HOI;
Wie kan mij vertellen of er in t expansie vat van een goldwing 1500, standaard een tubelevel zit ik ben zelf sindfs kort in t bezit van een goldwing 1500 van 1991 en erzit geen tubelevel in nu lees ik op verschillende site,s dat t veel problemen kan geven als deze tubelevel er niet in zit wie kan mij vertellen of dit werkelijk nodig is, de motorzaak waar ik m gekocht heb zegt dat t niet nodig is john van bikersbest renswoude zegt dat ze in alle 1500 goldwings zitten. wie heeft er nu gelijk.
Kan mij iemand vertellen of zo.n tubelevel nodig is of niet, bvd .
Mental.
tubelevel
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Vertaling voor tube level (Engels -> Nederlands)
tube level - buisniveau
wordt hier misschien de overloop van het expansievat mee bedoeld?
Of zoiets
tube level - buisniveau
wordt hier misschien de overloop van het expansievat mee bedoeld?
Of zoiets
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
In mijn boek heet de slang die aan die nummer 2 zit 'Siphon tube' en dat is vde slang die naar de radiatordop loopt.
Als de motor warm wordt kan er vloeistof naar het expansievat en als de motor afkoelt kan er vloeistof terug de radiator in.
Deze slang loopt van het expansievat naar de radiatordop.
De tweede slang die aan het expansievat zit heet 'Breather Tube' een beluchting en tegelijk volgens mij een overloop.
En dat deel 2 moet er natuurlijk wel inzitten, want daardoor kan er vloeistof terug als de motor afkoelt.
dat is inderdaad erg belangrijk om voldoende vloeistof in het koelsysteem te houden....
Er zit nog een rubber dopje naast waaraan een soort ty-rap zit. Hiermee kan je het niveau controleren in het expansievat. Als ik door dat gat kijk zie ik die slang (nr 2) naar beneden hangen.
Er zit dus echt een slang (2) vast aan dat hoekstukje nr 3.
John (BB) heeft er verstand van merk ik
Als de motor warm wordt kan er vloeistof naar het expansievat en als de motor afkoelt kan er vloeistof terug de radiator in.
Deze slang loopt van het expansievat naar de radiatordop.
De tweede slang die aan het expansievat zit heet 'Breather Tube' een beluchting en tegelijk volgens mij een overloop.
En dat deel 2 moet er natuurlijk wel inzitten, want daardoor kan er vloeistof terug als de motor afkoelt.
dat is inderdaad erg belangrijk om voldoende vloeistof in het koelsysteem te houden....
Er zit nog een rubber dopje naast waaraan een soort ty-rap zit. Hiermee kan je het niveau controleren in het expansievat. Als ik door dat gat kijk zie ik die slang (nr 2) naar beneden hangen.
Er zit dus echt een slang (2) vast aan dat hoekstukje nr 3.
John (BB) heeft er verstand van merk ik
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten