hallo WIL,JadKenJay schreef:Als hij nou maar startte, dan kon ik er heen rijden, als hij eenmaal bolt dan is er totaal geen probleem.. En aanduwen nu zit er ook niet in, veel te zwaar en te glad.
Morgen gewoon op m'n gemak alles eens nalopen. Kabels, zekeringen,bougies,benzine slangen E.D. filter........
de nieuwe accu zit er in nu, de oude heb ik nieuw zuur in gedaan en hangt nu aan de lader, dan zie ik morgen wel of hij werkelijk kapot is, anders heb ik toch een reserve accu.
Heb die aansluit kabel van de Optimate 4 ook bui de accu gemonteerd, dan hoef je de lader maar in de stekker te steken. is een stuk gemakkelijker en sneller..
WAS HET NU MAAR NIET ZO KOUD Want na tien minuten zijn je vingers al helemaal verkleumd, moet je weer naar binnen ff opwarmen en dan weer verder Lopen zal hij al verrekt alles!!
ik vindt hier nog een boek van motorfiets techniek honda GL 1000 en GL 1100.
peters motorhandboek NR 12 reparatie en onderhoud in het nederlands is wel een
gebruikte maar misschien heb je er wat aan, compleet met electries schema en zwarte vingers.