Helaas,helaas, pindakaas

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Helaas,helaas, pindakaas

Bericht door japie de cipier » 25 jul 2006, 19:18

het is helaas maar waar, we hebben het over sleutelen aan je motor, en mijn voltage zakt plots naar beneden, van 13,5/14,6 naar 11,6/10,5/9.8 dus ik ben aan de beurt.
nu heb ik een oplader dus dagelijks even aan de prik, wel even de polen los maken anders ben ik mijn injectie/computer/inspuit installatie kwijt.

dus als het weer een beetje koeler gaat worden, en mijn auto weer berijdbaar zonder door de hitte te worden bevangen,zal ik genoodzaak zijn mijn fiets uit elkaar te halen.
maar ik heb nog hoop dat het misschien de stekkerverbindingen zijn, hoewel ik die mazzel niet snel hebt.

diep treurende groeten japie

edit moderator: stond in de verkeerde rubriek...
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Remcko

Bericht door Remcko » 28 jul 2006, 23:18

heel veel sterkte :)
iedereen komt een keer aan de beurt moet je maar denken
succes,

Remcko

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

hiep hiep hoera.

Bericht door japie de cipier » 08 aug 2006, 20:08

heb ik even geluk, in de zelfde maand laat mijn moter en mijn auto me allebei in de steek. mijn voltmeter geeft te weinig aan, en mijn auto brengt me wel weg maar weigert dan weer te starten.
en omdat het vakantiedrukte is heb ik nog geen tijd om ergens na te kijken, dus laat ik mijn auto maar elke keer even op zodat ik toch naar mijn werk kan gaan, mijn gedachte was de dynamo bij allebei de voertuigen, maar vandaag even tijd gehad en naar een bedrijf gereden dat is gespecialiceerd in revisie van startmotoren en dynamo,s en wat denk je, bij alle twee de voertuigen was de accu overleden, bij de motor was een cel kapot dus dat gaf de vermindering aan op mijn voltmeter.

ben ik even blij, en ook gelijk een druppellader aangesloten zodat als ik hem in de winter niet gebruikt mijn accu toch in top conditie blijft.

groetjes van een gelukkig persoon :) :) :)

Ps. ik ben vreselijk goed geholpen door accuservice jongeneel uit rotterdain de spaansepolder, ze nemen daar echt de tijd voor je, en ze meten alles door zodat je niet iets koop dat niet vervangen hoefde te worden.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

john

voltmeter

Bericht door john » 21 aug 2006, 23:14

ha japie denk maar eens aan de spanningsregelaar of de dynamo. heb het zelfde probleem gehad.{spanningsregelaar en dynamo kapot}

Plaats reactie