Aangezien de wing toch nog staat te wachten op nieuwe banden, wilde ik maar even het gekraak van de kuip tijdens het draaien van het stuur aanpakken.
Nu komt dat door het onder de linkerkant onder de rand door lopende gaskabels. Ik vind zelf, in al mijn niet professionaliteit , dat de kabels wat vreemd lopen en
de gashendel komt ook al niet lekker terug, al naar gelang de stand van het stuur. Het lijkt mij dat het niet moet uitmaken hoe het stuur staat voor de werking van
de gashendel. De kabels lopen zoals op de foto is te zien; is dat de juiste manier, of dienen ze langs de andere zijde van het stuur te lopen? Ik heb nog gezocht, maar kan
geen duidelijke loop van de kabels achterhalen en ben dus benieuwd of het allemaal wel goed gaat
Horen die gaskabels daar te lopen?
- GlimWas
- Berichten: 538
- Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Op de NT1100DCT
Horen die gaskabels daar te lopen?
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat
- bowser
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Zegge
Re: Horen die gaskabels daar te lopen?
Heb ff gekeken bij mijn eigen brommer maar daar lopen ze ook zo langs
groeten uit de Zeg
- GlimWas
- Berichten: 538
- Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Op de NT1100DCT
Re: Horen die gaskabels daar te lopen?
Nou, dan zal het inderdaad wel zo horen. Heb jij geen gekraak vanuit je kuip als je het stuur draait? Ik vind er erg veel beweging in zitten, ik zal nog wel ff kijken achter de tupperware of alles daar ook oke is
De boel is toch open
De boel is toch open
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat
- Rongoos
- alias Stuiterbal
- Berichten: 2329
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Velserbroek
Re: Horen die gaskabels daar te lopen?
Zo Willem, je bent al aardig aan het slopen geweest
Maar dit is wel de beste en mooiste manier om je motor te leren kennen.
Maar dit is wel de beste en mooiste manier om je motor te leren kennen.
Gr. Ron
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
- GlimWas
- Berichten: 538
- Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Op de NT1100DCT
Re: Horen die gaskabels daar te lopen?
Je kunt wel zeggen dat ik een steile leercurve heb met de Wing, Ron.............Rongoos schreef:Zo Willem, je bent al aardig aan het slopen geweest
Maar dit is wel de beste en mooiste manier om je motor te leren kennen.
Maar eigenlijk heb ik er nog wel aardigheid ook in, ondertussen al van alles gecontroleerd en evt verbeterd.
Xenon lampen ook net 'ingebouwd' , ook kwam ik de bedrading voor de constant brandende knipperlichten tegen, die was bij de invoerkeuring
'uitgezet' , pennetje weer in de stekker en branden maar weer
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat