twede goldwing

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
xenogl1100

twede goldwing

Bericht door xenogl1100 » 11 sep 2010, 21:31

hallo
zo vandaag mijn twede gl1100 bj 1980 opgehaald,had een lekke achterband en was gescheurt,maar het is echt een mooie motor,maarja om op een lekke band rond te toeren is ook geen pretje,dus maar ff opgepompt,en starten die hap,maar na 100 meter was de band alweer leeg, dus heb ik mijn andere gl1100 interstate maar ff gedemonteerd en de achter wiel uit de interstate in de standaard gl1100 geplaatst en ik heb ook gelijk maar de koffers vetter veruild voor de koffers van de interstate,lijken veel mooier (vind mijn vrouw) ach en voor die paar euros die ik betaald heb voor die gl1100 was het een middagje werken ook weer niet zo slim,het was tenslotte ook nog mooi weer,alleen mot ff zien dat ik in oktober even een linker deksel en slotje zien te krijgen,die deksel die erbij was was helemaal kapot,net of er een vrachtwagen over gedendert is,alleen weet ik niet hoe ik foto's op deze forum kan zetten anders zette ik er wel een paar op,nouja in iedergeval rijd ie morgen weer,maar met een splinter nieuwe en volle band,tot zover eerst maar weer
mvg.xeno :wink:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: twede goldwing

Bericht door RonalT » 13 sep 2010, 15:27

Kijk eens in viewtopic.php?f=16&t=14&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Imageshack wat daar genoemd wordt is natuurlijk ook te vervangen door picasaweb of iets anders waar je foto's kan plaatsen.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie