Als dat niet is blijft het contact in de startknop misschien wel hangen.RonalT schreef: Als hij ingedrukt wordt (Push) dan zijn HL1 en HL2 niet verbonden en zou de koplamp uit gaan.
Vraag over het ontlasten van de dynamo
- Marco1
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: 12 sep 2011, 00:51
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Eindhoven de gekste
Re: Vraag over het ontlasten van de dynamo
Groeten Marco1.
Honda NX250 Wit MX-84-JP 1993 (1997-1999)
Yamaha XJ600S Diversion KanarieGeel MT-28-VF 1995 (1999-2006)
Honda GL1500 SE Zwart/grijs MB-HG-86 1998 (2015-2018)
Honda GL1800 Candy Jupiter Orange MN-GR-78 2002 (2018-????)
Honda NX250 Wit MX-84-JP 1993 (1997-1999)
Yamaha XJ600S Diversion KanarieGeel MT-28-VF 1995 (1999-2006)
Honda GL1500 SE Zwart/grijs MB-HG-86 1998 (2015-2018)
Honda GL1800 Candy Jupiter Orange MN-GR-78 2002 (2018-????)
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 11:58
- Type Goldwing: GL1200
Re: Vraag over het ontlasten van de dynamo
RonalT,
Je hebt helemaal gelijk. Zojuist nog de test gedaan; starten met de engine switch op OFF. De voorlamp gaat inderdaad toch helemaal uit. Bedankt voor het uitzoeken. Hoef ik voor het starten iig al geen switch te installeren. Iets wat ook ik liever niet doe ivm vergrote kans op storingen ed.
Nu de vraag of ik uberhaubt wat aan het elektrische circuit wil doen. Misschien moet het gewoon maar zo laten en er vanuit dat het allemaal goed zit zo.
Je hebt helemaal gelijk. Zojuist nog de test gedaan; starten met de engine switch op OFF. De voorlamp gaat inderdaad toch helemaal uit. Bedankt voor het uitzoeken. Hoef ik voor het starten iig al geen switch te installeren. Iets wat ook ik liever niet doe ivm vergrote kans op storingen ed.
Nu de vraag of ik uberhaubt wat aan het elektrische circuit wil doen. Misschien moet het gewoon maar zo laten en er vanuit dat het allemaal goed zit zo.
- Chris.Wolters
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 09 nov 2014, 12:51
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Almere-Haven, Flevoland
- Contacteer:
Re: Vraag over het ontlasten van de dynamo
Gewoon zo laten zitten, het is er tenslotte wel voor gemaakt.
Als je het niet vertrouwd kan je dus al je vermogen bij elkaar gaan optellen en dan kijken of je dynamo dat ruim kan leveren, dan zit je daarmee goed.
Aan de andere kant heb je nog de mechanische levensduur.... tja kijken en testen zijn moment opnames vandaag goed kan morgen stuk zijn, hierop krijg je geen garantie (vervangen bied ook niet altijd zekerheid.)
Ik zou.... lekker gaan rijden.
En gaat hij stuk ANWB/reisverzekering/motorverzekering bellen en je thuis met de motor laten brengen. .....
Als je het niet vertrouwd kan je dus al je vermogen bij elkaar gaan optellen en dan kijken of je dynamo dat ruim kan leveren, dan zit je daarmee goed.
Aan de andere kant heb je nog de mechanische levensduur.... tja kijken en testen zijn moment opnames vandaag goed kan morgen stuk zijn, hierop krijg je geen garantie (vervangen bied ook niet altijd zekerheid.)
Ik zou.... lekker gaan rijden.
En gaat hij stuk ANWB/reisverzekering/motorverzekering bellen en je thuis met de motor laten brengen. .....
Candy Wineberry rode EU GL1500 Aspencade met aanhanger in kleur (1989) tweede trotse eigenaar.
Met Cruise Control,Imperial, Achteruit en de nieuwste variant ARZAO
Met Cruise Control,Imperial, Achteruit en de nieuwste variant ARZAO
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 11:58
- Type Goldwing: GL1200
Re: Vraag over het ontlasten van de dynamo
Ik denk dat je gelijk hebt Chris,
Het elektrische gedeelte laat ik maar voor wat het is. Op een gegeven moment kun kan ik me wel druk gaan maken over alle onderdelen van een oude Goldwing.
We houden alles zo origineel mogelijk en en de ANWB afsluiten is iniddels ook gebeurd.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Erg fijn!
Het elektrische gedeelte laat ik maar voor wat het is. Op een gegeven moment kun kan ik me wel druk gaan maken over alle onderdelen van een oude Goldwing.
We houden alles zo origineel mogelijk en en de ANWB afsluiten is iniddels ook gebeurd.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Erg fijn!