werking vacuumslangen

Technische vragen, tips, trucs, enz.
peterb
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2023, 08:23
Type Goldwing: GL1500

werking vacuumslangen

Bericht door peterb » 10 sep 2023, 00:28

Ik ben al een paar weken bezig om uit te vinden hoe en welke slangen voor wat dienen, heb nu wel een filmpje gevonden op youtube (nog vhs), origineel van Goldwing volgens mij, waarschijnlijk zullen er al meer leden het gezien hebben, volgens mij kan ik het hier niet op zetten, zie alleen afbeeldingen toevoegen staan, maar het is echt interessant om te zien hoe het allemaal werkt, en dat het niet gewoon wat luchtslangetjes zijn die verbonden zijn met elkaar en de carburateur, er zitten ook een stel kleppen en computers aan om alles goed te laten werken, de computers zijn constant aan het werken om de motor goed en soepel te laten draaien in alle omstandigheden, zelfs als je hoog in de bergen zit stelt die het mengel automatisch bij, hoe dan ook, het zit toch iets ingewikkelder in elkaar dan ik dacht, ben benieuwd of er ook motorzaken zijn die weten hoe het allemaal precies werkt, en omdat alles zo samenwerkt, en de hot air klep toch belangrijker is dan ik dacht, en niet alleen nodig is voor de koude start, maar ook tijdens het rijden open en dicht gaat wanneer het nodig is, maar aangezien er bij mij dat bochtje (zie foto)bij mij mist, en ik het nergens kan vinden, vroeg ik me af of iemand er misschien een heb liggen die hem weg wil doen, of weet waar ik er een kan kopen, dan zou ik er heel blij mee zijn.
hier de link van het filmpje,
https://www.youtube.com/watch?v=Jyf5lrtBZnk

Groetjes, Peter

Afbeelding
Laatst gewijzigd door peterb op 10 sep 2023, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

GoldWingForum
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 mei 2012, 16:44

Re: werking vacuumslangen

Bericht door GoldWingForum » 10 sep 2023, 10:30

Peter, ik heb je bericht even verplaatst van "Algemeen" naar "GL1500". Daar hoort het en is het beter vindbaar voor anderen.

peterb
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2023, 08:23
Type Goldwing: GL1500

Re: werking vacuumslangen

Bericht door peterb » 10 sep 2023, 20:47

is prima, bedankt daar voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten