ik heb een kleine 70.000 km op de teller staan. en wil mijn goldwing gaan verkopen.
1990 aspengade. staat ook op speurders.. maar goed ik hoor gejank bij mijn voor wiel denk ik.
ik dacht eerst dat het aan de banden lag bij hoge snelheid. maar het lijkt dat als ik in de bocht ga
dat ik ze dan harder hoor. dan wanneer de motor recht op staat (rijd) heb nog gedacht komt uit de motor
maar als ik de koppeling in knijp tijdens het rijden hoor ik het nog. zou dat kunnen ? is er nog een andere manier om te controleren of de lager(s) kapot zijn. als ik hem verkoop moet hij wel goed zijn.
dan ga ik indien nodig de lagers vervangen.
kun je me een mail sturen hier over, ik zit niet zo heel erg veel op dit forum.
hxx_xxaxxxe@oxxxx.com thanks fijne feestdagen
wiel lagers voor
-
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 17:59
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: tilburg nederland
- Contacteer:
wiel lagers voor
sleutel en rijd graag met mn aspengade.
en werk graag aan mijn site.ga vaak rijden in luxemburg. en ben bezig met een rit normandie in elkaar te zetten
en werk graag aan mijn site.ga vaak rijden in luxemburg. en ben bezig met een rit normandie in elkaar te zetten
-
- Berichten: 963
- Lid geworden op: 01 apr 2011, 11:32
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Winssen
Re: wiel lagers voor
Check ook je banden ff en als je hem op de middenbok zet zorg dan dat je voorwiel vrij komt als je aan je wiel draait kun je al merken of je lagers versleten zijn
Groetjes Nico
Yamaha FZS Fazer bj 2006 2009 tot 2011
GL1500 ratjetoe bj 1988 2011 tot 2014
GL1500 se bj 1992 2014 tot 2021
GL1800 C-ABS bj 2008 2021 tot 2023
GL1000 LTD bj 1976
Gl 1800 bj 2018 2023 tot...
Yamaha FZS Fazer bj 2006 2009 tot 2011
GL1500 ratjetoe bj 1988 2011 tot 2014
GL1500 se bj 1992 2014 tot 2021
GL1800 C-ABS bj 2008 2021 tot 2023
GL1000 LTD bj 1976
Gl 1800 bj 2018 2023 tot...
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 27 nov 2011, 15:31
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Almere
Re: wiel lagers voor
Heb ik ook gehad, piepen en als je dan stop is het weer weg en later komt het weer terug dat gepiep, moeten zeker de wiel lagers zijn, als je zelf je wiel eruit haalt vallen de kosten ook nog mee, de lagers zijn rond de 10 euro per stuk, dus is het sleutelen wel waard dacht ik.
Met vriendelijke groet Henk
En een hoop veilige kilometrs
Met vriendelijke groet Henk
En een hoop veilige kilometrs