top snelheid

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
big bike

top snelheid

Bericht door big bike » 08 nov 2006, 21:10

Goeden avond

Wie kan mij vertellen hoe hard een 1200 goldwing ongeveer kan rijden?
Niet dat het een buikschuiver is maar wel even leuk om te weten
Mijn LTD geeft er bij 5000 toeren de brui aan en gaat gewoon niet harder,lijkt wel of hij dan op 3 cilinders gaat lopen,de top ligt dan ongeveer bij 155 tot 160 km/uur
Lijkt mij voor zo,n krachtbron niet goed genoeg
Heeft iemand hier ook een soort gelijke ervaring mee?
Ik hoor graag hier meer over

Groet

Big Bike

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 09 nov 2006, 09:19

Dat is duidelijk niet goed.

Ik heb de mijne een paar keer uitgeprobeerd. Alle keren met duo en 1 keer met bagage. Met bagage in Duitsland kwam ik tot 204 op de teller. In Nl liet ik het bij 190 ( hoogst illegaal dus ) voor gezien.

Normaal rij ik bij lekker opschieten tussen 130 en 160. Dat rijdt gewoon lekker rustig. 160 rij ik dan als ik snel wat wil inhalen.

big bike

probleem

Bericht door big bike » 09 nov 2006, 21:06

Hallo Ed

Lijkt mij ook niet helemaal goed
Ga er wel mee naar Newfield in Almere ,die zal dit probleem wel voor me kunnen oplossen
Meld me wel weer als het probleem is opgelost natuurlijk ook met vermelding van de oorzaak.
Ging er toch ook echt vanuit dat de 1200 serie wel iets in z,n mars heeft
Dank je voor de reactie

Groet
Big Bike

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 10 nov 2006, 15:09

Ik hoop voor je dat het geen probleem is met de injectie. Ik heb gehoord dat sommige onderdelen van de electronica (ik weet niet welke) niet meer leverbaar zijn. Dan zou je een probleem kunnen hebben. Als Newfield in dat geval je niet kan helpen ga dan eens naar

http://www.glpartsandbikes.nl/content/C ... tent=weare

Die heeft zelf iets ontwikkeld om in dergelijke gevallen LTD en SE rijders op de weg te houden.

Gouden-Vleugel

Bericht door Gouden-Vleugel » 10 nov 2006, 15:28

[quote="edvissers"]Ik heb gehoord dat sommige onderdelen van de electronica (ik weet niet welke) niet meer leverbaar zijn.



Dat is de reden dat ik destijds m'n 1200 heb weggedaan. In het verleden werd de elektronica (weet ook niet meer welke) nog uit Amerika geïmporteerd, maar ook dat schijnt niet echt meer te kunnen.

De bovenstaande tip is derhalve een hele prettige. :!: :!:

buzz_4stroke

Bericht door buzz_4stroke » 25 nov 2006, 12:22

Daarom een '84 interstate met carbs, geen elektronica bende, naar volle tevredenheid

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 23 apr 2007, 09:53

Dit is wat Ger zelf schrijft......
GL Parts and Bikes:
Heeft een enorme voorraad nieuwe en gebruikte onderdelen van HONDA GOLDWING type GL1000, GL1100 en GL1200 ook sei en ltd.
En natuurlijk kunt u ook voor onderhoud en reparatie bij ons terecht, maar alleen voor de type gl 1000, GL 1100 en GL 1200 sei en ltd.
Voor de SEI en LTD leveren wij bijvoorbeeld nieuwe throttle sensors.
Deze zijn bij Honda niet meer leverbaar.


Dus als je een probleem hebt met je brandstofinjectie zou je er daar eens naar kunnen laten kijken..

Plaats reactie