niets meer

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mucha
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 aug 2011, 07:06
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Estoi. Portugal

niets meer

Bericht door mucha » 14 jun 2016, 20:21

Vanmiddag stukje gereden en opeens brrrrrrrrr en niets meer.
Ergens meer stroom.
Hoofdzekering is goed.
Rest zekeringen oke
Gaat om 1200 sei
Wie o wie
vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: niets meer

Bericht door harmdeboer » 14 jun 2016, 22:59

Wat is de led code onder de topkoffer?
op de cfi computer?
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

Gebruikersavatar
mucha
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 aug 2011, 07:06
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Estoi. Portugal

Re: niets meer

Bericht door mucha » 15 jun 2016, 07:19

Harm dank je voor respons.
Niets geen leds
Heb nog even gekeken voor en na de hoofdzekering heb ik stroom.

Kwartiertje later,gezien dat de fuse van de starterrelais erdoor is.
Maar waarom/waardoor.

Oorzaak gevonden: spanningsregelaar defect.
Helaas had de vorige eigenaar daar al eens last van gehad en zijn de stekkers aangetast/gesmolten
Dus geen stekkers meer maar solderen
vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: niets meer

Bericht door harmdeboer » 16 jun 2016, 14:44

vergeet niet ook even te kijken naar de stekkers links onder je dummy tank daar loopt 1 stekker met een dikke gele ader er in deze komt van de dynamo en gaat via een onsttoorder... deze ontstoorder wil ook wel eens dorobranden... echter waar het om gaat is dat de kabe uit de stekker gehaald moet worden en gesoldeerd moet worden....

shit... succes met je schade....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

Plaats reactie