Hoi
Heeft iemand tips hoe je het beste de rubbers en lagers uit het achterwiel kunt halen?
alvast bedankt
mvg Rob
Achterwiel
Voor het eerste lager er uit te halen heb je een speciaal stukje gereedschap nodig.
Zelf heb ik het gedaan(voorwiel) met een keilbout/slaganker, deze vast draaien in het lager en er uit slaan met een stuk draadeind van de andere zijde af.
Ging wel moeilijk/langzaam.
Anders een draadeind M20 door de lagers steken, half in het 2 de lager en dan vast lassen.
Dan kun je hem er uit slaan.
Oke, je lager is dan naar zijn mallemoer, maar ik neem aan dat je wilt wisselen omdat ze al niet goed zijn, dus.
Rubbers van de Wing nog nooit gedaan, maar denk dat een slaganker aangepast aan de omstandigheid of niet zou kunnen, slaganker met 1 meter draadeind met moer aan het eind, slagijzer over het draadeind en slaan maar.
Klinkt simpel, maar ik heb een zwager met een Goldwing die alles kan met metaal , maar niks met stroomdraadjes
Samen komen we er wel uit
Groeten Pierre
Zelf heb ik het gedaan(voorwiel) met een keilbout/slaganker, deze vast draaien in het lager en er uit slaan met een stuk draadeind van de andere zijde af.
Ging wel moeilijk/langzaam.
Anders een draadeind M20 door de lagers steken, half in het 2 de lager en dan vast lassen.
Dan kun je hem er uit slaan.
Oke, je lager is dan naar zijn mallemoer, maar ik neem aan dat je wilt wisselen omdat ze al niet goed zijn, dus.
Rubbers van de Wing nog nooit gedaan, maar denk dat een slaganker aangepast aan de omstandigheid of niet zou kunnen, slaganker met 1 meter draadeind met moer aan het eind, slagijzer over het draadeind en slaan maar.
Klinkt simpel, maar ik heb een zwager met een Goldwing die alles kan met metaal , maar niks met stroomdraadjes
Samen komen we er wel uit
Groeten Pierre
Navigator: Pierre
GL1500A 1989
GL1500A 1989
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten