linker speakers uitgevallen

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Barry
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mei 2015, 22:19
Type Goldwing: GL1500

linker speakers uitgevallen

Bericht door Barry » 25 mei 2015, 01:23

hallo Wingers,

Sinds kort ben ik in het bezit van een GW se en deze was nog niet voorzien van speakers achter.
Deze heb ik van de week geinstallerd. Niet de originele met een fader maar losse speakers 4ohm 110 watt gekocht en deze aangesloten.
Achter de linker kuip heb ik de draden voor de achterzijde verbonden met die voor de voorzijde en het deed het prima. Had er nog niet mee gereden.

Paar dagen later heb ik een echtra aansluiting voor de iphone gesoldeerd op de printplaat, de zgn radio mod.
Dat deed het ook prima, totdat ik vandaag er voor de eerste keer mee ging rijden. Toen viel gelijk de linkerkant van de speakers uit.
Rechts doet t nog prima.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Heb de verbindingen gesoldeerd en krimpkous erover dus die zal niet los hebben gelaten.
Zal het soldeerwerk op de printplaat iets hebben laten doorbranden doordat ik ging rijden?
Ik had de radio gewoon op tuner staan dus niet op tape of iphone.

Groeten Barry

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: linker speakers uitgevallen

Bericht door tumtrans » 25 mei 2015, 08:06

Goedemorgen,
Lijkt mij, hoe spijtig dan ook, dat je de boel los zal moeten halen.
Als we helderziend waren zouden we wel op een ander forum hebben gezeten vermoed ik. :mrgreen:

Mvg, Michel
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: linker speakers uitgevallen

Bericht door RonalT » 25 mei 2015, 09:48

Goh, Michel.... heb jij ook al last van slecht zicht. Mijn glazen bol is stuk :-)

Inderdaad kan ik ook geen antwoord geven op deze vraag. Het enige wat ik kan zeggen is dat het geknutsel aan de radio niet heeft opgeleverd wat je er van verwachtte, Barry....
Terug herstellen wat je vermaakt heb en kijken of alle dan weer goed werkt. Dan weet je zeker dat de radio goed is. Jammer, maar het is niet anders!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie