een gouden tip
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
3x zeggen dat hij niet aanwezig is vind ik wat overdrevenindiaantje schreef:ik geloof je best maar mss een fototje indien mogelijk ?wimpie schreef:`89 dat zeg ik en ook usa maar niet omgebouwd moet je kunnen zien he ex beugeltje bvb.
2x gekeken 3x gekeken linker zijde bekeken maar nix nada dus
Wimpie
of is deze al eens vervangen geweest door ongeval ofzo of dteekt deze mss op een andere plek ondertussen
thx
mark
en geloof me hij is er echt niet
ondertussen al tank en luchtfilter aantal malen verwijdert gehad en ook de kuip voor al losgehad en noiit niks gezien
misschien dat jij een schema hebt met de aansluit nr zal dan het schema volgen op mijn bike en wie weet?
iig mis ik hem niet want deze week 350 km gereden en kom op 1:17.3
waarschijnlijk door mijn bougies
zoals in ander topic al eens op gewezen
ps. me rechterpols zit wel wat los mocht je daar nog aan twijfelen daar ik in 2 week tijd 3 snelheidsovertredingen heb gemaakt en 3x 65 euri moet betalen
Wimpie
groet,n uut Drenthe
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
kijk eens op dit address http://gold1500.free.fr/ Dit is een PDF file met alle schema's van de 1500 weliswaar in het Frans maar de foto's en de tekeningen zijn overduidelijk. Ik heb deze zelf gedownload voor mijn GW1800 en is mij al goed van pas gekomen
Groetjes
Rudi
Groetjes
Rudi
hai
volgens sommige een zoekplaatje maar voor mij niet .
als jullie tenminste dat ding bedoelen wat naar beneden gericht staat aan de rechterkant? ik heb even gekeken maar en bij een 88 [hol] en een 89 [us] zitten ze allebei op de zelfde plek [ bij mij tenminste]
ga bij de 88ér het ook proberen je weet maar nooit en als het geld opbrengt ben ik een echte hollander.
frank
volgens sommige een zoekplaatje maar voor mij niet .
als jullie tenminste dat ding bedoelen wat naar beneden gericht staat aan de rechterkant? ik heb even gekeken maar en bij een 88 [hol] en een 89 [us] zitten ze allebei op de zelfde plek [ bij mij tenminste]
ga bij de 88ér het ook proberen je weet maar nooit en als het geld opbrengt ben ik een echte hollander.
frank
Mooi Pierre
hier kan ik meer mee
werd al gek van die sensor geen enkele niks nada te vinden op de plek waar Mark zegt en ook zeker geen oude "beschadiging aan frame" dus nooit 1 gezeten
zal nu ff onderin de front van de kuip kijken
het "holle buisje" zie ik wel van boven dus ergens daaronder moet er 1 wezen
uwen horen later waar hij wel zit
Wimpie
hier kan ik meer mee
werd al gek van die sensor geen enkele niks nada te vinden op de plek waar Mark zegt en ook zeker geen oude "beschadiging aan frame" dus nooit 1 gezeten
zal nu ff onderin de front van de kuip kijken
het "holle buisje" zie ik wel van boven dus ergens daaronder moet er 1 wezen
uwen horen later waar hij wel zit
Wimpie
groet,n uut Drenthe
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
Re: een gouden tip
heb ik gedaan sensor zit nu in het luchtfilterhuis en ik laat je wel horen wat het verbruik is , kan me niet zuinig genoeg met een zijspan .
gr dipak
gr dipak
indiaantje schreef:alle voor de mensen die met een ouder model rondrijden een GL dus waarvan deze veel verbruikt, bij de nieuwere modellen is deze al zo ingebouwd dacht ik
rechts van je stuur onder je kapje zit ongeveer 20 cm lager een sensor gemonteerd met een grote moer ,denk 17 of 19 , dit is een sensor die je kleppen regelt ofzo bij warm en koud weer , maar daardoor verbruikt hij ook meer door open en dicht te gaan zelf bij goed weer als je maar ff in de schaduw rijdt
dus deze losvijzen , ff kuisen indien nodig
dan heb je je filterhuis ,in de rechterhoek met je een gat boren (boven de filter zelf uiteraard) sensor erdoor en de moer er terug op
en klaar is kees
wat is de bedoeling nu hiervaan , omdat je dan steeds dezelfde temp blijft behouden op die sensor , zodat er geen schommelingen meer plaatsvinden
want nu verbruikt ik maar 7L/100km meer , ervoor was het ongeveer 10L/100km
dus volgens mij is het een half uurtje knutselwerk wel waard , ik hoop dat ik er iemand mee zal blij maken
grtz
mark
ps: foto's zullen wel eens volgen
Re: een gouden tip
Hallo Indiaantje,indiaantje schreef: dus deze losvijzen , ff kuisen indien nodig
Ik heb met veel interesse jouw tip gelezen, want mijn Wing gebruikt ook redelijk veel (1 op 10 vind ik niet zuinig). Ik zal het dus ook doen, ben toch aan het sleutelen aan de carburatie omdat mijn Wing verschrikkelijk beroerd loopt. Maar wat is losvijzen? Ik ken het woord niet.
Groetn
Hilbrand
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast