hoi,
mijn benzine filter is aan vervanging toe ( motor draait aan een onregelmatig toerental stationair en rijdend houd hij soms in om er daarna als een speer vandoor te gaan )
hoe geraak ik daar het beste bij , dummytank afhalen of is er een andere manier , hij zit daar echt op een ongelukkige plaats onderin.
bert
benzine filter
- bert111
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:54
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: België
- bert111
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:54
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: België
Re: benzine filter
hoi,bert111 schreef:hoi,
mijn benzine filter is aan vervanging toe ( motor draait aan een onregelmatig toerental stationair en rijdend houd hij soms in om er daarna als een speer vandoor te gaan )
hoe geraak ik daar het beste bij , dummytank afhalen of is er een andere manier , hij zit daar echt op een ongelukkige plaats onderin.
bert
ondertussen reeds gevonden , afgehaald en terug opgezet , maar er is niets mis met het filter.
morgen eens een bougie uitdraaien en kijken wat dat zegt , ook een bus met karburatorclaener gekocht , je weet maar nooit.
iemand nog misschien een idee ???
bert
- bert111
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:54
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: België
hoi ,
ondertussen de karps gesincroniseere , stonden niet al te slecht , maar het haperen blijft . Ik heb vandaag enkele km gereden en het begin was triestig , inhouden , haperen om er dan als een speer vandoor te gaan , geen gezicht , plus het ploffen in de linker uitlaat bij het gas lossen .
help ?
bert
ondertussen de karps gesincroniseere , stonden niet al te slecht , maar het haperen blijft . Ik heb vandaag enkele km gereden en het begin was triestig , inhouden , haperen om er dan als een speer vandoor te gaan , geen gezicht , plus het ploffen in de linker uitlaat bij het gas lossen .
help ?
bert
- bert111
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:54
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: België
een uitkomst heb ik nog niet , maar het een en ander is wel al uit de bus gekomen , ik zit met een compressiemeter behoorlijk met verschil op één kant , en dan nog wel de kant waar hij niet ploft ) Ik heb een vriend de compressie laten meten ( is wel niet gedaan zoals het hoort maar ja ) en daar is als verdikt uitgekomen dat langs de linker zijde (op de motor gezien ) de compressie 11 bar gemeten is en langs rechts maar 7 bar oups !!
Dus heb ik mij een compressiemeter bestelt en ga ik daarna eens meten zoals het moet.
Maar wat er nu juist scheelt aan mijn patient weet ik nog niet , kan denk ik nu nog enkele oorzaken zaken zijn , segmenten , zuiger , kleppen...,maar het vreemde aan de zaak , (of toeval) is dat het identiek hetzelfde is langs bijde kanten , 2x 11 en 2x 7 , iemand een idee of sugestie ? of misschien wil er wel iemand een bod uitbrengen om het hele zootje van mijn handen te halen
bert
Dus heb ik mij een compressiemeter bestelt en ga ik daarna eens meten zoals het moet.
Maar wat er nu juist scheelt aan mijn patient weet ik nog niet , kan denk ik nu nog enkele oorzaken zaken zijn , segmenten , zuiger , kleppen...,maar het vreemde aan de zaak , (of toeval) is dat het identiek hetzelfde is langs bijde kanten , 2x 11 en 2x 7 , iemand een idee of sugestie ? of misschien wil er wel iemand een bod uitbrengen om het hele zootje van mijn handen te halen
bert