windscherm en spiegels rammelen

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
remkoremko
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2014, 18:59
Type Goldwing: GL1800

windscherm en spiegels rammelen

Bericht door remkoremko » 11 nov 2014, 08:57

Hallo, weet er soms iemand wat het zou kunnen zijn mijn scherm en spiegels rammelen ,als ik op niet te beste baan rijd daarmee bedoel ik een beton baan, en ook in België , wat zou dat kunnen zijn ,men heeft mij al gezegd dat het windscherm te dun is dit is 3,5 mm dik , of ligt het aan de vering van voor ?

zijspanman
Berichten: 235
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42
Locatie: Kapelle

Re: windscherm en spiegels rammelen

Bericht door zijspanman » 11 nov 2014, 19:07

Ik rijd best vaak in België en ook over betonbaantjes en kassienen en mij windscherm blijft stil het beweegt wel maar geen gerammel ook de spiegels hoor ik niet.

Gebruikersavatar
lord of the wing
Berichten: 308
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:52
Type Goldwing: GL1500

Re: windscherm en spiegels rammelen

Bericht door lord of the wing » 11 nov 2014, 19:32

Zit het scherm wel vast op de daarvoor bestemde plaats en beugel bij de spiegels ?
BAAI ZE WEE
KGAAI ENNIE WEE

remkoremko
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2014, 18:59
Type Goldwing: GL1800

Re: windscherm en spiegels rammelen

Bericht door remkoremko » 12 nov 2014, 18:13

Hallo, het scherm zit in de schuivers voor ophoog en omlaag, maar daar onder zal er waarschijnlijk een frame zitten , je denkt dat het probleem daar eventueel kan zitten, hoe kan ik dat zien ,Door alles eens los te maken ook de spiegels te demonteren, dat kan ik misschien eens doen, onlangs zijn wel bij een honda dealer geweest en die vertelde dat het scherm te dun was mijn collega heeft ook een wing en hij feeft een dik scherm, maar zal alles eens los maken.

zijspanman
Berichten: 235
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42
Locatie: Kapelle

Re: windscherm en spiegels rammelen

Bericht door zijspanman » 12 nov 2014, 18:18

Het is niet moeilijk je haalt de plaat die voor op je kuip zit er af met 2 schroeven die achter de spiegel rubbers zitten de spiegels hoeven er niet af.
Dan kun je de plaat weghalen die zal wel een beetje plakken dan zie je de ruitbevestiging zo zitten.
Een dikke ruit is namaak heb ik ook en die schuift niet meer op enneer die van mij.

Plaats reactie