Hallo ,ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleempje.
kortgeleden de remleidingen vernieuwd op de goldwing op zich was dit goed te doen op een klein stukje na.
het stukje wat op de achterbrug zit van rechts naar links naar de vaste leiding is moeilijk bij te komen.
Kan natuurlijk van alles demonteren maar ik hoop dat jullie voor mij een snellere manier hebben.
Groet peter
nieuwe remleidingen.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 24 apr 2014, 21:52
- Type Goldwing: GL1500
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 24 apr 2014, 21:52
- Type Goldwing: GL1500
Re: nieuwe remleidingen.
Uit de respons op mijn vraag neem ik aan dat niemand mij wijzer kan maken
Maar toch iedereen bedankt voor........
gr Peter
Maar toch iedereen bedankt voor........
gr Peter
Re: nieuwe remleidingen.
je zal toch je halve achterzijde moeten slopen om bij die 10cm te komen. Koffer eraf, wiel eruit en dan klooien. Ik heb het ook ooit gedaan maar om het nogmaals te doen alleen voor dat stukje
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 24 apr 2014, 21:52
- Type Goldwing: GL1500
Re: nieuwe remleidingen.
Dus toch een winterklusje ,jammer had gehoopt dat het makkelijker/sneller kon.
Gr peter
Gr peter
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 24 apr 2014, 21:52
- Type Goldwing: GL1500
Re: nieuwe remleidingen.
Ben er vandaag toch maar aan begonnen om dat laatste stukje remleiding te vervangen.
Heb er lang over nagedacht wat de mogelijkheden waren want ik had geen zin om heel de achterkant te demonteren.
En eigenlijk viel het best mee ,het meeste werk was nog om de linker zijkoffer etc te verwijderen.
Had wel een steeksleutel haaks om laten zetten om alles weer te kunnen monteren.
was al met al in een half uurtje gedaan.
En dat had ik niet verwacht dus.
Nu nog even wachten op de nieuwe remblokken en dan kan het feest weer beginnen.
Heb er lang over nagedacht wat de mogelijkheden waren want ik had geen zin om heel de achterkant te demonteren.
En eigenlijk viel het best mee ,het meeste werk was nog om de linker zijkoffer etc te verwijderen.
Had wel een steeksleutel haaks om laten zetten om alles weer te kunnen monteren.
was al met al in een half uurtje gedaan.
En dat had ik niet verwacht dus.
Nu nog even wachten op de nieuwe remblokken en dan kan het feest weer beginnen.
- GlimWas
- Berichten: 538
- Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Op de NT1100DCT
Re: nieuwe remleidingen.
Waarom die haakse steeksleutel als ik vragen mag?
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 24 apr 2014, 21:52
- Type Goldwing: GL1500
Re: nieuwe remleidingen.
De haakse steeksleutel heb je nodig om de wartel/moer van de te vernieuwen leiding vast te draaien.
met een normale sleutel kan je daar geen slag maken.
de wartel van de bestaande leiding hoef je alleen maar te blokkeren met een remleiding sleutel.
met een normale sleutel kan je daar geen slag maken.
de wartel van de bestaande leiding hoef je alleen maar te blokkeren met een remleiding sleutel.