Hoi forumleden.
ik heb sinds kort een wing 1200 interstate nu is mijn vraag ik moet bijna constant met mijn choke half open blijven rijden.
dit is toch niet normaal
choke
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 26 nov 2014, 21:16
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Schoonoord
Re: choke
Nee,
Dat is niet normaal, mischien een smerig luchtfilter of een
keer wat forte bij de benzine in.
Dat is een reiniger voor je benzine systeem.
gr
Dat is niet normaal, mischien een smerig luchtfilter of een
keer wat forte bij de benzine in.
Dat is een reiniger voor je benzine systeem.
gr
Haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt .
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: choke
Nee hoor controleer eens hoever je stationair schroef openstaat...
Het probleem zal zich alleen voordoen bij "gas dicht" om te schakelen of wachten voor verkeerslicht.
Ga naar rechterzijde van motor.
start motor op choke open en sluit gas
kijk langs de achterzijde van het carburatie blok op evt. Met zaklamp indien motorplaten deze eerst verwijderen.
zie aan het bewegende deel in het midden van het carburatie blok 1 schroef platkop draai deze bijv 10 slagen naar rechts...
geeft gas laat los geef gas sluit choke laat gas langzaam los... kijk naar toeren tal...
tussen 800 en 1000 is normaal (700is heul mooi)
Beetje schroeven links is toeren omlaag rechts is toeren omhoog!!!
Bij iedere slag controleren door ff met het gat te spelen...
succes
Het probleem zal zich alleen voordoen bij "gas dicht" om te schakelen of wachten voor verkeerslicht.
Ga naar rechterzijde van motor.
start motor op choke open en sluit gas
kijk langs de achterzijde van het carburatie blok op evt. Met zaklamp indien motorplaten deze eerst verwijderen.
zie aan het bewegende deel in het midden van het carburatie blok 1 schroef platkop draai deze bijv 10 slagen naar rechts...
geeft gas laat los geef gas sluit choke laat gas langzaam los... kijk naar toeren tal...
tussen 800 en 1000 is normaal (700is heul mooi)
Beetje schroeven links is toeren omlaag rechts is toeren omhoog!!!
Bij iedere slag controleren door ff met het gat te spelen...
succes
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- RonalT
- Berichten: 13406
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: choke
Een keer goed (laten) afstellen kan wel eens helpen. Of de (lucht)filters vervangen!
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 26 nov 2014, 21:16
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Schoonoord