onlangs een GL1500SE uit 1999 gekocht en afscheid genomen van mijn GL1200.
Nu blijkt dat de cruisecontrol niet werkt.
Zekering nagekeken, schakelaar zo te zien ook goed.
Is er iemand die een tip geeft waar het aan kan liggen, kun je zoiets ook doormeten :?:

alvast bedankt
Bert
Afbeelding
ja dat kan aan veel liggen, maar die uitleg van de KM kabel, klopt maar dan zie je meteen ook dat je wijzer ook op nul blijft staan, dus..kabel kapot.
De cruise controle heeft verscheidene kontakten die "gesloten moeten zijn" zoniet, zal deze niet inschakelen
er is een kontakt in de beide hendels (rem-koppeling)aan je voetrem word een swithke bediend, sterk vermoeden is dat deze hier blijft hangen (rijvuil, belemmerd deze )
maar ik denkt dat het nu wel reeds opgeslost is, zoniet laat gerust maar iets terug horen, ben altijd bereid te helpen groetjes
:D :D :D pepewing

Subduc

Bericht door Subduc » 30 jan 2007, 16:55

wat pepe zegt,
8 van de 10 keer zijn het die schakelaars.(kan ze ook horen klikken).probeer dat eerst eens.en ga dan verder kijken.

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 30 jan 2007, 23:55

Ik heb nieuwe handvatten van Show chrome geplaatst ( veel dikker dan de originele) en wat bleek de cruise controle werkte niet meer , wel inschakelen maar niet meer te setten :!: :!: :!: ( kontakten aan de hendels !!!!)

Groetjes G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

Plaats reactie