Zie er al prachtig mooi uit, geweldig. rij je de 19 augustus ook mee, dan moet de wing toch klaar zijn. Kunnen we hem allemaal bewonderen.
Douwe @
Hoe geef je het motorblok weer een redelijk uiterlijk ?
-
- Berichten: 836
- Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
- Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800
Anonymous schreef:
De updates gaan steeds sneller, heb gisteravond samen met de vrouw de eerste proefrit gemaakt. Ik moet zeggen het dat ging wel goed, de motor heeft zijn vermogen weer terug zijn top lag al weer boven de 160 ( toen ik hem verleden jaar zomer had ging hij niet sneller dan 150 ) en hij wou nog harder. Zijn accelleratie is ook weer goed.
Dat ding moet nog veel sneller kunnen...die van mij komt toch wel een paar keer per week over de 200 KM per uur.
- director
- Berichten: 3912
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Volkel
- Contacteer:
[quote="H-Goldwing
Dat ding moet nog veel sneller kunnen...die van mij komt toch wel een paar keer per week over de 200 KM per uur.[/quote]
Enig idee wat de tellerafwijking dan is ? Zelf heb ik op mijn Aspengade (digitale teller) een afwijking van ca 10 km/h bij een snelheid van 120.
Dat ding moet nog veel sneller kunnen...die van mij komt toch wel een paar keer per week over de 200 KM per uur.[/quote]
Enig idee wat de tellerafwijking dan is ? Zelf heb ik op mijn Aspengade (digitale teller) een afwijking van ca 10 km/h bij een snelheid van 120.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
- summermade
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:27
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Elim
Hey allemaal,
Ik denk dat dit hier de laatste update is, heb met de Wing zonder problemen de Brabant route gereden.
Er moeten nog steeds kleine dingen gebeuren maar wat ik het eerste wou doen is nu gebeurt : heb vandaag de carb's gesychroniseerd . Ik heb in mijn vakantie een sychronisatiesetje besteld en afgelopen week binnen gekregen kan nu de carb's van de Wing ( en van mijn GSX400F ) netjes afstellen. De Wing loopt nu een stuk rustiger stationair, hoe die nu rijdt moet ik nog testen. Maar tot nu toe ben ik al dik tevreden .
Een foto zoals mijn Wing nu is.
Gr.
jan
Ik denk dat dit hier de laatste update is, heb met de Wing zonder problemen de Brabant route gereden.
Er moeten nog steeds kleine dingen gebeuren maar wat ik het eerste wou doen is nu gebeurt : heb vandaag de carb's gesychroniseerd . Ik heb in mijn vakantie een sychronisatiesetje besteld en afgelopen week binnen gekregen kan nu de carb's van de Wing ( en van mijn GSX400F ) netjes afstellen. De Wing loopt nu een stuk rustiger stationair, hoe die nu rijdt moet ik nog testen. Maar tot nu toe ben ik al dik tevreden .
Een foto zoals mijn Wing nu is.
Gr.
jan