1 jaar volledige garantie 2

Technische vragen, tips, trucs, enz.
goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 19 apr 2007, 13:20

Barry schreef:Hallo,

Motor is lopend terug gebracht natuurlijk.
Tjonge....'k hoop dat het niet te ver lopen was, een Wing duw je immers niet zomaar eventjes Afbeelding

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 19 apr 2007, 19:28

Ik moet zeggen dat het zo mooi is opgelost :-)

Werner,

heel veel plezier met je 1200.

1500se
Berichten: 297
Lid geworden op: 22 mar 2006, 22:40
Locatie: Roden
Contacteer:

Bericht door 1500se » 20 apr 2007, 21:22

Barry schreef:Hallo beste Wing liefhebbers(sters),

Allereerst bedankt voor de enorme aandacht.

Maar ik wil natuurlijk wel even reageren.
Inderdaad is niet het volledige verhaal bekend wat ook niet echt nodig is maar wat wel ....

HEEL VERHAAL

...en vaak een mening klaar hebben ondanks het feit dat men niet weet wat het volledige verhaal is.

YOU OWN A WING,TO SHOW A WING (en ik doe mijn best, en veel collega's met mij)

Vriendelijke Wing groet

Barry
Complimenten Barry, voor je heldere uiteenzetting.
Het is heel gemakkelijk om (alvast) een mening klaar te hebben, zelf als je er het fijne niet van weet. Dit komt veel vaker voor op diverse forums.
Je probeert je werk goed te doen,, en dat loopt wel eens uit de klauw, zodat het langer gaat duren, waardoor de je dan "verhalen"krijgt.
Zoals ik het nu kan zien/lezen, zijn beide partijen weer heel tevreden, en zo zou het ook moeten. (ook zonder internetforums, we zijn tenslotte volwassen mensen onder elkaar)

Dit wou ik gewoon even kwijt. :)
Tis niet bedoeld als slijmerij, want ik het 2 cilinder teveel :lol: :lol:
Hartelijke groeten van Peter.
1500 SE 6 cylinder power (soms) met zijspan.
nu met een 2720, en dubbel Bi-xenon.

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 20 apr 2007, 21:36

1500se schreef:[Zoals ik het nu kan zien/lezen, zijn beide partijen weer heel tevreden, en zo zou het ook moeten. (ook zonder internetforums, we zijn tenslotte volwassen mensen onder elkaar)
En waar lees jij dan dat de tweede partij heel tevreden is? Ik heb hier nog geen melding gelezen van Werner :? !

wimpie
Berichten: 461
Lid geworden op: 23 mar 2007, 00:33

Bericht door wimpie » 20 apr 2007, 23:47

goldwingboy schreef:
1500se schreef:[Zoals ik het nu kan zien/lezen, zijn beide partijen weer heel tevreden, en zo zou het ook moeten. (ook zonder internetforums, we zijn tenslotte volwassen mensen onder elkaar)
En waar lees jij dan dat de tweede partij heel tevreden is? Ik heb hier nog geen melding gelezen van Werner :? !
Klopt helemaal wat je zegt... geen antwoord nog van Werner
Alleen een opsomming van bedrijfsrisico die aan de klant word overgedragen :oops:
monteur ziek ; verkeerde (kapot) onderdeel; garantie toezegging tewijl er geen tijd voor is : verschuilen achter ouderdom motor :cry:

Wimpie
groet,n uut Drenthe

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

forum praat

Bericht door japie de cipier » 21 apr 2007, 18:40

geachte wingers.

laat maar
Laatst gewijzigd door japie de cipier op 22 apr 2007, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

goldwing25

Re: forum praat

Bericht door goldwing25 » 21 apr 2007, 22:27

japie de cipier schreef:geachte wingers.

volgens mij gaat het met het forum bergafwaarts, laten wij ons nu niet bemoeien of verleiden tot, met een klant / leverancier garantie.

misschien heeft werner wel een columbiaanse stropdas gekregen, of is hij zo aan het toeren met zijn ouwe fiets dat hij er geen tijd voor heeft om even een berichtje achter te laten.

maar al met al denk ik weleens, als ik die praat zo ziet, of we een stel ouwe wijven zijn die niets anders te doen hebben als commentaar leveren op iets of iemand waar we zelf niets mee van doen hebben.

jongens ik vind het jammer misschien, zelfs wel een beetje zielig als ik dit zo aan ziet, maar dat is dan mijn mening en mijn mening alleen.

vriendelijke groet Jaap
Heb jij aandelen in dat bedrijf :!: Als er geschreven word over een ander bedrijf reageer jij ook niet man maak je niet druk en als je je er aan stoort lees je het toch niet

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

aandelen.

Bericht door japie de cipier » 22 apr 2007, 06:37

laat maar
Laatst gewijzigd door japie de cipier op 22 apr 2007, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

goldwing25

Re: forum praat

Bericht door goldwing25 » 22 apr 2007, 11:57

Als je het toch over wijvenpraat wild hebben
japie de cipier schreef:geachte wingers.

volgens mij gaat het met het forum bergafwaarts, laten wij ons nu niet bemoeien of verleiden tot, met een klant / leverancier garantie.

misschien heeft werner wel een columbiaanse stropdas gekregen, of is hij zo aan het toeren met zijn ouwe fiets dat hij er geen tijd voor heeft om even een berichtje achter te laten.

maar al met al denk ik weleens, als ik die praat zo ziet, of we een stel ouwe wijven zijn die niets anders te doen hebben als commentaar leveren op iets of iemand waar we zelf niets mee van doen hebben.

jongens ik vind het jammer misschien, zelfs wel een beetje zielig als ik dit zo aan ziet, maar dat is dan mijn mening en mijn mening alleen.

vriendelijke groet Jaap
laten wij ons nu niet bemoeien of verleiden tot, met een klant / leverancier garantie. ja net als jou jij bemoeid je immers ook niet mee he!
werner heeft een columbiaanse stropdas hoe weet jij dat?
Nou japie de cipier dit vind men Oude wijvenpraat jij hebt in je leven zeker nooit een miskoop gedaan waar JIJ over hebt geklaaagt nou ik denk het wel

Appiewing

Bericht door Appiewing » 22 apr 2007, 13:44

Tot nou toe alle commentaren gelezen. Ik ben het met Japie eens. We moeten van dit forum geen klachten site gaan maken. De een vind motorzaak A beter dan motorzaak B. Ieder zijn eigen mening.
In een eerder stukje heb ik al geschreven, "Ga geen motorzaak afkraken als je het fijne er niet van weet. Elke verhaal heeft twee kanten.
Want nou zijn weer echt Hollands bezig. Al een mening voor je weet wat er precies aan de hand is.
En ga zeker elkaar naar aanleiding van commentaar elkaar zitten afzeiken.
Ik vind het geen Winger-praat meer, "van oh hij schrijft dat dan ga ik gelijk dat schrijven.

WEET JE WAT MIJN MENING IS :

DE SITEMASTER MOET DIT ONDERWERP DICHTGOOIEN. GEWOON ONDERWERP GESLOTEN .

en mogelijk als tip. Zodra er weer een afkraak onderwerp komt over een motorzaak. Gelijk sluiten dat onderwerp.

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 22 apr 2007, 16:48

Appiewing schreef: en mogelijk als tip. Zodra er weer een afkraak onderwerp komt over een motorzaak. Gelijk sluiten dat onderwerp.
Zeker doen, kunnen ze mij alvast schrappen als lid van dit forum, ik haat censuur in al zijn vormen.

jjohn
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:27
Locatie: Engelen

jjohn

Bericht door jjohn » 22 apr 2007, 21:49

Als men niet meer mag schrijven wat men denkt, waar zijn forums dan nog voor? Hoe naar het ook is voor sommige, deze discussie hoort er nu eenmaal bij. Iedereen kan hem op zijn eigen manier gebruiken om zijn mening te vormen. De 'director' zal ongetwijfelt een onderwerp sluiten als mensen moedwillig en/of op een onbetamelijke manier beschadigd worden. Daar is, vlgs mij, hier geen sprake van. Het feit dat Werner nog geen onvertogen woord geschreven heeft en in feite heel beleefd gebleven is en Barry een beetje "ongelukkig" reageerde, wakkerde de verhitte toon in deze alleen maar aan. Dat kun je de reagerende mensen niet kwalijk nemen. Ik hoop dat het voor alle partijen goed afloopt, maar ik hoop vooral dat Werner krijgt wat hij gedacht gekocht te hebben en dat hij, net als ik, heel wat fijne uurtjes op zijn Goldwing mag rondtuffen.
Groet,
John. :wink:

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 23 apr 2007, 09:32

John,

je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop..

Maar iets anders.. Laten we elkaar en anderen, ook al zijn we het soms niet met elkaar eens, met respect behandelen. Op een fijn forum als dit zou iedereen zich thuis moeten voelen. Met respect naar elkaar toe is dat beslist mogelijk. Vergeet daarbij niet dat tekst erg plat is. Denk daar svp aan bij het schrijven en lezen :-) Platte tekst kan al snel leiden tot onbegrip of erger. Tijdens een goed gesprek bij een bakkie leut zal dat minder snel optreden :-)

jjohn
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:27
Locatie: Engelen

jjohn

Bericht door jjohn » 23 apr 2007, 14:36

Ed,
We zijn het helemaal eens!
Groet,
John

Appiewing

Bericht door Appiewing » 23 apr 2007, 19:13

Ik ben het stukje geschreven om duidelijk te maken dat de manier waarop er werd gecommuniceerd niet op dit forum thuis hoort. Dat was de reden om te zeggen sitemaster draai de knop om.
Maar ik begrijp ook deze opmerking geeft al gelijk commotie.
Nogmaals ik ben niet tegen een vrije meningsuiting. Uiteraard moet een discussie kunnen op het forum.
Maar waar ik probleemen mee heb is dat er gelijk allerlei dingen worden bijgehaald die niks meer met het onderwerp te maken hebben. En dat er dan op een manier geschreven gaat worden die echt niet op het forum thuis hoort.
Ik neem toch aan dat de meeste GW rijders op een leeftijd zijn, dat puber gedrag verleden tijd is.

Dus laten we normaal met elkaar omgaan en als iemand kritiek heeft geef dan kritiek terug op een manier die past.
En ga niet als een klein kind op de zelfde manier terug schrijven.
Ik wil er gewoon voor waken dat een forum waar we allemaal best blij mee zijn, niet tenziele gaat door roddel en achterklap.

Ben ik een vredestichter. Nee dus . Ik ben gewoon iemand die over 3 weken met pensioen gaat en lang wil genieten van zijn hobby incl het forum.

En nog voor Goldwingboy, als je opzegt?? je weet niet wat je mist.

Plaats reactie