Terwijl mijn stalpaardje ligt te wachten op nieuwe oliekeerringen, heb ik ondertussen het zadel verlaagd.
Dit is beter meegevallen als eerst gedacht...
Ik dacht dat dit een hele klus zou worden, maar achteraf bekeken dus, best meegevallen.
Heb vooral aan de uitloop (naar de faux-tank) weggesneden alsook de delen, waar de binnen-dijbenen tegenaan rusten.
Het middenzitje (dat wat met de knopen en draadjes vastzit, heb ik gelaten, maar eveneens wat in vorm bijgesneden.
Dit alles omwille van mijn 1,68 cm lichaamslengte.
Nu heb ik toch al wat meer "voet aan de grond"
Wanneer volgende week mijn setje seals en bussen voor de voorvorken binnenkomen, kan het kluswerk pas écht beginnen.
Ik heb dit weekend het hele forum over de GL1200 doorgespit, en heb hieruit volgende werkzaamheden uitgehaald :
-Oliewissel + oliefilter (eerst dus spoelen met Forté Motor Flush)
-Carburatorreiniger in de benzinetank
-Koppelingsolie vervangen en ontluchten
-Oliekeeringen en bussen voorvorken vervangen
-Aandrijvingsolie (op achterwiel) wisselen
Vraag :
Wie kan mij helpen aan een Carburator -synchro-setje (4 carburators, dus 4 meters) ?
Wie heeft een setje gebruikte armsteunen teveel ?
Wie heeft een gebruikte topkoffer-chroom-pakdrager teveel ?
Thanks,
Gilbert Despeghel
Zadel verlaagd
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 19 jun 2015, 15:43
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Loppem, West-Vlaanderen
Zadel verlaagd
Gilbert Despeghel
Loppem
West-Vlaanderen
Loppem
West-Vlaanderen