harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 26/3/13
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys laatste deel techniek
zo het monster zit in elkaar...
nu alleen nog esthetische zaken want tja... die lak .... daar moet wat aan gedaan worden t.z.t... hier en daar nog wat logotjes bij kwasten e.d. maar morgen eerst kijken of hij wil rijden en hoe hij rijd....!!!!
maar nu eerst de foto's met kleine commentaartjes...
de lamporen van de 1000 wonen nu in renswoude omdat deze echt niet gingen passen...
met een beetje boter bij de vis... dit mooie setje van john overgenomen BB (http://www.goldwing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
en dan.. monteren van de lamporen op de ene poot en dan de andere
hier eerst wat foto's van het laten zakken van de poten...
luchtslang verwijderen
en langzaam los draaien en laten zakken ik heb ze gezamenlijk laten zakken en daarna een voor een verwijderd...
lampoortje er op... rubbers er tussen kabels er tussen uit....
en dat is 2...
het hoe en wat van de binnenkant van de lamp hou ik voor mezelf...
maar zo ziet hij er uit met lamp...
zo staat hij zonder spatbord e.d.
en gelukkig had ik nog een zeer zeldzaam onderdeel gevonden... heeft nog wat liefde en aandacht nodig maar eerst monteren en dan mooi maken...
het verbindingsplaatje... (al is die dan van een 1000 )
spatbord monteren voorwiel er op rembeugels er op...
nieuwe remblokken links en rechts.... en hoppa....
maar ja waarom zijn de linkerblokken op en de rechter nog niet eens halverwegen...
BAGGER de glijbussen links zitten ram vast... dus met een beetje boerenkracht en veel heel veel vet... gangbaar maken... en dan...
overigens nee de beitel heb ik niet gebruikt om ergens mee op te slaan... maar als hulpje bij het terug drukken van de remzuiger/bus...
jaa jaa...
nou dan wil je ook ff een foto van hoe hij morgen de straat op gaat...
dus ff snel 2 spiksplinternieuwe GL 1000 spiegels er op...
dummy tank en zadel....
en dan tada!!!!
en zo was ie....
ff een mooi plaatje gepikt...
deze vond ik ook nog... WAAAAUUUUUUWWWWW
nu alleen nog esthetische zaken want tja... die lak .... daar moet wat aan gedaan worden t.z.t... hier en daar nog wat logotjes bij kwasten e.d. maar morgen eerst kijken of hij wil rijden en hoe hij rijd....!!!!
maar nu eerst de foto's met kleine commentaartjes...
de lamporen van de 1000 wonen nu in renswoude omdat deze echt niet gingen passen...
met een beetje boter bij de vis... dit mooie setje van john overgenomen BB (http://www.goldwing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
en dan.. monteren van de lamporen op de ene poot en dan de andere
hier eerst wat foto's van het laten zakken van de poten...
luchtslang verwijderen
en langzaam los draaien en laten zakken ik heb ze gezamenlijk laten zakken en daarna een voor een verwijderd...
lampoortje er op... rubbers er tussen kabels er tussen uit....
en dat is 2...
het hoe en wat van de binnenkant van de lamp hou ik voor mezelf...
maar zo ziet hij er uit met lamp...
zo staat hij zonder spatbord e.d.
en gelukkig had ik nog een zeer zeldzaam onderdeel gevonden... heeft nog wat liefde en aandacht nodig maar eerst monteren en dan mooi maken...
het verbindingsplaatje... (al is die dan van een 1000 )
spatbord monteren voorwiel er op rembeugels er op...
nieuwe remblokken links en rechts.... en hoppa....
maar ja waarom zijn de linkerblokken op en de rechter nog niet eens halverwegen...
BAGGER de glijbussen links zitten ram vast... dus met een beetje boerenkracht en veel heel veel vet... gangbaar maken... en dan...
overigens nee de beitel heb ik niet gebruikt om ergens mee op te slaan... maar als hulpje bij het terug drukken van de remzuiger/bus...
jaa jaa...
nou dan wil je ook ff een foto van hoe hij morgen de straat op gaat...
dus ff snel 2 spiksplinternieuwe GL 1000 spiegels er op...
dummy tank en zadel....
en dan tada!!!!
en zo was ie....
ff een mooi plaatje gepikt...
deze vond ik ook nog... WAAAAUUUUUUWWWWW
Laatst gewijzigd door harmdeboer op 28 jun 2012, 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6743
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
Hey Harm.
Is weer een mooi project geworden. Ziet er weer netjes uit,en als hij dadelijk weer
goed gepoetst is, en eventueel nog gespoten waar nodig, dan zal hij wel weer helemaal netjes zijn.
Dan wordt hij onderhand weer te mooi om op te rijden, of toch niet ???
Groeten,
Wil
De Motormuis.
Is weer een mooi project geworden. Ziet er weer netjes uit,en als hij dadelijk weer
goed gepoetst is, en eventueel nog gespoten waar nodig, dan zal hij wel weer helemaal netjes zijn.
Dan wordt hij onderhand weer te mooi om op te rijden, of toch niet ???
Groeten,
Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
dat zal toch niet.....
ach ja het maken is de hobby... verkopen kan altijd nog... dan een keer kijken of ik een 1200 kaal kan krijgen.... nee nee nee nee
eerst lekker rijden met deze... en dan wie weet....
ach ja het maken is de hobby... verkopen kan altijd nog... dan een keer kijken of ik een 1200 kaal kan krijgen.... nee nee nee nee
eerst lekker rijden met deze... en dan wie weet....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- gerbet
- Berichten: 1566
- Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
- Locatie: Twello
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
...
spatbord monteren voorwiel er op rembeugels er op...
nieuwe remblokken links en rechts.... en hoppa....
maar ja waarom zijn de linkerblokken op en de rechter nog niet eens halverwegen...
zal aan het rem gedrag liggen een kant word toch bediend door de handrem en de andere door de voetrem
gerbet
spatbord monteren voorwiel er op rembeugels er op...
nieuwe remblokken links en rechts.... en hoppa....
maar ja waarom zijn de linkerblokken op en de rechter nog niet eens halverwegen...
zal aan het rem gedrag liggen een kant word toch bediend door de handrem en de andere door de voetrem
gerbet
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
euh nee... de gl 1000 heeft voor en achter gescheiden... de gl 1100 ook... maar alleen de jaren 80 / 81/ 82gerbet schreef: zal aan het rem gedrag liggen een kant word toch bediend door de handrem en de andere door de voetrem
gerbet
de '83er heeft een het zelfde remsysteem als de 1200 en volgende modellen... gecombineerde remmen...
dus bij deze '81er knijp je de voor rem dan heb je 2 schijven die remmen...
trap je de achter rem... dan rem je alleen achter....
op onderstaande foto kun je het ook mooi zien hoe het aangesloten is...
1 staalflex komt vanaf het stuur... onder de koplamp gaat hij naar de remkracht verdeler.
vandaar af gaan er 2 staalflex remleidingen naar de remklauwen.
blackie of te wel mijn 83 zie foto's... had i.d.d. wel een gecombineerd remsysteem. (net als al mijn 1200tjes) maar bij de 1100 is het een ramp om deze te ontluchten...
overigens de 81 heeft 1 bus per remklauw de 83 heeft er 2 net al de 1200
de 81 heeft stalen velgen de 83 heeft gegoten velgen...
de 81 heeft andere band maten dan de 83
de 83 was proef model voor de 1984 1200... vandaar dat dat model zo ontiegelijk afwijkt...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
mmmmmmmmmwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaa
waardeloze oude rommel!!!!
ff een rondje rijden... bochtje links nog een bochtje links.... o ff remmen komt een auto aan...
ssssssssssssssssssssccccccccchhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk.....
stopt.... staat stillll....
hmm de nieuwe remblokken werken PRIMA... alleen de rem vind het niet leuk rechtsvoor ram vast....
ach ja..... daar gaan we weer...
ff de remklauw verwijderen
rubbertje naar voren klappen en GVD!!! geen wonder... roest is een understatement daar gaan we weer... brakecleaner harde kwast... en hoppa het glimt weer maar 2 spikkels van een 1,5 mm die echt in gevreten zijn... maar dat valt net buiten het bereik van de rubbers....
breakpast er op naar binnen met de zuiger.... naar buiten met de zuiger...
remreiniger er op... laten dreugen...
hoppa nieuw vet er op zuiger naar binnen zuiger naar buiten...
lijm klem er op.... rem knijpen... en ja hoor de zuiger drukt naar buiten en gaat weer terug naar binnen...
de meeste tijd ging zitten in het terug plaatsen van het knelringetje om het rubbertje welke de zuigerbus moet beschermen....
ben ik blij dat de 1200 dat niet meer heeft!!! of dan er bij de latere modellen van de 1100 ook niet....
das nou echt een verbeterde verandering van iets wat i.d.d. bagger werkt....
alles monteren... en helaas geen tijd om ff te rijden... maar het blijft allemaal gangbaar... de rem ff 20 minuten onder druk gezet... en kabelbinder er af... en ja het wieltje draait nog....
dus....
volgende projectje....
heb nog een chromen bumper staan voor de 1100 nou ja eigenlijk 2 maar 1 moet er werkend gemaakt worden...
dus nu ff proberen om de rotte en roestige schroeven en moeren te verwijderen... en kijken of ik alle lampjes aan de praat kan krijgen...
zaten veel kabels op vele plaatsen alles wat voor de remlichten en de knipperlichten was weg geknipt...
en ff 12v er op gezet... goed nieuws het merendeel werkt...
dan ben je blij dat je 2 bumpers hebt... kan je de andere gebruiken als donor.....
foto's volgen en verhalen ook wel denk ik....
waardeloze oude rommel!!!!
ff een rondje rijden... bochtje links nog een bochtje links.... o ff remmen komt een auto aan...
ssssssssssssssssssssccccccccchhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk.....
stopt.... staat stillll....
hmm de nieuwe remblokken werken PRIMA... alleen de rem vind het niet leuk rechtsvoor ram vast....
ach ja..... daar gaan we weer...
ff de remklauw verwijderen
rubbertje naar voren klappen en GVD!!! geen wonder... roest is een understatement daar gaan we weer... brakecleaner harde kwast... en hoppa het glimt weer maar 2 spikkels van een 1,5 mm die echt in gevreten zijn... maar dat valt net buiten het bereik van de rubbers....
breakpast er op naar binnen met de zuiger.... naar buiten met de zuiger...
remreiniger er op... laten dreugen...
hoppa nieuw vet er op zuiger naar binnen zuiger naar buiten...
lijm klem er op.... rem knijpen... en ja hoor de zuiger drukt naar buiten en gaat weer terug naar binnen...
de meeste tijd ging zitten in het terug plaatsen van het knelringetje om het rubbertje welke de zuigerbus moet beschermen....
ben ik blij dat de 1200 dat niet meer heeft!!! of dan er bij de latere modellen van de 1100 ook niet....
das nou echt een verbeterde verandering van iets wat i.d.d. bagger werkt....
alles monteren... en helaas geen tijd om ff te rijden... maar het blijft allemaal gangbaar... de rem ff 20 minuten onder druk gezet... en kabelbinder er af... en ja het wieltje draait nog....
dus....
volgende projectje....
heb nog een chromen bumper staan voor de 1100 nou ja eigenlijk 2 maar 1 moet er werkend gemaakt worden...
dus nu ff proberen om de rotte en roestige schroeven en moeren te verwijderen... en kijken of ik alle lampjes aan de praat kan krijgen...
zaten veel kabels op vele plaatsen alles wat voor de remlichten en de knipperlichten was weg geknipt...
en ff 12v er op gezet... goed nieuws het merendeel werkt...
dan ben je blij dat je 2 bumpers hebt... kan je de andere gebruiken als donor.....
foto's volgen en verhalen ook wel denk ik....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
En zo komt Harm de winter wel door, maar je bent lekker bezig.
Succes.
gr.Bart.
Succes.
gr.Bart.
- RonalT
- Berichten: 13406
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
Harm wel, maar wij moeten ons behelpen met Het grote hoe komen we winter door spel
Ook leuk trouwens
Ook leuk trouwens
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
ja of je word creatief... er staan nog wat goedkope / mislukte hobby goldwings te koop her en der...
meen een 1100 bobber te hebben gezien voor 500 euries.... dat zijn alleen de onderdelen al waard....
dus...
meen een 1100 bobber te hebben gezien voor 500 euries.... dat zijn alleen de onderdelen al waard....
dus...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- Robin
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 754
- Lid geworden op: 21 aug 2011, 17:51
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Goes, Zeeland
- Contacteer:
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
Knap hoor Harm. Goed bezig. Ik heb waardering voor je klusvaardigheden. Zou ik ook wel willen maar ik moet nog hééél veel leren...
Persoonlijk vond ik de motor met kuip mooier, maar ieder zijn smaak en mening. Ik heb ook niet veel verstand van de geschiedenis van de Goldwing. Wat was voor jou de reden om de kuip juist te verwijderen?
Ga zo door...
Groeten, Robin
Persoonlijk vond ik de motor met kuip mooier, maar ieder zijn smaak en mening. Ik heb ook niet veel verstand van de geschiedenis van de Goldwing. Wat was voor jou de reden om de kuip juist te verwijderen?
Ga zo door...
Groeten, Robin
Winggroeten, Robin
GL1500 Aspencade 1989
"Gone with the Wing"
GL1500 Aspencade 1989
"Gone with the Wing"
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
Robin schreef:Wat was voor jou de reden om de kuip juist te verwijderen?
ja nu is het een leuke gooi en smijt motor... puur rijden... en het ziet er dadelijk gewoon vet uit met koffers en chromen bumper en evt. ander kleurtje... en dan gewoon een dik blok met een iel frontje....
kicken... vliegen happen... regen vervloeken en geen radio... dus back to basic... maar de power voel je zo wel een heel stuk beter....
al met al... zijn het toch weer kilo's die je er af haalt....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
overigens... de bumper ligt in de hoek van de schuur in onderdelen (geschroefd) mocht iemand van 2 bumpers 1 willen maken... laat ff weten de prijs komen we zeker uit....
waarom nou de volgende conclussie GEEN CHROOM!!! behalve noodzakelijk chroom... had de bumper er op... en gelijk er weer af... niet voor mij weg gelegd ...
waarom nou de volgende conclussie GEEN CHROOM!!! behalve noodzakelijk chroom... had de bumper er op... en gelijk er weer af... niet voor mij weg gelegd ...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
kreeg gisteren commentaar...
we zijn ff een stukkie wezen rijden.. en je raad het al.. veel commentaar gekregen man wat rij je hard niet normaal man is aan het gooien en smijten met zijn motor... niet bij te houden....
doel bereikt...
harm heeft weer een fiets waarmee hij "durft" te rijden...
zijn met 80kmh op de teller van Griendtsveen naar Helenaveen gereden en de, voor de kenners onder ons..., "wasbord-weg" staand overgevlogen. automobilisten gingen helemaal de berm in, voetgangers bleven staan en zwaaiden... want tja mij 1,95 lange lijf wat recht op zijn motor staat en een maat van mij 1,70 in de zelfde houding voorwiel aan aan achterwiel rijdende, in strakke formatie was wel een aanblik die men deed verwonderen...
ik op mijn kale 1100 en hij op zijn kuip koffer model... 1983...
overigens we waren met wat meer motorrijders... ook wingers... halverwegen de wasbord weg kwam een maat met zijn 1500 er ook bij "staan"
en tja op het einde van de weg hadden we bijna een shaggie op... toen kwam de rest aan....
heb ook de nieuwe eigenaar van blackie nog even op old red (of te wel zijn oude motor) laten rijden... en hij had een glimlach van oor tot oor... DAT WAS WEL LACHEN MAN WAT EEN LEUK FIETSJE!!! zoiets wil ik er ook nog wel een keer bij... was zijn opmerking....
dus... kheb er niet verkeerd aan gedaan...
we zijn ff een stukkie wezen rijden.. en je raad het al.. veel commentaar gekregen man wat rij je hard niet normaal man is aan het gooien en smijten met zijn motor... niet bij te houden....
doel bereikt...
harm heeft weer een fiets waarmee hij "durft" te rijden...
zijn met 80kmh op de teller van Griendtsveen naar Helenaveen gereden en de, voor de kenners onder ons..., "wasbord-weg" staand overgevlogen. automobilisten gingen helemaal de berm in, voetgangers bleven staan en zwaaiden... want tja mij 1,95 lange lijf wat recht op zijn motor staat en een maat van mij 1,70 in de zelfde houding voorwiel aan aan achterwiel rijdende, in strakke formatie was wel een aanblik die men deed verwonderen...
ik op mijn kale 1100 en hij op zijn kuip koffer model... 1983...
overigens we waren met wat meer motorrijders... ook wingers... halverwegen de wasbord weg kwam een maat met zijn 1500 er ook bij "staan"
en tja op het einde van de weg hadden we bijna een shaggie op... toen kwam de rest aan....
heb ook de nieuwe eigenaar van blackie nog even op old red (of te wel zijn oude motor) laten rijden... en hij had een glimlach van oor tot oor... DAT WAS WEL LACHEN MAN WAT EEN LEUK FIETSJE!!! zoiets wil ik er ook nog wel een keer bij... was zijn opmerking....
dus... kheb er niet verkeerd aan gedaan...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- Silverwing
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 28 feb 2012, 13:43
- Type Goldwing: GL1100
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
Op je site staan foto's (?) Hoe zijn die te bekijken
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 6/2/12
lid worden van hyves... Maar weet niet hoelang ik daar nog op blijf...
Overigens staan hier ook al e.e.a. Aan foto's.... Op mijn hyves staan zo'n beetje dezelfde foto's. Alleen wat meer...
Overigens staan hier ook al e.e.a. Aan foto's.... Op mijn hyves staan zo'n beetje dezelfde foto's. Alleen wat meer...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)