Ik had al olie lekkage aan de kant van de versnellingpook, kering vervangen maar nog lekkage.Bij met name hogere toerental dan spuit het er uit tussen het blok en de terhoogte van de versnellingpook. Is dit op te lossen door de kop los te halen en er vloeibare pakking tussen te doen, de kop is eraf geweest onlangs, nieuwe koppakking opgegaan en ook gevlakt.
Wie kan advies geven.
Een ander probleem is voordat de koppakking verwisseld was liep de motor als een zonnetje.Nadat de koppakking en ook de distributieriem vervangen was lijkt het wel een koffie molen. Bij monteren van de distributie de gebruikelijke strepen gezet en ook getest of hij vrij rond liep door met de hand rond te draaien. Wie kan mij advies geven wat het zou kunnen zijn.
olie lekkage tussen blok en kop
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: olie lekkage tussen blok en kop
Dit is een technisch onderwerp en past beter in (afhankelijk van het type Gold Wing)
GL1200
Technische vragen, tips, trucs, enz.
Vandaar dat het topic verplaatst is.
GL1200
Technische vragen, tips, trucs, enz.
Vandaar dat het topic verplaatst is.
Re: olie lekkage tussen blok en kop
Of je hebt de verkeerde koppakking ertussen zitten, links en rechts zit verschil in dacht ik
Dit kun je zien waar het m6 boutje onder zit steekt dan de pakking tussen uit
Of je bent het o ringentje van je oliekanaal vergeten midden tussen de pakking in
En als hij nu als een oude koffiemolen loopt en daarvoor niet toch nog ff kijken of de riemen goed staan
Er staan gewoon orginele strepen op je krukas en nokkenassentandwielen
bougiekabels niet omgedraaid ????
geen valse lucht via de inlaat????
Dit kun je zien waar het m6 boutje onder zit steekt dan de pakking tussen uit
Of je bent het o ringentje van je oliekanaal vergeten midden tussen de pakking in
En als hij nu als een oude koffiemolen loopt en daarvoor niet toch nog ff kijken of de riemen goed staan
Er staan gewoon orginele strepen op je krukas en nokkenassentandwielen
bougiekabels niet omgedraaid ????
geen valse lucht via de inlaat????
groeten uit de Zeg
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast