Lampjes topkoffer.

Technische vragen, tips, trucs, enz.
peter

Re: Lampjes topkoffer.

Bericht door peter » 20 mei 2016, 19:28

Golwled? Jij bedoeld zeker die met een kopje zoals het normale lampje heeft en niet zo'n platte?

GL-1800
Berichten: 1491
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Lampjes topkoffer.

Bericht door GL-1800 » 20 mei 2016, 21:14

Idd. Maar schijnen ook aan de zijkanten ipv alleen bovenop. Nodig voor de topkofferlampen....
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

peter

Re: Lampjes topkoffer.

Bericht door peter » 27 mei 2016, 16:11

Inmiddels lampjes gekocht en de boel geprobeerd te monteren. Ik zeg geprobeerd want ik heb die inferieure meuk eruit gegooid. Kan het ook geen sluiting maken zullen we maar zeggen.
Tijdens het monteren alles prima, lampjes erin en alles branden, dan de fitting in de reflector duwwen, gaat dus niet lekker en hoppa, daar flikkert 1 lampje in de reflector. Zooi er weer uit en schudden tot je een ons weegt. Dan de zaag erin en het lampje eruit. Nog maar een keer proberen. Nu zitten alle lampjes erin en ik draai het contact om om te kijken. Pats!!! Zekering eruit. Heeft 1 fitting sluiting, lampjes er weer uit pootjes recht buigen en nog eens. Weer flikkert er 1 lampje in de reflector. :evil:

Dus nu maar geen lampjes in de topkoffer.

Uit nijd heb ik maar de mistlampen aangsloten via een relais. Die gebruiken tenminste echt stroom en flikkeren er niet af :lol:

GL-1800
Berichten: 1491
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Lampjes topkoffer.

Bericht door GL-1800 » 28 mei 2016, 07:09

ALTIJD ff de kontaktjes nazien en ik had de fitting van n beetje glibbermaker voorzien. Ploppen ze er zo in......had idd ook ff zitten klooien.
Had ook s n setje leds uit n goedkoop land en kontakten waren zo scheef als n darm. Ik zeg niet vanzelf dat de jouwe daar vandaan komen..... :?
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Scott
GL 1500 rijder
Berichten: 118
Lid geworden op: 21 jan 2008, 13:40
Type Goldwing: GL1500
Locatie: N.Scharwoude
Contacteer:

Re: Lampjes topkoffer.

Bericht door Scott » 11 jun 2016, 19:17

Ik heb hetzelfde probleem bij de zijkoffers, lampjes gehaald hier bij de plaatselijke motorzaak en omgewisseld. Ging verrekte makkelijk maar 1 lampje deed het niet dus ff contactjes opschueren met mini schroevendraaier.. Shit het contact stond nog aan en pats.. Alles uit. Alleen de desbetreffende zijkoffer dan, de rest van de verlichting doet het nog en geen enkele zekering te vinden die stuk is. Wat is hier aan de hand? Is er een zekeringetje verborgen ofzo? Geen spanning op de kofferlampjes...
Honda cb 750 four k7 '78
Honda Goldwing gl 1200 ltd '85
Honda Goldwing GL1500 se Canadees '93 (fi)
Kawasaki vn 1500 classic tourer fi 2001
Honda Goldwing GL1500 aspencade '91 met squire aanhanger

Beter tien zwanen in de lucht, dan één voor je motor!

Plaats reactie