uitlaatbocht
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 sep 2012, 11:34
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: amsterdam/breda
uitlaatbocht
ik heb op markplaats een paar voorbochten gezien voor een gl 1200 nu is mijn vraag zit er nog verschil tussen de interstate en de aspencade?
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: uitlaatbocht
nee, geen verschil....
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 sep 2012, 11:34
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: amsterdam/breda
Re: uitlaatbocht
ok mooi dank je , dan koop ik die,ik heb links een lek in de bocht zitten precies waar ze samen komen. zit er nog iets van een pakking tussen op de chilinderkop?
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: uitlaatbocht
Bij de cilinderkop kunnen 2 ringen zitten maar deze zijn meestal niet nodig.
Ik heb ze zelden gevonden.
Wel zit er tussen de bocht en de einddemper een papieren bus pakking (ik meen grafiet)
Mocht je jou oude bocht er voorzichtih uithalen zijn deze weer opnieuw te gebruiken... vervangen is altijd een optie...
Ik heb overigens ook nog een setje bochten liggen... voor de geinteresseerde... ff pb voor prijs...
Ik heb ze zelden gevonden.
Wel zit er tussen de bocht en de einddemper een papieren bus pakking (ik meen grafiet)
Mocht je jou oude bocht er voorzichtih uithalen zijn deze weer opnieuw te gebruiken... vervangen is altijd een optie...
Ik heb overigens ook nog een setje bochten liggen... voor de geinteresseerde... ff pb voor prijs...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: uitlaatbocht
hij heeft mijn advertentie op marktplaats gevonden
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 sep 2012, 11:34
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: amsterdam/breda
Re: uitlaatbocht
zaterdag gaan we de uitlaatbochten vervangen ik heb al gezien dat de valbeugels er af moeten dus dat zal wel weer hel gedoe worden met al dat plastic.
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: uitlaatbocht
Nee hoor... links en rechts de onder kuip verwijderen
Achter demperbout losdraaien (verwijderen hoeft niet...) val beugels losdraaien... (onderste bout loopt door het blok dus ene kant fixeren en anderekant losdraaien. Beetje heen en weer tikken en hoppa los..)
Bochten los draaien van de cillinder en laten zakken. Los draaien(draai beweging) uit de eind demper en klaar...
O niet vergeten de klemmen los te draaien die de bochten vast houden aan de eind demper (evt. Vervangen deze willen wel eens vast rotten...HINT)
Achter demperbout losdraaien (verwijderen hoeft niet...) val beugels losdraaien... (onderste bout loopt door het blok dus ene kant fixeren en anderekant losdraaien. Beetje heen en weer tikken en hoppa los..)
Bochten los draaien van de cillinder en laten zakken. Los draaien(draai beweging) uit de eind demper en klaar...
O niet vergeten de klemmen los te draaien die de bochten vast houden aan de eind demper (evt. Vervangen deze willen wel eens vast rotten...HINT)
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: uitlaatbocht
Succes met de klus!!!
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 sep 2012, 11:34
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: amsterdam/breda
Re: uitlaatbocht
thanks wilco dat gaat wel goed komen weer eens lekker een vette vieze klauwen dag !!!