aansluiten radio/CB/Com-set 1100 GL

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stephanrau
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2008, 18:32
Locatie: Oost - Souburg

aansluiten radio/CB/Com-set 1100 GL

Bericht door stephanrau » 31 mar 2009, 18:49

Hallo allemaal,
Ik ben mijn 1100 gl interstate aan het opknappen maar ik kan nergens aan een aansluitschema komen om de originele radio cb en com setje aan te sluiten. Ik heb al de apparatuur wel maar de kabeltjes zijn er niet bij of totaal verknipt. Ik ben dan wel handig met de soldeerbout maar zonder schema gaat dat echt niet lukken. al vast bedankt voor jullie input.

Gr...... Stephan

landrovertje

Bericht door landrovertje » 31 mar 2009, 23:28

Weet niet of je dit zoek of dat je er wat aan heb maar kijk eens op de volgende link

http://www.msgroup.org/goldwing/type3cb.html

Groetjes Peter

Gebruikersavatar
stephanrau
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2008, 18:32
Locatie: Oost - Souburg

Bericht door stephanrau » 01 apr 2009, 16:43

Ja dat helpt al een beetje. Ik ga die schemas een goed bestuderen.
bedankt voor je reaktie.
Gr....... Stephan

Harry Spruit

Re: aansluiten radio/CB/Com-set 1100 GL

Bericht door Harry Spruit » 29 apr 2009, 17:52

stephanrau schreef:Hallo allemaal,
Ik ben mijn 1100 gl interstate aan het opknappen maar ik kan nergens aan een aansluitschema komen om de originele radio cb en com setje aan te sluiten. Ik heb al de apparatuur wel maar de kabeltjes zijn er niet bij of totaal verknipt. Ik ben dan wel handig met de soldeerbout maar zonder schema gaat dat echt niet lukken. al vast bedankt voor jullie input.

Gr...... Stephan
Ik heb eeb 83er 1100 Aspencade. Ik weet niet of die hetzelfde spul heeft, maar ik heb een compleet werkplaatshandboek en daar staan alle kabeltjes in. Ik kan je wel een paar kopietjes van die bladzijden sturen.

Groeten,

Harry Spruit

Plaats reactie