zomaar wat foto's

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: zomaar wat foto's

Bericht door lemmens » 04 feb 2010, 23:54

lemmens schreef:wil
als je het boekje beter leest staat er dat het lampje enkel te maken heeft met de ACHTER veering en niet met de voor veering.
het lampje zit er niet voor nix als de druk te laag is kan het zijn dat de meter nog steeds voldoende druk aangeeft dit komt omdat de meterdruk niet verandert tijdens het rijden
enkel als de bedienings knopjes ingedrukt worden,dus ik weet niet waar die monteur z'n wijsheid vandaan haalt maar het klopt niet wat ie je verteld heeft (naar mijn mening).
als je motor weer terug is even op de midden bok zetten,zowel front als rear knopje indrukken dat zorgt er voor dat de druk er af gaat, druk instellen tijdje rond toeren (dat vind je vast niet erg) motor weer op de midden bok zetten en dan de druk weer kontroleren als het systeem goed werkt mag de druk bijna niet verandert zijn.

greets
lemmens
gl 1100 aspencade bj'82
Ik citeer mijzelf even.
Ik heb een scan gemaakt van hetgeen er in het boekje staat.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Ps wil je eventueel vertaling........schroom niet, gewoon vragen.


Afbeelding

Foto aanklikken voor vergroting. :wink:
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: zomaar wat foto's

Bericht door WingMan84 » 05 feb 2010, 08:55

ik heb het boekje, en heb het nog eens goed gelezen, ik weet nu wat ik fout had gedaan. Ook tijdens het afstellen moet je de knop voor REAR en UP tegelijk induwen, en voor FRONT hetzelfde liedje.... ik had gewoon op Rear geduwd en daarna op UP, niet tegelijkertijd, en dan pompt hij niet bij, had wat te vlug erover heen gelezen :? :? :?
Geen wonder dus dat de lamp gewoon bleef branden :roll: :roll: :oops:

Thanks 8) 8) Gr, Wil :lol: :lol:

Plaats reactie