kapot dashbord

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
dik 1200

kapot dashbord

Bericht door dik 1200 » 20 aug 2006, 18:29

onder het rijden ging plotseling mijn dashbord uit, ik kon geen temperatuur meer aflezen en mijn tankmeter was ook niet meer tezien,ik vond het erg lastig rijden,even een telefoontje naar newfield in almere,ondanks dat hij het erg druk heeft kon ik toch even langs komen,erg fijn ontvangen er werd gelijk naar gekeken,Barry moest mij teleur stellen want na veel doormeten was de conclusie dat er een ander dashbord in moest,na wat heen en weer gebeld tehebben vertelde Barry mij dat hij een dashbord te pakken heeft voor een aspencade,dezelfde avond is hij hem gaan halen voor mij ,dat is nog eens SERVICE!!!!!!
Het is een man met veel liefde voor de goldwing,hij probeert je tenminste op een leuke en een betaalbare manier te laten rijden,het is zijn motto.
ik wil langs deze weg Barry en Lydia bedanken voor de snelle hulp,ik kom zeker langs al is het maar voor de koffie.ik wil hier alleen maar duidelijk maken voor de 1100 en 1200 rijders kom je er niet uit bel met Newfield in almere,je krijg vooraf te horen wat het kost,wel zo prettig.een aanrader.
Groet Dik

Plaats reactie